معرفی برترین سالن های اجتماعات تهران (همایش و کنفرانس)

معرفی برترین سالن های اجتماعات تهران (همایش و کنفرانس)

معرفی برترین سالن های اجتماعات تهران (همایش و کنفرانس)

امروزه به لطف گسترش مراسم ها و یا حتی برگزاری کلاس های عمومی ، افراد زیادی به دنبال مراکزی هستند که بتوانند از مهمان ها به صورت شایسته میزبانی کرده و کیفیت جلسات را بهبود ببخشند. در این میان تهران را می توان به عنوان یکی از بهترین میزبان ها در سرتاسر خاورمیانه عنوان کرد که مراکز همایش فوق العاده ای را برای تمامی افراد با اهداف مختلف در نظر گرفته است. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به مهمترین مراکز همایش تهران انداخته و آن ها را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

سالن اجتماعات برج میلاد

بدون شک مرکز همایشات برج میلاد را می توان به عنوان یکی از مهمترین مراکز همایش در سرتاسر ایران معرفی کرد که حتی مراسمات بین المللی را نیز میزبانی کرده است. سالن حافظ این مرکز که قابلیت میزبانی از 1600 نفر را دارد به عنوان بهترین میزبان برای فعالیت های شما از آن یاد می شود. علاوه بر امکانات منحصر به فردی که خود مرکز همایش به شما معرفی می کند در این مرکز شما می توانید از پارکینگ ، اینترنت وای فای رایگان ، انواع نوشیدنی ها و امکانات صوتی و تصویری منحصر به فرد بهره مند شوید.

سالن اجتماعات برج میلاد

سالن اجتماعات برج میلاد

آدرس سالن اجتماعات برج میلاد: میان بزرگراه همت، حکیم، شیخ فضل‌الله و چمران، مجموعه یادمان

شماره تماس سالن اجتماعات برج میلاد: 0218585

سالن وزارت کشور

بدون شک حضور در سالن وازرت کشور را ممکن است بسیاری از تهرانی ها تجربه کرده باشند. این سالن که در میدان فاطمی قرار گرفته است یکی از بهترین مراکز برای برگزاری کنسرت و مراسم های مشابه می باشد. در این مرکز که از بهترین بخش ها برای برگزاری همایش نیز به حساب می آید 3000 نفر می توانند در آن حاضر شوند. 1864 نفر در طبقه پایین و 1136 نفر نیز می توانند در بالکن حاضر شوند. این مرکز یکی از اصلی ترین سالن های اجتماع برای مراسم های بین المللی به حساب می آید و در سال 1396 از گروه آلمانی شیلر میزبانی کرد.

سالن وزارت کشور

سالن وزارت کشور

آدرس سالن وزارت کشور: میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام

شماره تماس سالن وزارت کشور: 02188984551

سالن همایش رایزن

مرکز سالن همایش رایزن که در محله نیاوران تاسیس شده است قابلیت میزبانی از 200 نفر را دارا می باشد و از ساعت 8 صبح تا 8 شب نیز قابل استفاده می باشد. با وجود اینکه این مرکز نسبت به مراکز دیگر بسیار کوچکتر می باشد ولی امکانات بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم دارد.

سالن همایش رایزن

سالن همایش رایزن

آدرس سالن همایش رایزن: تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه‌راه آجودانیه، شماره‌ی ۲۱۰

شماره تماس سالن همایش رایزن: 02122809901

سالن اجتماعات هتل هما تهران

این مرکز که در هتل هما راه اندازی شده ظرفیت ثابتی ندارد و بنا به چیدمان شما می تواند تعداد بیشتری را میزبانی کند. در این مرکز شما می توانید بنا به نیاز خود درخواست چیدمان داده و از امکانات آن بهره مند شوید. در صورتی که نیاز به یک سمینار دارید می توانید به راحتی و به صورت آنلاین روز و ساعت مد نظر را رزرو کنید.

سالن اجتماعات هتل هما تهران

آدرس سالن اجتماعات هتل هما تهران: تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، خیابان خدامی

شماره تماس سالن اجتمعات هما: 02188773021

سالن اجتماعات قلب تهران

شاید شما نیز بیمارستان قلب تهران یا همان بیمارستان قلب رجایی را دیده باشید که در ابتدای اتوبان هاشمی رفسنجانی قرار گرفته است. در این بیمارستان یکی از مجهزترین مرکز همایش های تهران قرار گرفته است که به صورت کلی 420 نفر را میزبانی می کند. این مرکز همایش که اغلب برای همایش های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد دارای سیستم صوتی و تصویری بسیار مجهز می باشد و از ساعت 8 صبح تا 9 شب قابل بهره گیری می باشد.

سالن اجتماعات قلب تهران

آدرس : تقاطع بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و خیابان ولیعصر (عج)

شماره تماس مرکز اجتماعات قلب تهران: ۰۲۱۲۲۶۵۵۴۶۶

سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

این سالن همایش که در سعادت آباد و به عنوان بخشی از هتل اسپیناس تاسیس شده است به عنوان یکی از مجلل ترین مراکز از آن یاد می شود که گنجایش میزبانی از 2500 نفر را دارا می باشد. در طی سالهای گذشته این مرکز همایش توانسته از تعداد زیادی تئاتر ممتاز ، مجالس و همایش های بین المللی میزبانی کند. در این مرکز همایش شما می توانید از امکاناتی مانند پارکینگ ، اینترنت رایگان ، اتاق VIP و کافه بهره مند شوید. در این مرکز همایش که یکی از ممتازترین مراکز همایش نیز به حساب می آید از بهترین امکانات صوتی و نورپردازی نیز استفاده شده است.

سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس

آدرس سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس: تهران سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳، شماره21

تلفن سالن اجتماعات هتل اسپیناس پالاس: 02188679725

 

سالن همایش های هتل المپیک

بدون شک هتل المپیک را می تواند به عنوان یکی از موفق ترین هتل های تهران معرفی کرد که در طی چند سال اخیر میزبان اتفاقات مهمی بوده است. در بخش سالن همایش های این هتل مجلل نیز ما در طی چند سال اخیر شاهد برگزاری همایش های ورزشی و رسمی متعددی بودیم که در صدا و سیما نیز پخش شده اند. در این مرکز که قابلیت میزبانی از 600 نفر را دارد شما می تونید از امکانات متنوعی بهره مند شوید.

سالن همایش های هتل المپیک

سالن همایش های هتل المپیک

آدرس سالن همایش های هتل المپیک: جنب درب غربی استادیوم آزادی

شماره تماس سالن همایش های هتل المپیک: 02144739270

 

همایش های پارک علم و فناوری پردیس

امروزه پارک علم و فناوری پردیس به نمونه سلیکون ولی کالیفرنیا تبدیل شده که شرکت های متفاوت با برگزاری همایش های مختلف در آن به معرفی خدمات خود مشغول هستند. این مرکز که قابلیت میزبانی از 200 نفر را دارد به عنوان یکی از مجهزترین سالن های همایش در تهران شناخته می شود که در نزدیکی تهران قرار گرفته است. در این مرکز شما می تونید از LCD، وای فای رایگان و سیستم صوتی فوق العاده بهره مند شوید.

همایش های پارک علم و فناوری پردیس

آدرس همایش پارک علم و فناوری پردیس: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

تلفن همایش پارک علم و فناوری پردیس: ۰۲۱۲۲۶۵۵۴۶۶

 

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

کتاب خانه ملی تهران که در اتوبان حقانی قرار گرفته است با قابلیت میزبانی از 500 نفر برای همایش هایی که نیاز به مرکزی نه چندان بزرگ دارد انتخاب عالی به نظر می رسد. این مرکز که از سیستم های صوتی و تصویری بسیار مناسبی بهره می گیرد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با بهترین کیفیت برنامه های خود را اجرا کنید.

سالن همایش کتاب خانه ملی ایران

آدرس سالن همایش کتاب خانه ملی ایران: تهران، داوودیه، خ. هتل بزرگ ارم، بلوار کتابخانه ملی

تلفن سالن همایش کتاب خانه ملی ایران: 02188644000

 

سالن اجتماعات باغ کتاب

سالن اجتماعات باغ کتاب

با دارا بودن ظرفیت 140 نفری این مرکز همایش برای سمینارهای کوچک فوق العاده می باشد. در این سالن اجتماعات که برای سمینارها VIP از آن استفاده می شود دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی و تصویری فوق العاده می باشد که برای برگزاری جلسات آموزشی نیز فوق العاده می باشد.

آدرس سالن اجتماعات باغ کتاب: مترو حقانی، 10 دقیقه پیاده روی از باغ موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران (مسیر مستقیم)

شماره تماس سالن اجتماعات باغ کتاب: 88657191

 

 

بیشتر بخوانید:

برج های معروف تهران ،بلندترین سازه های ایران

Loading

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن