مرکز خرید حیات سبز نیاوران

مرکز خرید حیات سبز نیاوران ،آدرس و معرفی کامل

سال‌ها است که همراه با شما در وب سایت هومتیک بسیاری از مراکز خرید شهر تهران را مورد ارزیابی قرار دادیم و بر اساس دیدگاهی که داشته ایم، نکات مثبت و منفی تمامی آنها را به شما گوشزد کرده‌ایم. ولی به شخصه تا به امروز مرکز خریدی را در تهران و یا شهرستان‌های دیگر ندیده‌ام که از نظر ساختاری تا این حد با مفاهیم معماری سبز همراه بوده و تلاش کرده محیط زیست را به عنوان معیار اصلی ساختمان سازی در نظر داشته باشد. از آنجایی که این مرکز خرید توجه من را به شدت تحت الشعاع قرار داده، امروز قصد دارم از نقطه نظرات شخصی خودم آن را مورد ارزیابی قرار داده و بررسی کنم چرا با وجود متفاوت بودن دید معمارین، هنوز به صورت باید و شاید نتوانسته است نظر مخاطبین را به سمت خود جلب کند.

 

مجموعه حیات نیاوران

بسیاری از تهرانی‌ها تصور می‌کنند که مجموعه حیات سبز در نیاوران قرار گرفته، ولی بر خلاف تصور بسیاری این مجموعه در ابتدای خیابان پاسداران است که جلوه خاصی نیز به این محله قدیمی بخشیده است. مرکز خرید حیات سبز دارای ۱۶ طبقه اداری و تجاری است که برای اولین بار بر اساس معیارهای معماری سبز ساخته شد. در طراحی این مرکز خرید، معماری شعار به رنگ زندگی را در نظر گرفتند که الهام گرفته از سبک معماری پست مدرن سبز می‌باشد و با ایده حفظ محیط زیست شهر تهران سازگاری تمام دارد. به صورت کلی در این مرکز سه طبقه تجاری وجود دارد که به صورت تخصصی محصولات دکوراسیون داخلی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. در این مجموعه ۵۴ واحد تجاری مشغول به فعالیت هستند که تمامی آنها در حوزه دکوراسیون و طراحی‌های داخل خانه و محیط‌های اداری متمرکز شده‌اند.

مجموعه حیات نیاوران

دکوراسیون و طراحی داخلی مرکز خرید حیات سبز نیاوران

به منظور اینکه مرکز خرید حیات سبز ماهیت کلی خود را به تصویر بکشاند، معمارانی که در این پروژه فعالیت داشتند، تلاش کرده‌اند بر اساس حوزه یک فعالیت خود بهترین طراحی را اجرا کنند که مثال آن در کمتر نقطه‌ای از کشور مشاهده شده است. اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی و فضای معماری خاصی را در کشور مشاهده کنید، بدون شک مرکز خرید حیات سبز بهترین گزینه به حساب می‌آید.

دکوراسیون و طراحی داخلی مرکز خرید حیات سبز نیاوران

واحدهای تجاری مرکز خرید حیات سبز نیاوران

به صورت کلی تمامی ۵۴ مغازه‌ای که در مرکز خرید حیات سبز در حال فعالیت هستند، به صورت اختصاصی کار دکوراسیون داخلی را دنبال می‌کنند. هر یک از این شرکت‌ها بخشی از صنعت دکوراسیون داخلی خانه و فضای اداری را بر عهده گرفته اند و می‌توانید تمامی خدمات و محصولاتی را که مد نظر دارید، در مرکز خرید حیات سبز مشاهده کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال محصولات سازگار با محیط زیست هستید، بدون شک برندی را مشاهده خواهید کرد که به صورت تخصصی این موارد را پشتیبانی می‌کند. اگر برند بین المللی را برای فرایند کاری خود در نظر دارید، می‌توانید محصولات آن را در این مرکز خرید پیدا کنید.

واحدهای تجاری مرکز خرید حیات سبز نیاوران

واحدهای اداری مرکز خرید حیات سبز نیاوران

همانگونه که به صورت خیلی خلاصه اعلام کردیم، در مرکز خرید حیات سبز نزدیک به ۱۵۵ واحد اداری وجود دارد که آنها نیز به صورت اختصاصی بر روی دکوراسیون داخلی و انجام کارهای معماری تمرکز دارند. در اصل، این مرکز خرید از همه نظر بر روی این صنعت متمرکز شده و شما نباید انتظار داشته باشید که بخش‌های مختلف آن کارهایی فارغ از این موارد را انجام دهند.

واحدهای اداری مرکز خرید حیات سبز نیاوران

کافه حیات سبز نیاوران

کافه‌های بسیار زیادی در مرکز خرید حیات سبز نیاوران فعالیت خود را آغاز کرده اند که شاید مهمترین آنها کافه ویونای این مرکز باشد ولی در طی چند وقت اخیر کافه‌های جدیدی نیز فعالیت خود را در این مرکز آغاز کرده اند.

کافه حیات سبز نیاوران

آدرس حیات سبز

به منظور اینکه خیلی راحت بتوانید به سمت مرکز خرید حیات سبز حرکت کنید، آدرس دقیق این مرکز را مشخص کرده‌ایم تا بتوانید از طریق خودروی شخصی و یا تاکسی‌های مختلف به سمت این مرکز حرکت کنید.

نیاوران ، خیابان پاسداران، تنگستان چهارم، مرکز خرید حیات سبز

 

دسترسی با مترو به مرکز خرید حیات سبز نیاوران

اگر قصد دارید از طریق مترو به سمت این مرکز حرکت کنید، دو ایستگاه شهید محلاتی و ایستگاه میدان تجریش نزدیک‌ترین ایستگاه مترو برای حرکت به سمت این مرکز به حساب می‌آیند.

 

مطالب مرتبط:

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

مرکز خرید پارک سنتر فرمانیه + کافه رستوران و امکانات

مرکز خرید شمیران سنتر، دسترسی ها و امکانات پاساژ

مرکز خرید رویال تهران؛ آدرس و مشخصات

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن