برج رولکس فرمانیه در تهران

معرفی برج رولکس فرمانیه ، قیمت خرید اجاره و شارژ ماهیانه

برج ها ساختمان های بزرگ و سر به فلک کشیده ای هستند که واحد های بی نظیری در آنها وجود دارد. این ساختمان های گران قیمت چهره شهرها را دگرگون می کند. محله فرمانیه تهران به داشتن یک نگین زیبا و شیک معروف است. این نگین زیبا و شیک که بسیار هم گران است برج رولکس می باشد. در تهران یک برج با نام رولکس و چنین عظمت و کیفیتی ساخته شده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با شاهکار معماری ایرانی و مدرن آشنا کنیم و به معرفی برج رولکس تهران بپردازیم. در این مقاله سعی شده است تا به معرفی کامل امکانات این برج و منطقه آن، همچنین نکات مهم که باید در مورد برج رولکس بدانید پرداخته شود.

اگر گشت و گذاری به محله‌های لوکس و مدرن شهر تهران داشته اید حتما محله فرمانیه را میشناسید که محل برج‌ها و ساختمان‌های معروف در تهران است. برج‌ های فرمانیه که هر کدام نام یک برند ساختمان‌ سازی مطرح را با خود یدک می کشد و معماران مشهور یا ساکنین مهمی را در خود جای داده است بر سر زبان های خیلی هاست. در این منطقه گرانقیمت مهم‌ترین برج ‌ها برج آسمان در چهار راه فرمانیه و برج دوقلوی فرمان و برج رولکس است ک لوکس ترین برج های ایران هستند.

 

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس تهران که در منطقه فرمانیه قرار دارد یکی از گران‌ترین و لوکس ترین ساختمان‌هایی است که در قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده است. برج رولکس 16 طبقه دارد. این برج در زمینی به مساحت 2600 مترمربع بنا شده است و تعداد 52 واحد مسکونی درآن قرار دارد که بسیار گران هستند.  از طبقه ششم این برج به بالا واحدهای مسکونی شروع می‌شوند و دارای امکانات فوق العاده لوکس مانند پزشک اختصاصی، کارواش مرکزی، شیرآلات آب طلا، مبدل برق از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم برج، آسانسور اختصاصی حمل ماشین، روف گاردن، زمین ورزشی، آشپزخانه مبله، اینترنت و ماهواره مرکزی ،سیستم mdart Home سامسونگ و آسانسور ویژه حمل بار ساخت KONE می باشد. به گفته ساکنین این برج نماد ثروت و قدرت در تهران است و شخصیت های خیلی مطرح کشور نظیر علی دایی و کریم باقری در آن زندگی می کنند.

مهمترین امکاناتی که در برج رولکس فرمانیه وجود دارد ، لابی بسیار مجلل و با شکوه به همراه لابی من‌ 24 ساعته است که جذابیت بالایی دارد. این مجموعه دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان دارد و از سالن‌های بدنسازی و ایروبیک با امکانات ویژه بهره می برد.  مربیان حرفه ‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک در سالن های ورزشی این برج همیشه حضور دارند و خدمات مخصوصی ارائه می دهند. برج رولکس دارای پزشک اختصاصی و تیم درمانی و مجموعه خدماتی و نظافتی است و سیستم های اینترنت و ماهواره مرکزی اختصاصی دارد.

خیلی از خدمات کارواش و نظافت در داخل مجموعه و کارواش مرکزی قرار دارد. این باعث می شود تا خیلی از کارها نیاز به مراجعه به بیرون نداشته باشد.

 

ویژگی واحد های برج مجلل رولکس

برج رولکس فرمانیه در تهران

قطعا یک برج بزرگ و گران قیمت هزینه های متفاوتی نسبت به سایر مناطق دارد. هر واحد این برج که با یکدیگر تفاوت دارد بین 130 تا 300 مترمربع است و امکانات بی نظیری در آن جای گرفته است. قیمت هر متر مربع از هر واحد در برج رولکس بین 80 تا 95 میلیون تومان متغییر است. این به دلیل امکانات و بزرگی بنا ، همچنین قرار گرفتن در کدام طبقه است که بر قیمت آن می افزاید.

 

پنت‌هاوس برج رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه در تهران

پنت هاوس یک اصطلاح برای خانه های بزرگ و دارای امکانات بی نظیری است که سایر واحد ها ندارند. معمولا در برج ها تعداد محدودی پنت هاوس ساخته می شود زیرا که هر کسی قدرت خرید آن را ندارد. همچنین هر کسی نمی تواند در این خانه ها زندگی کند و وسعت آن و میزان مجلل بودن آن خیره کننده است. درباره پنت‌هاوس برج رولکس باید گفت که امکانات بسیار خاص و مجللی دارد. این پنت هاوس ها آسانسورهای اختصاصی برای حمل خودرو، استخر روباز، جکوزی، دستگیره‌ها و شیرآلات آب طلا دارند که فقط افراد محدودی می توانند در آن زندگی کنند و هر کسی قادر نیست این پنت هاوس ها را بخرد یا اجاره کند.

 

پارکینگ رولکس

پارکینگ همیشه نیاز ساکنین است و امکان ندارد یک برج با این همه بزرگی پارکینگ نداشته باشد. اتفاقا این برج یک پارکینگ کاملا مجهز با 200 واحد مجزا برای پارک خودرو‌ها دارد که در 5 طبقه زیرزمین ساخته شده است و دارای آسانسور مخصوص حمل خودرو است.

 

علت نام گذاری برج رولکس

برج رولکس فرمانیه در تهران

رولکس یکی از جذاب ترین برند های ساعت در جهان است. این برند در کنار برج رولکس قرار دارد و باعث نامگذاری این برج شده است . البته رولکس یکی از بهترین اسم هایی است که در ایران وجود دارد و نماد زیبایی و قدرت و شهرت است. نمای بیرونی و کلاسیک برج رولکس فرمانیه مانند قصر مجلل و باشکوهی می باشد که زیبایی خاصی به شمال تهران داده است. سبک کلاسیک و به رنگ سفید این شاهکار ایرانی، برگرفته از سبک‌های کلاسیک تلفیقی است که یک جذابیت زیبایی به آن می دهد. تکنولوژی در کنار زیبایی این برج را خاص کرده است.

برج رولکس، جذاب ترین لابی برج های تهران را به خود اختصاص داده است. این لابی کاملا مبله با دکوراسیونی بسیار زیبا و دیدنی میزبان شخصیت های مشهور و سرشناسی همچون علی دایی فوتبالیست مطرح کشور و کریم باقری است. این ویژگی باعث حضور چهره های سینمایی است که بسیار باعث شهرت خود این برج شده است. ارتفاع دیوار‌های لابی برج رولکس به 6 متر می‌رسد و وسعت آن حدود 600 متر مربع است.  سبک طراحی این لابی از نوع کلاسیک و نوع نورپردازی، دکوراسیون و مبلمان آن بسیار زیبا و چشم‌نواز می باشد.

 

برج رولکس از نظر امکانات

برج رولکس فرمانیه در تهران

کارشناسان صنعت ساختمان و بزرگان طراحی ساختمان معتقدند امکانات و ویژگی ‌های برج رولکس را با هتل ‌های پنج ستاره هم اندازه می دانند و حتی برخی این امکانات را بزرگتر از هتل های بین المللی داخل ایران تصور می کنند.

از مهمترین این امکانات مجهز بودن برج رولکس به دو استخر 700 متری مجزا برای خانم‌ها و آقایان با مربیان حرفه‌ای آموزش شنا ، سالن‌های بدنسازی با امکانات ویژه شامل مربیان بدنسازی و ایروبیک و دکتر اختصاصی است.

هزینه شارژ ساختمان یکی از نکاتی است که خیلی ها آن را بسیار گران می دانند. هزینه شارژ برج رولکس براساس متراژ هر واحد مسکونی بین  33 تا 120 میلیون تومان است. این هزینه بسیار بالاست و 33 میلیون در ایران گاها هزینه زندگی یک خانواده معمولی در یک سال است.

این برج در کنار مراکز خرید بسیار مشهوری نظیر مرکز خرید آرتمیس، کوه نور، کوهستان، سانا سنتر و … قرار دارد. در محله فرمانیه انواع مغازه ها و مراکز تجاری قرار دارد تا هر نیازی مرتفع شود. این محله از طرف قابل دسترسی به نقاط گردشگری و دیدنی منطقه یک، مانند نیاوران، بازار سنتی تجریش و امام زاده صالح، پارک و مجموعه کاخ سعدآباد، پارک جمشیدیه، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع و لوکس و…است که اگر خرید و گردش را دوست داشته باشید بهترین مکان است.

 

آدرس و دسترسی به برج رولکس

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس در فرمانیه تهران بالاتر از چهارراه کوه نور قرار دارد که از محله‌های قدیمی و اعیان‌نشین منطقه یک پایتخت می باشد. فرمانیه در طرح ترافیک نیست و به مناطق مرکزی، شرقی، غربی و جنوبی تهران، دسترسی کامل دارد. همچنین می توان به راحتی از محله فرمانیه به لواسانات و فشم رفت و در منطقه اعیان نشین لواسان خوش گذراند. با همه اینها برج رولکس دسترسی مترو و خط بی آر تی ندارد و فقط خطوط اتوبوس در آن پیدا میشود. ایستگاه هایی که اتوبوس های آن به فرمانیه و اطراف آن ختم می شوند عبارتند از ایستگاه صدر، نوبنیاد، قیطریه و تجریش که همه اینها فقط از طریق اتوبوس قابل دسترسی است.

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس فرمانیه در تهران

برج رولکس فرمانیه در تهران

 

 

Loading

4.2/5 - (51 امتیاز)

۲ در مورد “معرفی برج رولکس فرمانیه ، قیمت خرید اجاره و شارژ ماهیانه”

  1. با سلام و احترام,

    ای کاش مسولین ساخت اینگونه برجها راجع به خصوصیات فنی این برجها بیشتر صحبت میکردند مثلا :

    ۱- نحوه کنترل زلزله در این ساختمان و نمای فیلم یا عکس از فرایند ساخت فونداسیون
    ۲- ابعاد آسانسور ها و و آسانسورهای باربری
    ۳- برق استراری
    ۴-پله های ضد حریق یا دیگر تمهیدات
    ۵- نحوه تابش آفتاب به اتاقهای واحدها

  2. ۲هفته دیگه صاحبخانه ما اونم نه تهران تو اندیشه به خاطر نداشتن پول پیش برای اجاره یه آپارتمان ۷۰متری بدون امکانات اساسمون باید از کوچه جمع کنیم که ۲۰۰تومن پول پیش نداریم فقط به خاطر اینکه کارگر هستیم اونوقت پول شارژ اینها از ۳۳میلیون شروع میشه تا ۱۲۰میلیون به خدا ناراحتم از این همه تفاوت وگرنه مبارکشون باشه خدا بیشتر هم بهشون بده هی خدا به دادم برس کمکمون کن حداقل یک روز رنگ آرامش وبیبینیم خیلی خسته ام خدا……

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن