اجاره سالن اجتماعات

اجاره سالن اجتماعات

اجاره سالن اجتماعات

امروزه بهره گیری از سالن های اجتماعات در ایران به حدی گسترش پیدا کرده است که حتی در خانه های مسکونی نیز معمارین به دنبال راه اندازی سالن های اجتماعات می باشند. این مسئله تحت تاثیر چندین عامل می باشد که شاید مهمترین آن ها گسترش تمایل ایرانی ها به برگزاری سمینارهای علمی و جلسات کاری در این مراکز می باشد. با وجود اینکه استفاده از این مراکز در ایران روز به روز در حال افزایش می باشد ولی هنوز نیز برای بسیاری از افراد ابهاماتی در این زمینه وجود دارد که امروز قصد داریم همراه با شما نگاهی کلی به بهترین سالن های اجتماعات در تهران انداخته و مزیت اجاره این سالن ها را با شما ارزیابی کنیم.

 

اجاره سالن اجتماعات در تهران

پیش از اینکه شما بخواهید ساعت و محل دقیق سالن اجتماع خود را انتخاب کنید باید به برخی از نکات در این باره دقت کنید. اصلی ترین موضوع در این باب بحث امکانات داخل سالن اجتماعات می باشد. در نظر داشته باشید شاید برخی از سالن های اجتماعات فوق العاده لوکس باشند ولی در صورتی که خواسته های شما را برآورده نکنند بازدهی مناسبی را برای شما نخواهند داشت. در همین راستا ما ابتدا در نظر داریم مهمترین سالن های اجتماعات در داخل تهران را برای شما معرفی کرده و سپس به امکانات ضروری که هر سالن اجتماعات باید در بر داشته باشد نگاهی می اندازیم.

 

سالن اجتماعات غرب تهران

از آنجایی که در طی چند سال گذشته تعداد ساکنین غرب تهران نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است درخواست آن ها نیز برای بهره گیری از امکانات نیز روی به افزایش می باشد. تحت تاثیر همین مسئله بوده که تعداد زیادی مرکز خرید در این بخش از تهران راه اندازی شده و انتظار می رود در کنار این مراکز خرید تعداد زیادی سالن اجتماعات نیز تاسیس شوند. در این بخش در نظر داریم برای شما همراهان همیشگی هومتیکی مهمترین سالن اجتماعات غرب تهران را معرفی کنیم.

اجاره سالن اجتماعات

 مرکز همایشهای بین المللی هتل المپیک

یکی از خوش ساخت ترین سالن های اجتماعات در سرتاسر ایران که در طی چند سال گذشته میزبان بسیاری از مراسمات رسمی نیز بوده است. این مرکز همایش که در هتل المپیک و نزدیکی ورزشگاه آزادی تاسیس شده است به جرات می توان گفت تمامی امکانات لازم را برای یک سمینار یا همایش در اختیار دارد. این مرکز می تواند تا 600 نفر را میزبانی کرده و به آن ها خدمات رسانی را عرضه کند.

اجاره سالن اجتماعات

مرکز همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت

این مرکز همایشات نسبت به دیگر مراکز کمتر شناخته شده می باشد و شاید دلیل آن دور افتاده بودن این مرکز می باشد. از حسن های مرکز همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت ، وجود 6 مرکز جداگانه با تعداد صندلی های متفاوت می باشد که به شما اجازه می دهد بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. برخی از افراد این مرکز را در سطح بین المللی عنوان کرده اند و از خدمات آن فوق العاده رضایت داشته اند.

اجاره سالن اجتماعات

مرکز همایش اریکه

این مرکز را اکثر افراد بیشتر به عنوان مرکزی برای برگزاری کنسرت و تئاتر معرفی می کنند در حالیکه این مرکز در اصل به منظور برگزاری جلسات و سمینارها طراحی شده بود. در مرکز همایش اریکه تهران شما می توانید از 1450 نفر میزبانی کرده و به بهترین کیفیت خدمات خود را به آن ها ارائه کنید. افرای که به این مرکز مراجعه کرده اند ، مجهز بودن این مرکز همایش به سیستم های صوتی مدرن و نورپردازی بسیار خاص آن را به عنوان یکی از بهترین امکانات آن تلقی کرده اند.

اجاره سالن اجتماعات

مرکز همایشهای ایرانیان-مجموعه ورزشی آزادی

شاید بسیاری از افراد این مجموعه را در زمان انتخاب بهترین فوتبالیست لیگ برتر نگاه کرده باشند ، این مرکز همایش ها که در ضلع غربی ورزشگاه آزادی ساخته شده یکی از مجهزترین مراکز در ایران می باشد که قدمتی 45 ساله دارد. این مجموعه که ظرفیتی 2 هزار نفری دارد امکانات متنوعی را به تمامی مراجعه کنندگان ارائه می دهد و در زمره بهترین مراکز همایش در تهران به حساب می آید.

 

سالن اجتماعات شمال تهران

شمال و شمال شرق تهران را می توان به عنوان اصلی ترین بخش تهران معرفی کرد که در آن بهترین و مهمترین سالن اجتماعات کشور و حتی خاورمیانه تاسیس شده است. شاید نیاوران را بتوان به عنوان اصلی ترین محله ای که سالن اجتماعات در آن قرار گرفته قلمداد کرد. حالا نگاهی جزئی به این بخش و سالن های اجتماعات آن می اندازیم.

اجاره سالن اجتماعات

مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما

شاید به جرات بتوان ادعا کرد مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ایران از نظر زیر ساخت و طراحی یکی از مجهزترین مراکز ایران می باشد که به منظور برگزاری همایش ها و سمینارهای بین المللی طراحی گردیده است. این مرکز همایش با استفاده از معماری نوین طراحی شده و در طی چندین سال گذشته توانسته میزبانی مراسم های متنوعی را برعهده بگیرد. از آنجایی که این مرکز در صدا و سیما راه اندازی شده از مجهز ترین دستگاه های صوتی و تصویری بهره می گیرد که همین مسئله نیز سبب شده به عنوان یک گزینه فوق العاده برای مراسم های مختلف در نظر گرفته شود.

اجاره سالن اجتماعات

سالن همایش دزاشیب

سالن همایش های دزاشیب که با استفاده از مدرن ترین تجهیزات در خیابان عمار راه اندازی شده برای برگزاری تئاترها و سمینارهای آموزشی بسیار عالی می باشد و به گفته مدیریت ، حتی می تواند کلاس های آموزشی را نیز در آن برگزار نمود.

اجاره سالن اجتماعات

سالن همایش یاس نیاوران

شاید تمامی ایرانی ها خانواده خسروشاهی که موسس شرکت مینو هستند را  بشناسند. در باغ بزرگ این خانواده ، امروزه یکی از مجهزترین مرکز همایش های ایران تاسیس شده که قابلیت میزبانی از 160 نفر را دارا می باشد. این مرکز برای برگزاری سمینارها ، گردهمایی ها و مراسم خصوصی راه اندازی شده یکی از بهترین مراکز غیر دولتی تهران می باشد که ساختاری بسیار زیبا را دارا می باشد.

اجاره سالن اجتماعات

سالن همایش رعد

این مرکز که در فاز دو شهرک غرب تاسیس شده با وجود کوچک بودن فضا در طی چند سال اخیر توانسته میزبانی مراسم های بسیار مهمی باشد. در این مرکز که از بهترین سیستم های صوت و تصویری بهره گرفته شده است شما می توانید حتی مراسم هایی مانند ختم و عروسی را نیز میزبانی کنید. به گفته بسیاری از افرادی که در این مرکز مراسم های خود را برگزار کرده اند پذیرایی این مرکز در سطح بین المللی بوده و به صورت فردی و سلف سرویس غذاها ارائه می شوند.

اجاره سالن اجتماعات

مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران

بدون شک سالن همایش های بین المللی یکی از بهترین و فوق العاده ترین بخش های تهران می باشد که به کاربران اجازه می دهد در یک فضای بسیار مجلل و بی نظیر در دو سالن مجزاء از افراد میزبانی کند. تجهیزات این مرکز همایش هم سطح با مرکز همایش صدا و سیما می باشد و بسیاری از افراد آن را بهترین مکان برای میزبانی از افراد سیاسی بین المللی برآورد کرده اند. یکی از اصلی ترین مشکلات برای بهره گیری از این مکان صف طولانی برای رزرو آن می باشد.

اجاره سالن اجتماعات

سالن همایش مجموعه ورزشی انقلاب

این مرکز که در مجموعه ورزشی انقلاب در سال 1389 تاسیس شده است خدمات بسیار حرفه ای را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته و برای برگزاری سمینار های کم جمعیت بسیار مناسب می باشد. یکی از حسن های استفاده از این مرکز امکان دسترسی به وعده های غذایی بسیار خاص و بین المللی می باشد که در هیچ مرکز دیگه ای دیده نمی شود. بسیاری از همایش های ورزشی و کلاس های آموزشی فدراسیون های ورزشی که جنبه آموزشی دارند در این مرکز انجام می شود.

اجاره سالن اجتماعات

مرکز همایشهای بین المللی رایزن

نیاوران و محله کاشانک میزبان یکی از بهترین مرکز همایش های کل کشور می باشد که به صورت تخصصی برای مراسم های دیپلماتیک ، سخنرانی ها و مراسم های رسمی طراحی شده است. این مرکز که دارای مدرن ترین تجهیزات می باشد تا کنون توانسته مراسم های مختلفی را در سطح ملی و بین المللی میزبانی کرده و به عنوان یکی از بهترین مراکز از آن یاد می شود.

 

سالن اجتماعات جنوب تهران

تحت تاثیر ماهیت محله های جنوب تهران تعداد مراکزی که در این مناطق تاسیس شده اند نسبت به دیگر بخش های تهران بسیار محدود می باشد. شاید مهمترین سالن همایشات این محله در میدان بهمن و فرهنگسرای بهمن باشد که میزبان سمینارهای بسیار متنوعی نیز بوده است.

اجاره سالن اجتماعات

مرکز همایشهای بین المللی شهید آوینی

به جرات می تواند گفت فرهنگسرای بهمن اولین مرکز چند منظوره جنوب شهر تهران بود که در داخل خود مرکز همایش های بسیار بزرگی را نیز جای داده است. سالن شهید آوینی که گنجایش برگزاری تمامی جلسات بین المللی را دارد می تواند از 2000 نفر میزبانی کند. این مرکز که به یکی از قطب های فرهنگی جنوب تهران تبدیل شده است در طی چند سال اخیر از شکوه خود فاصله گرفته ولی هنوز نیز یکی از بهترین میزبان ها برای برنامه های بین المللی به حساب می آید.

تالار اجتماعات شریعتی

تالار شریعتی که در محله یاخچی آباد تهران قرار دارد ظرفیت میزبانی از 250 نفر را دارد و به عنوان یکی از بهترین مراکز برای میزبانی از شما تاسیس شده است. این مرکز که برای اولین بار در سال 1380 تاسیس گردید دارای پارکینگ رایگان بوده و برای همایش های مختلف راه اندازی شده است.

 

مزایای برگزاری مراسم در سالن اجتماعات برج

از میان تمامی مراکزی که برای شما معرفی کردیم با وجود تمامی مزیت ها و امکاناتی که برای کاربران به همراه دارند ، شاید دارای مشکلاتی نیز هستند که مهمترین آن ها محدودیت های اجرایی می باشد. در بسیاری از سالن های همایش افراد نمی توانند برنامه های مد نظر خود را به درستی اجرا کرده و یا از ملودی های مد نظر بهره مند شوند. این مسئله که در بسیاری از همایش ها می تواند باعث بروز مشکلاتی شود در سالن اجتماعات به هیچ وجه دیده نمی شود و شما می توانید بدون محدودیت تمامی مراسم ها و سمینارهای خود را برگزار کرده و از امکانات سالن اجتماعات برج ها بهره مند شوید.

اجاره سالن اجتماعات

اهمیت اجاره سالن اجتماعات برای مراسم

بسیاری از افراد بر این باور هستند سالن های اجتماعات مکانی مناسب برای برگزاری مراسم نمی باشند و بهتر است افراد برای مراسم خود از تالارها یا مراکز دیگر بهره مند شوند. باید به شما بگوییم امکاناتی که شما می توانید در سالن اجتماعات داشته باشید به هیچ وجه در تالارها نمی توایند مشابه آن را مشاهده کنید. در ابتدا به یاد داشته باشید در سالن اجتماعات شما قابلیت این را دارید تا بتوانید از پذیرایی خاص و مد نظر خود بهره مند شده و در صورت نیاز موسیقی مطابق با میل خود را پخش کنید ولی در تالارها و یا مکان های دیگر شما باید بر اساس معیارهای مکانی که مراجعه کرده اید عمل کنید. علاوه بر این سالن اجتماعات برای شما این فرصت را فراهم آورده اند تا بتوانید با امنیت بسیار بالا و بر اساس میل خود طراحی های لازم را اجرا کرده و به بهترین شکل مراسم خود را برگزار کنید.

اجاره سالن اجتماعات

نکات مهم در زمان انتخاب سالن اجتماعات

پیش از اینکه بخواهید سالن اجتماعاتی را برای خود رزرو کنید بهتر است ابتدا به چند نکته بسیار مهم که می تواند کیفیت سمینار، برنامه آموزشی ، جلسات و مراسمات شما را تحت تاثیر قرار دهد در نظر بگیرد.

ظرفیت سالن

معمولا ظرفیت سالن شما باید کمی بیشتر از تعداد مهمان هایی باشد که دعوت کرده اید؛ بر همین اساس شما باید سالن اجتماعات خود را به نحوی انتخاب کنید که انتظار حضور برخی از مهمان های ناخوانده را نیز داشته باشید. در واقع اصلی ترین عامل برای انتخاب سالن اجتماعات ظرفیت آن می باشد.

مکان سالن

یکی از اشتباهاتی که در مورد انتخاب سالن اجتماعات انجام می شود بحث مکان آن می باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند رزرو سالنی در شمال تهران امر بسیار مجللی می باشد ولی این در حالی است که شما باید بر اساس معیارهای شخصی خود مکان سالن اجتماعات را در نظر بگیرید. البته بهتر است بیشتر از هر مسئله ای ترافیک و تردد به مکان را در ذهن داشته باشید.

پارکینگ

امروزه مشکل پارکینگ تنها به خانه ها ختم نمی شود و این مسئله گریبان گیر تمامی بخش های زندگی می شود. از آنجایی که پارکینگ سالن اجتماعات نقش بسیار مهمی را در راحتی مهمان ها بازی می کند ، بهتر است شما پیش از انتخاب یک مکان به این نکته نیز دقت کنید.

دکوراسیون داخلی و فضای داخلی

همیشه به یاد داشته باشید برای انتخاب یک سالن اجتماعات شما باید دکوراسیون آن را بر اساس نیاز و ماهیت برنامه خود تنظیم کنید. در همین راستا بهتر است به دنبال سالن اجتماعاتی باشید که بیشترین سازگاری را با ماهیت برنامه شما دارا می باشد. از این رو پیش از رزرو به دکوراسیون داخلی سالن اجتماعات حتما دقت نمایید.

 

قیمت اجاره سالن اجتماعات

عواملی که پیش از این نیز به آن اشاره شد ، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت رزرو سالن های اجتماع دارد و افراد می توانند بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین سالن را رزرو کنند. در نظر داشته باشید شما بر اساس میزان بودجه ای که در نظر می گیرید می توانید از امکانات بهره مند شوید و بهتر است سطح انتظارات خود را نیز بر همان اساس مشخص کنید.

 

چگونه یک سالن اجتماعات را اجاره کنیم؟

از آنجایی که پیدا کرد سالن های اجتماعات کارآمد در تهران امری بسیار دشوار می باشد به منظور راحتی کار شما نرم افزارهای مختلف تصمیم گرفته اند فرایند رزرو آنلاین این سالن ها را راه اندازی کنند. یکی از این نرم افزارها که در طی چندین سال اخیر روانه بازار شده است ، هومتیک می باشد. نرم افزار هومتیک در کنار رزرو استخرهای مختلف به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید سالن اجتماعات مختلف را در سرتاسر تهران مشاهده کرده و هر یک را که برای شما مناسب تر می باشد رزرو کنید.

 

برای اجاره سالن اجتماعات دلخواهتان می توانید اپلیکیشن هومتیک را از این لینک دانلود کنید.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن