معرفی استخر آفتاب اصفهان

معرفی استخر آفتاب اصفهان، اطلاعات کامل و رزرو

استخر آفتاب اصفهان یکی از مجموعه‌هایی است که در دهه هشتاد در این استان فعالیت خود را آغاز کرده و بعد از سه سال فعالیت، مدیریت آن تصمیم گرفت با بازسازی این مجموعه، امکانات متنوعی را در آن قرار دهد. پس از بازسازی و حمایت های گسترده ای که از این مجموعه به عمل آمد، بسیاری از افراد، استخر آفتاب را به عنوان یکی از قابل قبول ترین مجموعه های استان اصفهان انتخاب کردند و همین مسئله سبب شد تا شعبه دوم این استخر نیز بعد از چند وقت افتتاح گردد. امروزه استخر آفتاب اصفهان یکی از بهترین و پرتردد ترین استخر های این شهر به حساب می‌آید که توانسته به لطف خدمات منحصر به فردی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. امروز ما در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به عملکرد این استخر انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی استخر آفتاب اصفهان

معرفی استخر آفتاب اصفهان

امکانات استخر آفتاب اصفهان

استخر آفتاب اصفهان برای اینکه بتواند مراجعه کنندگان زیادی را به سمت خود جذب کند، خدمات فوق ‌العاده‌ای  را برای شما اصفهانی های عزیز در نظر گرفته است. در این استخر می‌توانید از یک فضای بسیار مناسب برای شنا کردن استفاده کنید و علاوه بر آن، از جکوزی فوق العاده پیشرفته آن نیز بهره مند شوید.  در کنار اینها سونای خشک و بخار این مجموعه به نحوی طراحی شده تا بتوانید تمامی نیاز های خود را برطرف کنید.  در انتها بعد از به روز رسانی هایی که در این مجموعه صورت گرفته، تونل مه نیز برای شما راه اندازی شد و می توانید از آن نیز نهایت استفاده را ببرید.

معرفی استخر آفتاب اصفهان

سانس بانوان استخر آفتاب اصفهان

استخر آفتاب اصفهان به منظور اینکه بتواند خدمات منحصر به فرد خود را وارد مرحله جدیدی کند، از روش سانسهای ساعتی و روزانه برای خدمات رسانی به شما اصفهانی های عزیز  استفاده می کند. بانوان عزیزی که قصد دارند از سانس ساعتی این مجموعه استفاده کنند، میتوانند روزهای سه شنبه به این مجموعه مراجعه کرده و با خرید بلیط از خدمات این استخر بهره‌مند شوند.

شنبه ۱۰:۳۰ الی ۱۸:۳۰
یکشنبه ۱۰:۳۰ الی ۱۶:۳۰
دوشنبه ۱۰:۳۰ الی ۱۸:۳۰
سه شنبه ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰
چهارشنبه ۱۰:۳۰ الی ۱۸:۳۰
پنج شنبه ۱۰:۳۰ الی ۱۸:۳۰
جمعه ۱۲:۳۰ الی ۱۶:۳۰

معرفی استخر آفتاب اصفهان

سانس آقایان استخر آفتاب اصفهان

از آنجایی که بسیاری از آقایان دوست دارند تا ساعت های زیادی در آب حضور داشته و از  تفریحات آبی نهایت استفاده را ببرند، این استخر بر آن شده تا سانس های مختلفی را برای آقایان در نظر بگیرد و آنها نسبت به دیگر استخرها خدمات بهتری را ارائه دهند.

شنبه ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰
یکشنبه ۲۰:۳۰ الی ۰۰:۳۰ بامداد
دوشنبه ۲۰:۳۰ الی ۰۰:۳۰ بامداد
سه شنبه ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰
چهارشنبه ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰
پنج شنبه ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰
جمعه ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰

برخورد پرسنل استخر آفتاب اصفهان

بدون شک برخورد پرسنل یکی از عواملی می باشد که مجموعه های تفریحی و ورزشی می توانند برای خود در وضعیت رقابتی ایجاد کنند و تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جذب کنند.  استخر آفتاب اصفهان یکی از مجموعه هایی است که  همیشه تلاش کرده تعداد زیادی از پرسنل خود را به صورت مداوم آموزش داده و به آنها این فرصت را بدهد تا خدمات ‌رسانی بسیار خوبی را برای مراجعه کنندگان در نظر بگیرند. شما شرکت کنندگان عزیز میتوانید با خیالی آسوده به طرف این استخر حرکت کنید و نسبت به برخورد پرسنل اطمینان خاطر داشته باشید.

معرفی استخر آفتاب اصفهان

کلاس های آموزش شنا استخر آفتاب اصفهان

در این استخر مربیان و مدرسین شنا از بهترین و کارکشته ترین مدرسین می باشند و حتی برخی از افراد، دارای مدارک بین المللی و کشوری هستند که برای اینکه  به شما آموزش شنا بدهند، این مجموعه را انتخاب کرده اند. در صورتی که قصد دارید در کلاسهای آموزش خصوصی و نیمه خصوصی شنا ثبت نام کنید، پیشنهاد می کنیم مدرسین این مجموعه را انتخاب کرده و همراه با آنها نسبت به سپری کردن دوره های آموزشی اقدام لازم را به عمل آورید.

معرفی استخر آفتاب اصفهان

آدرس دقیق استخر آفتاب اصفهان

یکی از بزرگترین امتیازهای استخر آفتاب اصفهان، قرار گرفتن آن در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب می باشد که همین مسئله باعث می‌شود شما راحت تر بتوانید آنجا بروید و از خدماتی که برای شما در نظر گرفته‌اند استفاده لازم را ببرید.

اصفهان ، خیابان برازنده ، خیابان آل بویه جنوبی ، نبش مادی ایمان ، استخر برج آفتاب

شماره تماس استخر آفتاب اصفهان

در صورتی که میخواهید آموزش شنا را در این مجموعه آغاز کنید و یا از امکانات آن بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه درکلاسهای آموزش شنای این مجموعه شرکت کنید، با آنجا تماس برقرار کرده و از بروز رسانی ها و تغییرات جدیدی که انجام داده شده، اطلاعات دقیقی کسب کنید.

۰۳۱-۳۴۵۸۹۲۰۵

 

رزرو سانس های استخر آفتاب اصفهان

به لطف ارائه خدمات الکترونیک امروز استخر آفتاب اصفهان نسبت به شما، می توانید از طریق اپلیکیشن و پلتفرم‌های مختلف خدمات رزرو را در نظر گرفته و بدون نیاز به تماس و یا کار دیگر، فرآیند خرید بلیط خود را انجام دهید.

 

برای دانلود اپلیکیشن هومتیک اینجا کلیک کنید

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر نصر اصفهان (22 بهمن)، سانس ها و آدرس و رزرو

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن