باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران ،معرفی و لیست کامل پرندگان

دلوان برادرزاده‌ام دختر بسیار بازیگوشی است که همیشه دوست دارد با پرندگان بازی کرده و آنها را گوگو صدا می کند. اردیبهشت پارسال بود که به پیشنهاد برادرم تصمیم گرفتیم دلوان را برای آشنایی با حیوانات مختلف، به باغ پرندگان تهران برده و فضایی را در اختیار او قرار دهیم تا ترس او از پرندگان ریخته و آنها را به عنوان یک دوست به حساب بیاورد. خوشبختانه شرایط ساخت باغ پرندگان تهران به نحوی است که این شرایط را برای کودکان فراهم می‌آورد و شما می‌توانید موقعیت خاصی را برای آنها فراهم کنید. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم برای شما ارزیابی دقیقی از باغ پرندگان تهران داشته باشیم تا بتوانید ایده خوبی از این پارک داشته باشید.

 

باغ پرندگان تهران پارس

یکی از جذاب‌ترین باغ‌های تفریحی که در تهران افتتاح شده است، در بزرگراه شهید بابایی شرق و خروجی هنگام قرار دارد که تمامی پرنده‌های جذاب را می‌توانید در آنجا مشاهده کنید. این مرکز که میزبان حیوانات اهلی و وحشی است، به عنوان یکی از بهترین فضا برای سپری کردن اوقات خوش با کودکان و دوستداران خود است که می‌توانید در کنار رستوران‌های خاص و محیط منحصر به فردی که برای شما در نظر گرفته شده است، لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. باغ پرندگان تهران که میزبان بیش از 3 هزار پرنده است در فضایی به مساحت ۲۰ هکتار افتتاح شده و در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ دو فاز آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
اگر بخواهیم مثال جذابی به شما بزنیم بخش حیوانات بالدار فیلم ژوراسیک پارک که توسط استیون اسپیلبرگ ساخته شده است که بهترین تصویرسازی از باغ پرندگان تهران به حساب می آید. موسسین باغ پرندگان تهران به منظور اینکه اجازه ندهند پرنده‌های این مجموعه به خارج از فضای در نظر گرفته شده پرواز کنند، یک فضای توری بسیار مقاوم از کابل‌های بسیار مقاومی استفاده شده که در مقابل تمامی شرایط بسیار مقاوم هستند. پرندگانی که در این مجموعه حضور دارند، در هیچ باغ وحشی از تهران مشاهده نمی‌شوند و می‌توانید همراه با آنها عکس‌های متنوعی را بگیرید. زمانی که ما با دلوان به باغ پرندگان رفتیم، در همان ابتدا مرغ‌های بسیار جذابی وجود داشتند که دلوان دنبال آنها افتاد و این فرصت را داشت تا تعامل بسیار مثبتی با پرندگان اهلی داشته باشد.

باغ پرندگان تهران پارس

 

باغ پرندگان تهران در زمستان

یکی از زیباترین منطقه‌هایی که در تهران می‌توانید در فصل زمستان بروید و اوقات خوشی را همراه با خانواده داشته باشید، بدون شک باغ پرندگان تهران است. در همین چند وقت اخیر که در تهران برف شدیدی آمده بود، همراه با خانواده یک بار دیگر به باغ پرندگان رفتیم که قرار گرفتن پرنده که این فرصت را در اختیار ما قرار داد عکس‌های بسیار جذابی از نحوه استتار و مخفی شدن پرندگان بگیریم. البته زمانی که در زمستان و هوای بارانی به سمت باغ پرندگان می‌روید باید در نظر داشته باشید امکان دارد به دلیل لیز بودن محوطه زمین بخورید بنابراین از کفش‌های مخصوص استفاده کنید.

 

گونه‌های پرنده در باغ پرندگان تهران

اگر تا به امروز به باغ پرندگان تهران سر نزده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین فردا برنامه‌ای را برای رفتن به این مرکز بچینید و همراه با خانواده از وجود بیش از ۳۰۰۰ گونه پرنده لذت ببرید . پیش رو برای شما برخی از مهمترین پرندگانی که می‌توانید در این مجموعه مشاهده کنید را دسته‌بندی کرده‌ایم و باید در نظر داشته باشید که به دلیل گسترده شدن فعالیت‌های آن ممکن است در آینده تعداد این پرندگان نیز بیشتر شود؛
• جغد شاخدار
• کرکس کوچک (کرکس مصری) ، شاهین و عقاب
• توکان
• اردک، غاز نوک فسفری ، انواع قوهای سفید و سیاه
• کاکادو، ملنگو، ناندای کانور، ناندی قمری الماسی و کاسکو
• طاووس سفید و رنگی
• انواع پرندگان گرمسیری و گنجشکان
• خروس‌های لهستانی و ابریشمی
• پلیکان‌های سفید و صورتی و منقار بزرگ
• فلامینگو
• انواع لک لک ها
• باکلان
• فنچ، کلاغ و کبوترها
• قرقاول ریوز
• شترمرغ استرالیایی (امو) و شترمرغ آفریقایی
• پرندگان وحشی مانند عقاب کله سفید

گونه‌های پرنده در باغ پرندگان تهران

 

ساعت کاری باغ پرندگان تهران

یکی از مزیت‌های اصلی باغ پرندگان تهران باز بودن این مجموعه در تمامی روزهای سال است که این امکان را برای گردشگران و ساکنین شهر تهران فراهم می‌آورند تا بتواند از امکانات موجود در این مرکز نهایت استفاده را ببرند. بر اساس گفته مدیریت مجموعه باغ پرندگان، می‌توانید همه روزه حتی روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ به این مرکز مراجعه کرده و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

 

تلفن باغ پرندگان تهران

از آنجایی که ممکن است شما برای فرزندان خود قصد داشته باشید در باغ پرندگان تهران برنامه ای را انجام دهید، این مجموعه شماره تماس خود را در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده تا بتواند نسبت به تمامی هماهنگی‌ها با آنها صحبت کند. شماره تماس این مجموعه 982177075214+ می‌باشد و شما می‌توانید تا ساعت ۵ عصر با آنها تماس برقرار کنید.

 

پیج باغ پرندگان تهران

یکی از امکانات خوبی که در باغ پرندگان تهران به کار گرفته شده است، صفحه اینستاگرامی این مجموعه است که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌هایی که در این مجموعه از خودتان می‌گیرید، ارسال کرده و آنها را در استوری منتشر کنند. شما می‌توانید از طریق آیدی @birdsgarden_ir به صفحه رسمی این مجموعه دسترسی داشته و اطلاعات دقیقی از باغ پرندگان تهران داشته باشید.

 

رستوران باغ پرندگان تهران

در مجموعه باغ پرندگان، رستورانهای متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس ذائقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. رستوران هوبره یکی از اولین مراکزی است که برای پذیرایی از مهمان‌ها طراحی شده که می‌توانید امکانات متعددی را در این مجموعه پیدا کنید. رستوران بین المللی بهار فرحید یکی از مجموعه‌های خاص باغ پرندگان است که غذاهای کشورهای مختلف و ایران را در اختیار شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید اوقات خوشی را در کنار دوستان خود رقم بزنید.

 

باغ پرندگان تهران قیمت بلیط

اگر قصد دارید به باغ پرندگان مراجعه کنید، باید در نظر داشته باشید هزینه هر فرد برای مراجعه به این مجموعه ۶۰ هزار تومان است و امکان دارد در سال ۱۴۰۳ این مبلغ افزایش داشته باشد.

 

باغ پرندگان تهران کجاست؟

باغ پرندگان تهران در منطقه ۴ شهرداری تهران قرار گرفته و اگر قصد دارید به سمت این مجموعه حرکت کنید، حتماً باید از سمت بزرگراه شهید بابایی شهر به سمت خروجی شهرک امید حرکت کنید. در نظر داشته باشید با ماشین و خودرو شخصی نمی‌توانید به داخل مجموعه حرکت کنید و باید در پارکینگ پیاده شده و با سوار شدن در ون‌هایی که برای شما تهیه شده است به سمت درب ورودی مجموعه بروید
منطقه چهار ، بزرگراه شهید بابایی (شرق)، به سمت خروجی شهرک امید، خیابان کوهستان

باغ پرندگان تهران کجاست

 

باغ پرندگان تهران با مترو

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو برای رفتن به سمت باغ پرندگان تهران، ایستگاه شهید باقری است که در خط ۲ مترو تهران قرار گرفته و شما می‌توانید پس از پیاده شدن در این ایستگاه با استفاده از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های خطی به درب اصلی باغ پرندگان برسید.

 

مطالب مرتبط:

نگهداری پرندگان در آپارتمان، درست یا غلط؟

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن