حفاظ درب آپارتمان

بهترین حفاظ درب آپارتمان، انواع مختلف

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی متعددی که در کشور مشاهده می‌شود، سرقت از خانه‌ها نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده و سارقین به راحتی می‌توانند درب‌های خانه را باز کرده و وارد حریم خصوصی شما شوند.  تحت تاثیر همین مسئله بوده که خانواده‌ها تلاش می‌کنند بهترین حفاظ درب آپارتمان را خریداری کرده و امنیت خانه خود را بالاتر ببرند. انتخاب حفاظ مناسب، یکی از اولین اصول ایجاد امنیت در خانه است که متاسفانه در طی چند وقت اخیر در میان افراد نادیده گرفته شده و به درستی نمی‌توانند گزینه‌های مناسب را برای خود انتخاب کنند. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به مهم‌ترین حفاظ‌های موجود در بازار انداخته و یکی را بر اساس معیارهای مختلف انتخاب کرده و کمک کنیم سارقین را از خانه خود دور نگه دارید.

حفاظ درب آکاردئونی چیست؟

حفاظ درب آکاردونی همانگونه که از اسم اون مشخص است، برگرفته شده از ساز مشهور آکاردئون و یا همان گارمان ترکی می‌باشد که با استفاده از ورقه‌های آهنی در امتداد درب خانه کشیده می‌شود و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که مانعی بین درب اصلی و فضای بیرونی ایجاد نمایید. این درب‌ها که امروزه در داخل کشور به عنوان اصلی‌ترین حفاظ آپارتمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، با یک قفل کتابی و مطمئن  بسته می‌شوند و شما برای باز کردن آنها حتماً باید از کلید مخصوص استفاده نمایید. خرید محافظ‌های آکاردئونی امروزه نسبت به گذشته بسیار ساده‌تر شده است و می‌توانید از طریق وب سایت‌های مختلف نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. البته برخی از تولید کنندگان این محافظ‌ها ، محافظ درب کشویی یا کرکره ای نیز می‌گویند.

اجزای درب آکاردئونی

بنا به گفته بسیاری از متخصصین، یکی از دلایلی که محفظ‌های آکاردئونی از امنیت بالایی برخوردار هستند، اجزای تشکیل دهنده آنها است که نسبت به دیگر محافظ‌ها امکانات بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر به تصاویر پیش رو نگاه کنید، متوجه می‌شوید که درب‌های آکاردئونی بر روی حفاظ‌های بغل، جوش خورده می‌شود و به صورت ریلی از سمت چپ به سمت راست و یا برعکس باز و بسته می‌شوند.  سازندگان، معمولاً حفاظ‌های آکاردئونی را از بهترین آهن موجود در بازار می‌سازند. تسمه‌هایی عمودی و افقی سبب می‌شود آنها به راحتی باز و بسته شوند. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که درب‌های آکاردئونی به تنهایی برطرف کننده مشکلات شما نیست و حتماً باید از قفل‌های امن بازار، استفاده کرده و امنیت خانه خود را به شدت بالا ببرید.

اجزای درب آکاردئونی

انواع حفاظ درب آکاردئونی

در طی چند سال گذشته که حفاظ‌های آکاردئونی وارد کشور شده‌اند، مدل‌های مختلفی از آن را صنعتگران ایرانی تولید کرده و بر اساس نیاز افراد در بازار عرضه کرده‌اند. از میان این حفاظ‌های آکاردئونی، مدل سه ردیف لوزی به شدت در میان ایرانیان محبوب است و تقریباً ۶۰ %حجم بازار را به خود اختصاص داده است. با این وجود بر اساس نیاز ممکن است برخی از کاربران حفاظ‌های دیگری را مدنظر داشته باشند که برای شما انواع این حفاظها را برای شما دسته‌بندی کرده‌ایم:

  • درب آکاردئونی آهنی
  • درب آکاردئونی ام دی اف
  • درب آکاردئونی پی وی سی

انواع حفاظ درب آکاردئونی

مزایای حفاظ‌ درب آپارتمان آکاردئونی

هر یک از حفاظ‌های درب آپارتمان که ما به کار می‌گیریم، دارای مزیت‌ها و معایبی هستند که پیش از خریداری آنها باید به صورت جدی در نظر گرفته شوند. در این بخش قصد داریم نگاهی به مهمترین مزیت‌های حفاظ‌های آپارتمانی آکاردئونی انداخته و از جنبه‌های مختلف آنها را ارزیابی کنیم؛

  • وزن کم درب های آکاردئونی
  • ارائه در اشکال و نوع های مختلف
  • استحکام بالا در برابر زنگ زدگی و سرقت
  • نصب بر روی درب های ورود و عدم نیاز به فضای بیشتر
  • مقاوم در برابر شرایط جوی
  • امکان استفاده از قفل های مخفی

چرا باید از حفاظ درب های آکاردئونی استفاده کنید؟

از آنجایی که در طی چند وقت اخیر گزارش‌های زیادی در مورد باز کردن درب‌های آکاردئونی  شنیده شده است، بسیاری از افرادی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، می پرسند که چرا باید با وجود باز کردن آنها باز هم از آنها در خانه خود استفاده کنیم. نکته‌ای که باید بگوییم این است که شما هر چقدر برای سارقین مشکل ایجاد کنید و ورود به خانه را دشوار کنید، امکان دستگیری آنها توسط پلیس ۱۱۰ و یا شنیده شدن کارهای آنها توسط همسایگان بیشتر می‌شود و همین مسئله می‌تواند امنیت خانه شما را نسبت به دیگر همسایگان بالاتر ببرد.

 

حفاظ درب آپارتمان همراه

با افزایش سرقت در کشورهای اروپایی و حتی آمریکای شمالی، بسیاری از شرکت ها به دنبال روشی هستند تا شما بتوانید به راحتی از خانه خود حفاظت کنید. یکی از محافظ هایی که در طی چند سال گذشته در بازار این کشورها محبوب شده است، TSL ها هستند که به عنوان محافظهای مسافرتی از آن ها نیز یاد می شود. در این نوع محافظ ها یک قفل جدید را در کنار درب خود قرار می دهید و همین قفل مازاد سبب می شود سارقین به راحتی نتوانند وارد ساختمان شما شوند.

حفاظ درب آپارتمان همراه

البته محافظهای مسافرتی امروزه بسیار هوشمند شده اند و شما می توانید از آن ها در پشت درب نیز استفاده کنید که امنیت خانه شما را به شدت بالا می برد. در این مدل ها پس از اینکه شما درب منزل خود را می بندید به صورت خودکار یک قفل به پشت درب می آید و از باز شدن درب جلوگیری می کند. براساس گزارش های موجود از ساکنین آپارتمان ها این دستگاه تا 10 درصد ورود سارقان را کاهش داده است.

حفاظ درب آپارتمان همراه

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نکات مهم تامین امنیت ساختمان و مجتمع های مسکونی

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن