بهترین رنگ کاشی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

انتخاب رنگ مناسب برای کاشی سرویس بهداشتی یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، چرا که هر رنگی حس و حال متفاوتی در فضا ایجاد می‌کند. از طرفی شاید این تصور را داشته باشید که برای طراحی‌های زیبا و حرفه‌ای باید متراژ سرویس بهداشتی بزرگ باشد، اما این‌طور نیست و می‌توانید با انتخاب رنگ مناسب، علاوه‌بر زیباسازی فضا، به بزرگ‌تر نشان دادن محیط نیز کمک کنید. در این مطلب قرار است چند رنگ عالی برای کاشی سرویس بهداشتی به شما معرفی کنیم، بنابراین اگر به فکر بازسازی یا ساخت سرویس بهداشتی جدید هستید، می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید. تا انتهای مطلب همراه هومتیک باشید.

 

راهنمای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

همان‌طور که می‌دانید برای شستشوی بهتر سرویس بهداشتی، دیوارها، کف و حتی سقف را با استفاده از کاشی یا سرامیک می‌پوشانند. از آن جایی که کاشی‌ها و سرامیک یک سطح صاف را به‌وجود می‌آورند از نظر تمیز کردن نیز راحت‌تر هستند. انتخاب رنگ و مدل کاشی در حقیقت اولین موردی است که هنگام طراحی سرویس‌ بهداشتی در ذهن شکل می‌گیرد. چرا که با انتخاب عالی رنگ می‌توانید یک محیط را دلبازتر نشان دهید.

 

رنگ‌های روشن یک انتخاب مناسب برای کاشی سرویس بهداشتی

اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است و از طرفی پنجره نیز ندارد، رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم یک انتخاب عالی به‌شمار می‌روند. همچنین از نظر بهداشتی رنگ‌های روشن بهتر است، چرا که آلودگی‌ها را نشان می‌دهد و می‌توان در زمان مناسب برای تمیز کردن فضا اقدام کرد. رنگ سفید می‌تواند ظاهر لوکس و مرتبی در سرویس بهداشتی ایجاد کند و از آن جایی که بازتاب‌کننده نور است، در بزرگ‌تر نشان دادن فضا نیز تاثیر می‌گذارد. انتخاب رنگ‌های روشن برای تمام سبک‌ها عالی است و هیچ وقت از مد نمی‌رود. با انتخاب تناژهای مختلف رنگ سفید می‌توانید سبک‌های متفاوتی از دکوراسیون را اجرا کنید، برای مثال سفید یخی برای سبک‌های مدرن‌تر و سفید مایل به کرم برای طرح‌های کلاسیک یک گزینه عالی است. از دیگر ویژگی‌های مثبت تناژهای مختلف رنگ سفید، امکان ست رنگ‌های متفاوت با آن است، برای مثال می‌توانید از رنگ‌های آبی، سبز، طلایی و بسیاری دیگر از رنگ‌ها برای خرید لوازم و اکسسوری‌های سرویس بهداشتی استفاده کنید.

 

آبی رنگ عالی برای کاشی سرویس بهداشتی

رنگ ابی کاشی

رنگ‌های آرامش‌بخش مثل آبی می‌تواند یک گزینه عالی برای کاشی سرویس بهداشتی باشد. اگر دوست دارید روز خود را با حضور در یک فضایی آرام شروع کنید، از انتخاب رنگ آبی برای سرویس بهداشتی غافل نشوید. شما می‌توانید از تمام تناژهای مختلف رنگ آبی برای فضا استفاده کنید، اما به‌طور کلی هر چه روشن‌تر باشد بهتر است و فضای دوست‌داشتنی‌تری خواهید داشت. اصولا برای انتخاب رنگ مکمل آبی از سفید استفاده می‌کنند.

 

تنالیته‌های ملایم رنگ سبز یک انتخاب عالی برای کاشی

رنگ سبز کاشی

از دیگر رنگ‌های مناسب برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، رنگ سبز را پیشنهاد می‌دهیم. رنگی که اغلب دوست‌داران طبیعت سعی می‌کنند از آن در فضای خانه خود استفاده کنند. ترکیب رنگ سبز با لوازم چوبی می‌تواند فضایی زیبا ایجاد کند. از رنگ سبز می‌توانید برای خرید کاشی، انتخاب کاغذ دیواری و حتی در یک رنگ‌آمیزی ساده استفاده کنید، انتخاب یکی از این سه راه به متراژ و سبک دکوراسیون فضا بستگی دارد. از طرفی دقت داشته باشید حتما برای ایجاد تعادل در فضا، از رنگ سفید نیز در بخش‌هایی از سرویس بهداشتی استفاده کنید.

 

انتخاب رنگ زرد برای کاشی سرویس بهداشتی

کاشی رنگ زرد

با انتخاب رنگ زرد برای سرویس بهداشتی می‌توانید یک فضای شاد و در عین حال آرامش‌بخش داشته باشید. انتخاب تناژهای مختلف رنگ زرد به متراژ و سلیقه شما بستگی دارد، اما به‌طور کلی سفید و خاکستری می‌تواند گزینه‌های خوبی برای ترکیب با رنگ زرد باشد. برای انتخاب رنگ‌های بیشتر می‌توانید از پالت‌های رنگی کمک بگیرید.

 

خاکستری یک رنگ عالی برای سرویس بهداشتی‌های کوچک

کاشی رنگ خاکستری

برای معرفی آخرین رنگ مناسب برای کاشی سرویس بهداشتی، رنگ خاکستری را انتخاب کرده‌ایم. برای به‌کارگیری این رنگ در فضا باید به نوع رنگ خاکستری دقت کنید، چرا که با یک انتخاب اشتباه می‌توانید فضایی بسته و دلگیر ایجاد کنید. خاکستری‌ ملایم برای فضاهای کوچک مناسب است و از مزیت‌های انتخاب این رنگ می‌توان به ست کردن آسان آن با رنگ‌های بیشتر اشاره کرد. برای مثال زرد، نارنجی و حتی صورتی رنگ‌های عالی برای ترکیب با خاکستری به‌شمار می‌روند.

 

سخن نهایی

همان‌طور که دیدید، با استفاده از رنگ‌های مختلف می‌توانید سبک‌های متفاوتی از دکوراسیون را در فضا ایجاد کنید. به‌طور کلی در آپارتمان‌های امروزی که زیربنا کم است، بخش کوچکی از فضا به سرویس بهداشتی تعلق می‌گیرد، اما با طراحی‌های خلاقانه می‌توانید حتی در متراژهای کم، طراحی‌های زیبا خلق کنید. برای طراحی این فضا توجه به زیبایی و بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است و برای انتخاب رنگ و طرح لوازم مختلف مثل روشویی، فلاش تانک، آینه، شیر آب و بسیاری از موارد دیگر بهتر است با وسواس بیشتری عمل کنید.

 

مطالب بیشتر

کفسابی سرامیک و موزائیک ،راهنمای کامل

معرفی انواع کفپوش ، راهنمای انتخاب و خرید

Loading

1.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن