مرکز خرید نگین ظفر

مرکز خرید نگین ظفر؛ آدرس و معرفی کامل

نزدیک به ۵ سال پیش زمانی که قصد داشتم برای مادرم لباسشویی جدیدی خریداری کنم، به خیابان شریعتی رفتم و به دنبال بهترین فروشگاه بازار بودم. در میان صدها فروشگاه معتبر در خیابان شریعتی نبش خیابان ظفر یا همان دستگردی کنونی، مرکز خرید چند طبقه وجود داشت که برای بررسی قیمت‌ها به آنجا مراجعه کردم. مرکز خرید نگین ظفر علاوه بر محصولات آشپزخانه، مغازه‌های متنوع دیگری را نیز در خود جای داده بود و از نظر من یک پکیج کامل برای افرادی می‌باشند که قصد دارند در خیابان شریعتی محصولات مد نظر خود را خریداری کنند. حالا امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به عملکرد چندین ساله این مجموعه انداخته و کمک کنیم دید بهتری نسبت به این مرکز خرید فوق العاده داشته باشید.

اسم پروژه مرکز خرید نگین ظفر
سال اتمام پروژه 1382
تعداد واحدهای تجاری 130 واحد
تعداد طبقات 2 طبقه
حوزه فعالیت لوازم آشپزخانه، جواهر ، قهوه و صرافی
نزدیکی به مترو 500 متر
موقعیت مکانی تقاطع شریعتی – ظفر
ساعت کار 9 تا 21

 

اطلاعات کلی مرکز خرید نگین ظفر

مرکز خرید نگین ظفر که در تقاطع ظفر و شریعتی قرار دارد، به صورت کلی 2 طبقه تجاری دارد و ۱۳۰ واحد در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. در این مرکز، می‌توانید محصولاتی مانند پوشاک، طلا و جواهر، ساعت، لوازم خانگی، وسایل آرایشی بهداشتی و قهوه و شکلات را در بالاترین کیفیت پیدا کنید. علی رغم اینکه در این مرکز محصولات متنوعی را مشاهده می‌کنید عمده‌ترین موردی که سبب شده این مرکز خرید به شدت مشهور شود، وجود برندهای ین المللی لوازم خانگی در آن می‌باشد. در این مرکز خرید چند منظوره، می توانید تمامی محصولات روز دنیا را از کشورهای مختلف مشاهده کرده و نسبت به معیارهایی که در نظر دارید بهترین گزینه را سفارش دهید.

 

خانه و آشپزخانه نگین ظفر

اگر به دنبال ظروف کوچک آشپزخانه هستید که می‌توانند مشکلات پخت و پز شما را تا حد زیادی حل کنند و یا قصد دارید تزیین آشپزخانه خود را با محصولات متنوع تغییر دهید، خانه و آشپزخانه نگین ظفر بهترین گزینه به حساب می آید. مغازه بسیار مشهور در طبقه زیر همکف واحد 58 قرار دارد که به عنوان یکی از اصلی‌ترین مجموعه‌های نگین ظفر شناخته می‌شود و می‌توانید تمامی محصولات مد نظر خود را در بالاترین کیفیت از آنجا خریداری کنید.

خانه و آشپزخانه نگین ظفر

صرافی نگین ظفر

همانگونه که پیش از این نیز عنوان کردیم، در مرکز خرید نگین ظفر می‌توانید مغازه‌های متنوعی را مشاهده کنید که وجود صرافی‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این مرکز خرید به حساب می‌آید. نزدیک به سه صرافی بسیار معتبر ایرانی در این مرکز دایر هستند و شما می‌توانید تمامی ارزهای دنیا را به صورت حواله و یا حضوری دریافت نمایید. در نظر داشته باشید پیش از حضور در این صرافی‌ها باید تماس برقرار کرده و نسبت به ارائه خدمات اطمینان حاصل کنید.

صرافی نگین ظفر

ساعت کاری پاساژ نگین ظفر

مرکز خرید نگین ظفر فعالیت روزانه خود را از ساعت 9 آغاز می‌کند و بسیاری از غرفه‌ها ساعت ۱۰ صبح به محل کار خود مراجعه می‌کنند. این مرکز تا ساعت ۲۱ و در روزهای آخر هفته ۲۲ به مراجعه کنندگان، خدمات رسانی می‌کند و در صورت اینکه قصد دارید از بخش‌هایی مانند صرافی استفاده کنید، باید ساعت کاری آنها را به صورت اختصاصی مورد ارزیابی قرار دهید.

 

آدرس مرکز خرید نگین ظفر

برخلاف تصور بسیاری از تهرانیها، مرکز خرید نگین ظفر دقیقاً در خود این خیابان قرار نگرفته و بخشی از خیابان شریعتی می‌باشد که روبروی آن خیابان ظفر یا همان دستگردی قرار دارد. دسترسی بسیار راحت و ارائه خدماتی متمایز سبب شده بسیاری از شما تهرانیا برای رفع نیازهای خود، این مرکز خرید را برای خود انتخاب کنید.

خیابان شریعتی ، تقاطع خیابان دستگردی (ظفر) ، پاساژ نگین ظفر ، پلاک 1375

 

بهترین دسترسی به مرکز خرید نگین ظفر

به منظور اینکه بتوانید به سمت مرکز خرید نگین ظفر حرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم تحت هیچ شرایطی با خود خودرو نبرید و بهتر است از طریق سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید. بهترین روش برای رفتن به این مرکز خرید، استفاده از مترو است که فاصله ۱۰۰ قدمی با این پاساژ دارد. اگر دوست ندارید از طریق مترو به این مرکز بروید، اتوبوس‌های شرکت واحد دقیقاً از روبروی این مرکز تردد می‌کنند. برای افرادی که تمایل دارند از خودروی شخصی به منظور رفتن به این مرکز استفاده کنند، استفاده از اتوبان همت بهترین پیشنهاد است که می‌توانید خودروی خود را دقیقاً در پارکینگ این مرکز، پارک نمایید. مسیر دیگر نیز استفاده از بلوار میرداماد و یا خیابان ظفر است که معمولاً ترافیک زیادی را در این مسیر مشاهده می‌کنید.

 

نزدیک ترین مترو به مجتمع نگین ظفر

همانگونه که پیش از این ذکر کردیم، دسترسی به مرکز خرید نگین ظفر بسیار ساده بوده و می‌توانید از طریق خودرو شخصی، مترو، اتوبوس‌های شرکت واحد به سادگی به این مرکز بروید. نزدیک‌ترین مترو برای تردد به سمت این مرکز، ایستگاه شریعتی است که تنها ۱۰۰ متر با این مرکز خرید فاصله دارد و می‌توانید از طریق خط شماره ۱ به این مرکز بروید.

 

پارکینگ نگین ظفر

از آنجایی که برای بسیاری از کسانی که به سمت خیابان شریعتی حرکت می‌کنند، دسترسی به پارکینگ یک مشکل اساسی به حساب می‌آید، نگین ظفر پارکینگ خود را در اختیار تمامی مراجعه کنندگی قرار می‌دهد و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار پایین، خودروی خود را در آنجا پارک کرده و سپس نسبت به انجام کارهای خود اقدام نمایید.

پارکینگ نگین ظفر

 

مطالب مرتبط:

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

مرکز خرید بام لند تهران (چیتگر). مسیرها و امکانات

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن