مرکز خرید هدیش مال تهران، امکانات و دسترسی و راهنمای طبقات

مرکز خرید هدیش مال تهران، امکانات و دسترسی و راهنمای طبقات

اولین بار که اسم هدیش مال را شنیدم، هیچ وقت فکر نمی‌کردم یک مرکز خرید در تهران به این حد زیبا طراحی شده باشد. علی رغم اینکه در غربی‌ترین نقطه تهران یعنی محله چیتگر زندگی می‌کنم، تصمیم گرفتم برای ارزیابی این مرکز خرید جدید، به شرقی‌ترین نقطه یعنی میدان هروی رفته و از نزدیک این مرکز خرید را مشاهده کنم. با وجود اینکه هدیش مال نسبت به مراکز خرید غرب تهران بسیار کوچکتر بود، ولی طراحی و ساخت آن کاملاً با تمامی مراکز خرید دیگر متفاوت بوده که همین مسئله سبب شد امروز تجربیات خود را همراه با نکات کلیدی این مرکز خرید بر روی وب سایت هومتیک قرار دهم.

فرایند ساخت هدیش مال تهران Hadish Mall

فرایند ساخت هدیشمال از سال ۱۳۹۴ کلید زده شد و در نهایت در اواسط مهرماه سال ۱۴۰۰ با حضور شهردار منطقه به بهره‌برداری رسید. ایده ساخت این مرکز خرید بر اساس فرهنگ ایرانی می‌باشد و از ابزارهای فرهنگی متعددی در این مجموعه استفاده شده است. سازنده‌های این مرکز خرید برای نامگذاری آن،  از اسامی پهلوی استفاده کرده اند که هدیش نام همسر خشایار شاه بوده و از او به عنوان ملکه صلح یاد می‌شود.

اطلاعات کلی هدیش مال تهران

اگر بخواهیم یکی از مراکز خرید تهران را به عنوان  بازتاب هنر معماری ایران مدرن و باستانی معرفی کنیم بدون شک هدیش مال تهران یکی از اصلی‌ترین مراکز به حساب می‌آید. این مرکز که در زمینی به وسعت  ۳۲۰۰ متر مربع راه اندازی شده است، دارای ۱۶ طبقه بوده که ۷ طبقه از آنها مختص به پارکینگ‌ است. ۹ طبقه باقیمانده این مرکز خرید، به فروشگاه‌های متعدد اختصاص داده شده که هر یک بنا به نیاز مراجعین، پاسخگوی آنها می‌باشد. نکته قابل تامل در مورد این مرکز خرید، روف گاردن بسیار زیبای آن است که چشم انداز زیبایی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد.

نمای داخلی و بیرونی هدیش مال

یکی از نکاتی که مجموعه هدیشمال را منحصر به فرد کرده است، تفاوت بین نمای داخلی و بیرونی آن است.  هنگامی که از بیرون این مجتمع را  مشاهده می‌کنید، تصور بر این است که با یک مرکز بسیار ساده مواجه خواهید شد، ولی زمانی که از درب ورود وارد این مجتمع می‌شوید، طراحی‌های خاصی که در آن استفاده شده، شما را متحیر کرده و تصور می‌کنید به یکی از مراکز خرید دوبی یا ترکیه وارد شده‌اید.

دسترسی به هدیش مال در تهران

اگر قصد دارید از هدیش مال دیدن کنید، پیشنهاد ما این است از طریق اتوبان زین الدین و سپس امام علی رفته و از خروجی شیان خارج شوید. ولی اگر این مسیر با ترافیک همراه بود اصلاً نگران نباشید، چون هدیش مال در کنار چهار اتوبان اصلی شرق تهران قرار گرفته و می‌توانید از طریق اتوبان‌های شهید بابایی و صدر نیز به سمت این مجموعه حرکت کنید. دسترسی این مرکز خرید به حدی مناسب است که حتی می‌توانید از طریق اتوبوس‌های عمومی نیز برای رفتن به سمت این مجموعه بهره‌مند شوید.

طبقات هدیش مال

هر یک از طبقات مرکز تجاری هدیش مال به یک بخش اختصاص داده شده است و می‌توانید بر حسب نیاز خود یکی از این طبقات را انتخاب کرده و تمام موارد مورد نظر را خریداری کنید؛

طبقه اول و دوم هدیش مال

همانطور که پیش از این نیز گفتیم،  هدیش مال بیشتر به عنوان فروشنده محصولات لاکچری و لوکس معرفی می‌شود که این بخش از مرکز خرید در طبقات اول و دوم راه‌اندازی شده است. در صورتی که قصد دارید برندهای خارجی معتبر را در این مرکز خرید پیدا کنید، به این دو طبقه مراجعه کرده و محصولات مد نظر خود را خریداری کنید.

طبقه سوم هدیش مال

طبقه سوم این مجموعه برای برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف طراحی شده است. در بسیاری از ماه‌های سال، خودروهای لوکس و قدیمی در آن قرار داده شده است. شاید برای شما نیز جالب باشد طبقه سوم تنها بخشی از این مرکز خرید است که آسانسور اختصاصی دارد. با استفاده از این آسانسور است که سازنده‌ها توانستند خودروهای مختلف را به داخل مجتمع وارد کنند.

طبقه چهارم هدیش مال

طبقه چهارم این مرکز خرید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن است که در آن واحدهای اداری و رستوران قرار دارد.  به دلیل ساختار منحصر به فردی که این مرکز خرید در خود جای داده، رستوران‌های آن نیز سازگار با محیط سنتی و مدرن است و می‌توانید رستوران‌های خاص و منحصر به فرد را مشاهده نمایید. به عنوان مثال رستوران ساج در این بخش قرار گرفته شده که یکی از بهترین رستوران‌های دریایی در سرتاسر کشور به حساب می‌آید.

طبقه پنجم هدیش مال

بدون شک هیچ مرکز خریدی بدون کافی شاپ و کافه‌های فوق العاده در تهران دیده نشده است.  این امر در مورد هدیش مال نیز صدق می‌کند و می‌توانید در طبقه پنجم این مجموعه کافی شاپ‌های بسیار خاصی را مشاهده کنید که با استفاده از طراحی‌های عجیب مرکز فوق العاده‌ای برای سپری کردن اوقات خوش می‌باشند.

 

 

طبقه ششم و هفتم هدیش مال

طبقه ششم و هفتم هدیش مال به پردیس سینمایی و کتابخانه اختصاص داده شده و می‌توانید  با خرید بلیط به صورت آنلاین و حضوری از تمامی امکانات سینمایی بهره‌مند شوید. البته چند وقتی است مرکز همایشات بسیار لوکسی در این طبقه راه اندازی شده و می‌توانید برای برگزاری مراسم‌های علمی و آکادمیک از آن استفاده کنید.

طبقه ششم و هفتم هدیش مال

روف گاردن هدیش مال

اگر بر اساس تجربه خودم برای شما یک بخش از هدیشمال را معرفی کنم، بدون شک روف گاردن آن را می‌گویم که تجربه‌ای بی‌نظیری را رقم خواهد زد. اگر قصد دارید اوقات بسیار خوشی برای خود و فرزندانتان رقم بزنید، حتماً به روف گاردن منحصر به فرد این مجموعه سر بزنید.

 

زمان فعالیت هدیش مال تهران

هدیش مال فعالیت خود را  همه روزه از ساعت ۱۰ صبح  آغاز می‌کند و تا ساعت 11 شب به تمامی مراجعه کنندگان، خدمات ارائه می‌دهد. البته ممکن است در روزهای تعطیل و مناسبت‌های مختلف فعالیت این مرکز تا ساعت ۲۴ نیز ادامه داشته باشد.

برقراری ارتباط با مرکز خرید هدیش مال تهران

اگر قصد انتقادات و پیشنهادی نسبت به فعالیت این مرکز خرید داشته باشید، یا اطلاعات دقیقی از فعالیت بخش‌های مختلف به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های پیش رو برای برقراری ارتباط استفاده نمایید؛

شماره تماس: 02122950101

سایت: Hadish.ir

ایمیل: info@hadish.ir

 

مراکز خرید مشابه:

مرکز خرید عرش آجودانیه، امکانات و دسترسی و فودکورت

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن