برج ارمیتاژ

معرفی برج آرمیتاژ گلشن مشهد

برج تجاری آرمیتاژ گلشن که در قلب شهر مشهد مقدس بنا شده است در طی سال های اخیر به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز تفریحی ، تجاری و گردشگری ساکنین این شهر تبدیل شده است. این روزها افراد با وجود مشغله های بسیار، سعی می کنند گاهی به دور از تمام آنها باشند و وقتی را برای تفریح خود برنامه ریزی کنند. پاساژ گردی نیز جز تفریحات این روزها می باشد ، چرا که با مراجعه به مراکز تجاری مختلف حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید ، می توانید بعد از کمی گشتن و دیدن مغازه های مختلف ، به یک کافه یا رستوران در همان مرکز مراجعه کرده و از زمان خود و گشت و گذار لذت برید. یکی از همین مراکز تجاری بزرگ که با امکانات فراوانی که در اختیار مخاطبان خود قرار داده است، جز مراکز به نام مشهد شده است ،  برج تجاری آرمیتاژ گلشن مشهد می باشد. این برج ، لوکس ترین مرکز خرید شمال شرق کشور است که همه روزه تعداد بسیاری از افراد به منظور تفریح، خرید و موارد دیگر به آن مراجعه می کنند. اگر شما هم علاقه مند به سپری کردن زمان خود در مراکز خرید هستید ، امروز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از مراکز خرید لوکس در مشهد را برایتان معرفی کنیم تا از گشت و گذار و سپری کردن وقت خود در این برج لذت ببرید و یک روزه خاطره انگیر در کنار عزیزان خود داشته باشید.

 

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ

مشهد یکی از کلانشهر های ایران می باشد که از دیدنی ترین و توریستی ترین شهرها نیز محسوب می شود و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران از نقاط مختلف ایران و جهان به این شهر سفر می کنند. همین امر موجب شده تا هتل و مراکز تفریحی و خریدهای مجلل و لوکس بسیاری در این شهر ساخته شود. برج تجاری آرمیتاژ گلشن یکی از لوکس ترین مراکز تجاری با ۳۴ طبقه و نمایی دیدنی و جذاب با معماری خاص و کاملا شیک ، از بلندترین برج های امروزی در مشهد می باشد که در نبش خیابان هفت تیر، خیابان گلشن مشهد واقع شده است و شما بعد از دیدن این برج و شکوه و عظمت آن به معنای واقعی میخکوب خواهید شد ، چرا که نظیر این برج در کشور ما کمتر دیده شده است. با دیدن این برج از نزدیک حتما متوجه خواهید شد که همه چیز در نهایت نظم و زیبایی طراحی شده است.

 

گرفتن کارت توریستی آرمیتاژ گلشن

اگر علاقه دارید تا از برج آرمیتاژ گلشن دیدن کنید ، در همان ابتدای ورود خود به شهر مشهد حتما باید کارت توریستی تهیه کنید. برای تهیه این کارت باید به وب سایت آرمیتاژ گلشن بروید و در قسمت توریستی ثبت نام کنید و به همین راحتی کارت خود را دریافت کنید. این برج به حدی زیبا طراحی شده است که در همان نگاه اول برایتان بسیار خیره کننده و جذاب بنظر خواهد رسید. حال از زیبایی این برج عبور کنید و مسیر خود را ادامه بدهید و به کال سنتر برج بروید و کد دریافتی را نشان دهید. سپس ، یک توریست کارت واقعی به شما خواهند داد. حالا که تقریبا بیشتر مسیر را رفته اید نوبت این است که از گشت و گذار لذت ببرید. برج آرمیتاژ گلشن ، دنیایی پر از لذت و شادی و حال خوب را برایتان به ارمغان خواهد آورد. از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم این برج تجاری می باشد و شما می توانید انواع برندهای داخلی و جهانی و محصولات مورد نظر خود را از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی ، برقی و حتی کالای خواب را در این مرکز ببینید. بقیه طبقات هم شامل بخش های اداری، موزه ها و گالری ها و غیره می باشد. خرید کردن در میان انبوهی از کالاهای با کیفیت ارائه شده از انواع برندهای مطرح،  بسیار وسوسه کننده خواهد بود اما زمانی که قصد خرید دارید و موقع خرید حتما حواستان به توریست کارت باشد ، زیرا برخی از این واحد های فروش از توریست کارت شما پشتیبانی می کنند ، بنابراین این امتیاز توریست کارت نیز حتما برای شما جذابیت خواهد داشت. نگران زمان خود نباشید و اصلا عجله نکنید ، چرا که تنوع و کیفیت آنقدر در این مجموعه بالاست که قطعا زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

 

رستوران و فودکورت آرمیتاژ گلشن

فود کورت ارمیتاژ

بعد از اینکه تمام واحد های تجاری را گشتید و احساس کردید انرژیتان در حال تحلیل رفتن است و همچنین کمی احساس خستگی می کنید، اصلا نگران نباشید! این مجموعه به فکر شما است و اگر تنها کمی چشم های خود را بچرخانید ، قطعا  یک کافی شاپ خوب پیدا می کنید که مدتی را برای استراحت و گپ زدن اختصاص دهید. اما اگر احساس گرسنگی کردید باز هم جای هیچ نگرانی نیست چرا که این مجموعه فکر همه چیز را کرده است و یک فودکورت استثنایی با منویی از انواع غذاهای بین المللی و برندهای متفاوت آماده پذیرایی از شما می باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که روف گاردن مشرف به فودکورت نیز کاملا دلبری می کند. بخش های مهیج این مرکز بسیار و بابت میل هر سلیقه ای طراحی شده است  پس اصلا عجله نکنید ، خبر خوبی برای شما داریم ! اگر هوس یک پذیرایی لاکچری و لوکس به سرتان زده است و یا حتی قصد دارید برای مراسم تولد یا سالگرد ازدواج رستوران شیکی را انتخاب کنید ، در این برج زیبا یک رستوران دیدنی و بین المللی با نمایی فوق العاده با سرویس دهی وی آی پی در انتظار شماست. شما می توانید به این رستوران رفته و ثبت لحظه شاد و خاطره انگیزی داشته باشید.

خبر خوبی دیگری برایتان داریم: جذابیت های این برج تمامی ندارد زیرا باید بگویم این برج فقط برای خرید یا صرف غذا نیست. بعد از گشت و گذار در طبقات تجاری و صرف غذا و تجدید قوا ، اگر مشتاق باشید ، می توانید سری به گالری هنری برج آرمیتاژ گلشن بزنید و از دیدن هنر و ظرافت های آن لذت ببرید.

 

امکانات برج تجاری آرمیتاژ گلشن

شهربازی آرمیتاژ

بخش های متنوع این برج به حدی زیاد است که امکان ندارد از گذراندن زمان در این برج پشیمان و یا حتی خسته شوید.

موزه

یکی دیگر از بخش های دیدنی این برج ، موزه آن می باشد که در بالاترین طبقات این برج قرار دارد و شما زمانی که به این طبقه برای دیدن اشیا تاریخی می روید ، با منظره ای خیره کننده روبرو می شوید و همچنین تمام شهر را از این نقطه خواهید دید.

 

سینما

در طبقه پنجم این برج با پردیس سینمایی جوان پسند روبرو خواهید شد که بسیار متفاوت با تمام سینماهایی است که تا به امروز رفته اید. بخشهای متنوع این برج تمامی ندارد ، لازم به ذکر است که  اگر همراه خانواده به دیدن این برج می روید حتما صدای خنده هایتان در برج خواهد پیچید و لحظات شادی را در کنار هم سپری خواهید کرد.

 

شهربازی

این مجموعه از یاد کودکان غافل نشده است ، زیرا علاوه بر بخش های جذاب برای بزرگسالان، بخش شهربازی مدرن و پر هیجان کودکان در کنار رستوران و کافه کودکان خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن کودکان باقی خواهد گذاشت و برای کوکان شما جدا شدن از این بخش بسیار سخت خواهد شد ، چرا که دوست دارند مدت زیادی را در این بخش بمانند و بازی کنند.

 

روف گاردن

این برج دارای روف گاردن های رویایی دو قلو می باشد که در مدتی که در این قسمت هستید از دیدن منظره و خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ بسیار لذت خواهید برد. روف گاردن آرمیتاژ گلشن پر از گل های متنوعی است که آرامشی وصف نشدنی به شما می دهد و این زیبایی دقیقا مانند تابلوهای نقاشی وصف ناپذیر است.

 

بخش های ورزشی

این برج دارای سالن های ورزشی لوکس است که دارای بخش های متنوعی مانند : استخر، سونا، جکوزی ، سالن های بیلیارد و بولینگ و اهمچنین شامل ماساژ و لاندری می باشد که قطعا لحظات دلچسبی را برایتانبه ارمغان می آورد.

 

زمان فعالیت برج تجاری آرمیتاژ گلشن

مجموعه آرمیتاژ گلشن روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب پذیرای حضورشما عزیزان می باشد.

 

نمونه عکس های برج ارمیتاژ

برج آرمیتاژ

برج ارمیتاژ

 

جمع بندی

با تمام اطلاعاتی که ما از این برج و مجموعه آن جمع آوری کردیم ، باید بگوییم که برج تجاری آرمیتاژ گلشن ، در واقع مجموعه کاملی است که شما با خیالی آسوده می توانید یک روز کامل خود را در آن سپری کنید و از انتخاب خود خرسند باشید. همچنین  در انتهای بازدید خود شما با لبخند رضایت و حال خوب این مجموعه را ترک خواهید کرد. به نظر ما راز موفقیت مجموعه آرمیتاژ گلشن این است که با دقت تمام نیاز های افراد را در نظر گرفته است و تمام تلاش خود را برای ساختن لحظاتی شاد و برآورده کردن خواسته های شما نموده است. ما به شما پیشنها می دهیم اگر به شهر مشهد رفتید ، بازدید و خرید از این مجموعه را به هیچ عنوان از دست ندهید. پیروز و مانا باشید. برای آشنایی با تمام برج‌های معروف در سراسر ایران می‌توانید به صفحه معرفی ساختمان و برج‌ های معروف مراجعه کنید.

 

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

 

مطالب بیشتر

معرفی برج پاژ مشهد؛ آدرس و تلفن

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن