برج بیمه مرکزی

معرفی برج بیمه مرکزی (برج پارس)، آدرس و امکانات

در ابتدای سال 1390 برجی در خیابان ماندلا تهران ساخته شد که نورپردازی زیبای آن در اولین شب افتتاحیه نظر تعداد بسیار زیادی از شهروندان را به خود جلب کرد. این برج با 26 طبقه به‌قدری در ذهن مردم ماندگار است که می‌توان بعد از میدان آزادی و برج میلاد، برج پارس را سومین نماد پایتخت به‌شمار آورد. در این مطلب قصد داریم در مورد امکانات برج و طراحی خاصی و منحصربه‌فرد آن صحبت کنیم، پس تا انتهای مطلب همراه هومتیک باشید.

 

درباره برج بیمه مرکزی

bime markazi

در نگاه اول با دیدن عکس‌های برج، یاد ساختمان‌های ایتالیا می‌افتید، در واقع در این حد معماری و طراحی این برج خاص و متفاوت است. برج بیمه مرکزی در منطقه جردن تهران در خیابان آفریقا قرار دارد و با کاربری اداری-تجاری متعلق به بیمه مرکزی ایران است. این برج 25 طبقه در زمینی با متراژ 6000 متر و مساحت 905 مترمربع قرار دارد. از 25 طبقه این برج، 20 طبقه روی زمین و 5 طبقه آن زیر زمین قرار دارد. طراحی سازه این بنا به‌صورت المان‌های عمودی و ستون‌های کلاسیک است که معماری کشور ایتالیا، یونان و رم را به‌یاد بیننده می‌آورد.

 

گروه سازنده برج پارس جردن

سازنده برج مرکزی صمد سلیمان زاده

مهندسی این برج توسط گروه ویو به سرپرستی آقای صمد سلیمان‌زاده انجام گرفته است. گروه مهندسی ویو از یک گروه ماهر در زمینه ساخت‌وسازهای مهندسی تشکیل شده که در کنار رعایت اصول طراحی، هنر را چاشنی کار خود کرده‌اند و برج‌های لوکس و زیبایی مانند پتروشیمی، صنایع شیر ایران، روزنامه همشهری و دیگر موارد را در رزومه کاری خود جای داده‌اند. بخش اصلی فعالیت‌های این مجموعه در مناطق سه و یک تهران قرار دارد. از آن جایی که این گروه سابقه درخشانی در اجرای برج‌های لوکس و مدرن در اختیار دارند، دامنه فعالیت خود را افزایش داده‌اند و اکنون به‌عنوان یک برند متخصص برای اجرای ساختمان‌های شیک در تهران شناخته می‌شوند. از طرفی از آن جایی که این گروه با معماران معروف شهر تهران همکاری دارد با اجرای طراحی‌های خاص برای ساختمان‌ها، نظر بسیار زیادی از مشتریان و سرمایه‌گذارن را به خود جلب کرده‌اند. این مجموعه با چندین سال سابقه فعالیت، تجهیزات و نیروی انسانی را در زمینه‌های ساخت‌وساز، طراحی و اجرا ارتقا داده و با رفع مشکلات موحود و استفاده از سیستم‌های همگام‌سازی مدیریتی توانسته گواهینامه استاندارد را در بخش‌های لازم به‌دست آورد. گروه مهندسی ویو بنیان‌گذار مهندسی‌های مدرن است که در کنار حفط معماری اصیل ایرانی، نوآوری‌های هوشمندانه‌ای را برای طراحی و ساخت یک بنا اجرایی می‌کند.

 

امکانات برج پارس جردن

برج بیمه مرکزی، پارس

مجتمع تجاری-اداری پارس در طبقه همکف دارای سه واحد تجاری با متراژ 750 متر است و 177 پارکینگ دارد. این برج به دلیل موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی فوق العاده یک سرمایه‌گذاری عالی برای آینده در منطقه شمال تهران محسوب می‌شود. ساختمان کاملا هوشمند است، از این رو سرمایش و گرمایش، نورپردازی و روشنایی به‌واسطه یک سیستم مرکزی کنترل می‌شود و مدیریت همه چیز در بهترین حالت ممکن صورت می‌گیرد. نورپردازی این برج توسط یک گروه ماهر انجام گرفته و با استفاده از نورپردازی‌های موضعی بخش‌های اصلی ساختمان نمایان می‌شود، به‌طوری که ستون‌ها و المان‌های طبقات بالایی نورپردازی جداگانه‌ای دارند تا در شب روشنایی منحصربه‌فردتری داشته باشد. از دیگر امکانات برج می‌توان به وجود اینترنت مرکزی اشاره کرد، در نتیجه تمام واحدها به سیستم اینترنت با سرعت بالا مجهز هستند.

لابی این برج بسیار لاکچری و مجلل است و از آن جایی که اولین بخشی است که در بدو ورود به برج به چشم می‌خورد، در زیبایی کلی فضا و حس مراجعه‌کننده تاثیر مثبتی می‌گذارد. سالن اجتماعات این برج نیز یکی دیگر از امکاناتی است که در اختیار مالکان واحدها قرار می‌گیرد که از آن برای برگزاری مراسم‌های مختلف استفاده می‌کنند. به‌کارگیری سیستم شوتینگ زباله در این برج در کنار جمع‌آوری آسان زباله‌ها، صرفه اقتصادی دارد و از جمله امکاناتی است که بیشتر خریداران برج به‌دنبال آن هستند. همچنین این برج مجهز به سیستم اطفا حریق است، در نتیجه تجهیزاتی دارد که به‌صورت خودکار آتش را مهار کرده و امنیت ساکنان را در صورت بروز مشکل تامین می‌کنند. از دیگر امکانات برج می‌توان به دوربین مدار بسته، درب ریموت‌دار، سرایداری و آیفون تصویری اشاره کرد.

 

آدرس برج بیمه مرکزی (برج پارس)

برج پارس در محله جردن تهران در خیابان نلسون ماندلا قرار دارد . در این منطقه چهار مجتمع تجاری اداری قرار دارد که از نظر موقعیت مکانی در کنار مکان‌های مهمی مانند بیمارستان فوق تخصصی تندیس، پاساژ آسیا، ساختمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مرکز خرید گلشهر قرار دارد.

آدرس: استان تهران، تهران، نلسون ماندلا (جردن)، بین مریم و سلطانی

شماره تماس: +983132230260

 

سخن نهایی

همان‌طور که گفتیم مجتمع تجاری اداری پارس جردن با 25 طبقه، یکی از برج‌های مرتفع تهران به‌شمار می‌آید که با استفاده از سبک معماری خاص و نورپردازی منحصربه‌فرد در شب، نظر مالکان و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب می‌کند. برای آشنایی با تمام برج‌های معروف می‌توانید به صفحه معرفی ساختمان و برج‌ های معروف مراجعه کنید

 

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

Loading

3.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن