اجاره استخر خصوصی، نکات و قیمت

اجاره استخر خصوصی، نکات و قیمت

اجاره استخر خصوصی، نکات و قیمت

اجاره استخرهای خصوصی در تهران یکی از بهترین تفریحاتی می باشد که در طی چند سال گذشته در میان افراد لاکچری و پولدار بسیار محبوب شده و به آن ها اجازه می دهد تا در یک فضای دوستانه بتوانند چند ساعتی در کنار هم قرار گرفته و همراه با آبتنی و ورزش به صحبت و سپری کردن زمان مشغول شوند. با وجود اینکه این پدیده پیش از این در تهران تنها برای یک قشر خاص میسر بوده ولی به لطف گسترش صنعت دیجیتال امروزه افراد بسیاری می توانند با استفاده از این فضا این استخرها را پیدا کرده و به صورت خصوصی و یا حتی انفرادی آن ها را اجاره کرده و از مزیت های آن ها بهره مند شوند. امروز با شما هومتیکی های عزیز قصد داریم نگاهی به فرایند اجاره استخرهای خصوصی انداخته و به شما کمک کنیم برای اجاره یک استخر بهترین تصمیم را بگیرید.

اجاره استخر خصوصی

نکاتی که پیش از اجاره استخر خصوصی باید به آن دقت کنید

بسیاری از افراد بر این باور هستند در صورتی که استخرهای خصوصی را اجاره کنند از آنجایی که افراد کمتری از آن ها استفاده می کنند امکانات بهداشتی بهتری دارند ولی این مسئله همیشه صادق نمی باشد و بهتر است شما موارد پیش رو را همیشه رعایت نمایید.

کنترل تمییزی آب استخر خصوصی

پیش از اینکه بخواهید وارد یک استخر خصوصی شوید بهتر است تمییزی آب را ابتدا بررسی نمایید. این مسئله تنها به ظاهر آب ختم نمی شود، در برخی از موارد دیده شده است که صاحبین استخرها با استفاده از ابزاری مانند کلر و وسایل تمیز کننده تلاش می کنند وضوح آب را بهبود بخشیده و مخاطب را قانع کنند تا از آب استفاده کنند. بهترین روش برای شما بررسی تمییزی استخر ها با استفاده از نظرات و دیدگاه های افراد پیش از خود می باشد که بر اساس تجره موارد دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد.

 کیفیت ساخت استخر خصوصی

شاید از نظر شما کیفیت استخر و مواد به کار رفته در آن تاثیر زیادی بر روی تجربه شما ندارد ولی نظرات افراد و دوستدارن استخر نشان می دهد شنا در استخرهای خوش ساخت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی حس شما داشته باشد. تحت تاثیر همین مسئله است که شما پیش از انتخاب استخر مد نظر عکس های آن را مشاهده کرده و سپس بررسی کنید که آیا می توانید با آن ارتباط روحی برقرار کنید یا نه.

اندازه استخر خصوصی

تا به حال در یک استخر بسیار کوچک شنا کرده اید؟ برای افرادی که علاقه زیادی به شنا کردن در عرض و طول استخر را دارند حد و اندازه ای که بتوانند شنا کنند اهمیت بسیاری دارد. از این رو اگر قصد دارید تجربه خوبی داشته باشید بهتر است اندازه عرضی و طولی استخر را یک مرتبه پیش از اجاره آن بررسی نمیاید. این مسئله در مورد جکوزی صادق نبوده و تنها استخر اصلی مجموعه را شامل می شود.

کنترل دمای آب استخر خصوصی

از شایع ترین مواردی که سبب می شود افراد پس از اجاره استخر خصوص با مشکل روبرو شوند مسئله دمای آب می باشد. برخی از استخرها تحت تاثیر هزینه بالای تعمیر و نگهداری خیلی نسبت به تعویض بخش های خراب شده تلاش نمی کنند و این مسئله می تواند دمای آب را تغییر دهد. از این جهت پیش از اینکه بخواهید وارد آب شوید بهتر است از دمای آب و سالم بودن گرمایش آب اطمینان حاصل کنید.

هزینه اجاره بر اساس منطقه

عوامل متعددی بر روی قیمت اجاره استخرهای خصوصی تاثیرگذار هستند ولی یکی از اصلی ترین مواردی که می تواند قیمت این مجموعه ها را تحت تاثیر قرار دهد محل قرار گیری استخر می باشد. تحقیقات ثابت کرده است استخرهای اجاره شده در مناطق شمالی تهران می تواند به مراتب گران تر از محله های دیگر تهران باشد. به عنوان مثال استخرهایی که در برج های الهیه و نیاوران قرار دارند از نظر قیمت قابل قیاس با استخرهای محله چیتگر نمی باشند. از این رو اگر قیمت اجاره برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است به این مسئله دقت کنید.

اجاره استخر خصوصی

مواردی که پیش از اجاره استخر خصوصی باید آن ها را رعایت کنید

بسیاری از استخرهای خصوصی پیش از اینکه مراجعه کنندگان استخر را اجاره کنند مجموعه قوانینی را در اختیار آن ها قرار می دهند که تمامی افراد موظف هستند از آن ها پیروی کنند. با این وجود برخی از استخرها نسبت به این مسئله سهل انگار بوده و این موارد را به صورت دقیق ذکر نمی کنند. در این رابطه باید به شما بگوییم موارد بهداشتی و ایمنی که باید در استخرهای خصوصی رعایت کنید موارد پیش رو می باشد:

  • حتما به سانس اعلام شده توجه کرده و تحت هیچ شرایطی دیر نکنید
  • استخر را همانگونه که تحویل گرفته اید باید تحویل دهید (تمیز و بدون صدمه)
  • پیش از ورود به استخر تمامی افراد باید استحمام کنند
  • از ورود با کفش به داخل آب جدا خودداری کنید.
  • تحت هیچ شرایطی با داخل استخر خوراکی نبرید
  • بهتر است بانوان از کلاه شنا استفاده کنند
  • استفاده از مایو برای تمام مراجعه کنندگان الزامی هست

 

قیمت اجاره استخر خصوصی

هزینه اجاره یک استخر خصوصی از یک نقطه به نقطه دیگر تهران متفاوت باشد. این مسئله تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد. یکی از عوامل اصلی که پیش از این نیز در مورد آن صحبت کردیم منطقه استخر می باشد ولی عوامل دیگری مانند وجود سونا، جکوزی ، استخر آب سرد و امکانات دیگر نیز می تواند بر روی هزینه اجاره تاثیر مستقیم داشته باشد.

 

اپلیکیشن هومتیک

یکی از اپلیکیشن هایی که در طی چند سال اخیر برای رفاه حال تهرانی های عزیز در حال فعالیت است اپلیکیشن مدیرتی ساختمان هومتیک است که پیش از این در حوزه مدیریت ساختمان فعالیت کرده و چند وقتی است در راستای خدمات رسانی به مشترکین خود بخش اجاره استخرهای خصوصی را نیز در دستور کار خود قرار داده و کمک می کند مجتمع های مسکونی و خانه های ویلایی استخردار بتوانند امکانات خود را با دریافت مبلغی معقول در اختیار متقاضیان قرار دهند.

 

اپلیکیشن هومتیک را می توانید از این لینک دانلود کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

Loading

3.1/5 - (14 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن