استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

مجموعه ورزشی زیتون سبز که در شهرک غرب تاسیس شده به عنوان یکی از بهترین و مهمترین مراکز ورزشی خصوصی تو شهرک غرب به حساب می آید. بسیاری از مراجعه کنندگان به این استخر به دلیل بهداشت بالا و امکانات خاصی که ارائه می دهد آن را انتخاب می کنند. این مجموعه ورزشی که تنها به استخر خلاصه نمی شود یکی از کامل ترین مراکز ورزشی می باشد که مشابه آن در سرتاسر تهران به ندرت دیده می شود. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به این مجموعه انداخته و امکانات آن را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار می دهیم.

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

امکانات استخر مجموعه زیتون شهرک غرب

بر اساس گفته مراجعه کنندگان به این مجموعه ، موارد بهداشتی در این استخر به بهترین شکل ممکن رعایت شده و تمامی افراد بزرگ تر از 6 سال می توانند از امکانات منحصر به فرد مجموعه بهره مند شوند. در این مجموعه شما دو استخر مجزاء را مشاهده می کنید که استخر اصلی آت 25 در 12.5 متر است و استخر کوچک آن 14 در 7 متر می باشد. به گفته مدیریت این استخر کارکنان وظیفه دارند به صورت منظم پس از اتمام سانس فرایند بهسازی آب را آغاز کرده و پیش از شروع سانس صبح آب استخر باید از هر نظر شفاف شود.

علاوه بر وجود دو استخر مجزا شما می توانید از بخش هایی مانند اتاق ماساژ خصوص ، سونای خشک و بخار و حتی جکوزی بهره مند شوید. از نظر پرسنسل شاغل در این استخر نیز بر اساس نظرات مراجعه کنندگان رفتار بسیار محترمانه ای با تمامی افراد دارند و برای آن ها سلامتی و تجربه مشتریان الویت اصلی به حساب می آید. در ادامه نگاهی دقیق تر به پرسنل این مجموعه می اندازیم.

استخر زیتون شهرک غرب شامل بخش های مختلفی می شود و شما می توانید از بخش های مختلف این استخر مانند سونای خشک ، سونای بخار ، حوضچه آب سرد، جکوزی و ماساژ خصوصی بهره مند شوید. براساس گفته بسیاری از مراجعه کنندگان خدمات ایرائه شده در این مجموعه کیفیت ممتاز دارند و در هیج جا مشابه آن دیده نمی شود.

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

برخورد پرسنل مجموعه زیتون شهرک غرب

یکی از دلایلی که در طی چند وقت اخیر سبب شده تعداد مراجعه کنندگان به این مجموعه نسبت به استخرهای دیگر بیشتر باشد برخورد و رفتار حرفه ای پرسنل آن می باشد. به گفته نظر سنجی ها و همچنین کامنت هایی که در شبکه اجتماعی مشاهده می کنیم تمامی افرادی که از استخر و بخش های دیگر این مجموعه استفاده کرده اند نسبت به عملکرد کارکنان چه در بخش خدمات و چه بخش آموزش راضی بوده اند.

 

دسترسی با مترو به استخر مجموعه زیتون شهرک غرب

افرادی که قصد دارند از طریق مترو به این مجموعه ورزشی دسترسی داشته باشند نزدیک ترین ایستگاه در میدان صنعت می باشد. مراجعه کنندگان می توانند ابتدا در این ایستگاه پیاده شده و سپس با استفاده از خطوط تاکسی به سمت این مجموعه حرکت کنند. اگر شما قصد دارید از اتوبوس های شرکت واحد استفاده می کنید ایستگاه اصلی از میدان صنعت عبور می کند.

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

کلاس های آموزش شنا در استخر مجموعه زیتون شهرک غرب

یکی از امکاناتی که برای بانوان در صبح و آقایان در عصر در نظر گرفته شده بحث آموزش سبک های مختلف شنا است. در این بخش با هزینه بسیار مقرون به صرفه مجموعه تلاش کرده است یکی از بهترین بخش های آموزشی را در غرب تهران راه اندازی کرده است. بانوان از ساعت 9 تا 12 می توانند در دو سانس برای آموزش شنا در این استخر ثبت نام کنند. آقایان نیز می توانند در سانس بعد از ظهر این استخر بحث آموزش را دنبال کنند. البته بهتر است آقایان پیش از مراجعه به این استخر برای آموزش تماسی با مدیریت برقرار کنند.

 

بخش های مختلف مجموعه زیتون شهرک غرب

همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد مجموعه زیتون تنها به استخر ختم نمی شود و بخش های مختلفی را شامل می شود که بسیاری از این ورزشها را نیز آموزش می دهند. مهم ترین ورزش هایی که در این مجموعه ارائه می شود شامل موارد پیش رو می شود؛

  • تی آر ایکس
  • بدن سازی
  • والیبال
  • بسکتبال
  • یوگا
  • زومبا

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

سانس های ویژه بانوان استخر مجموعه زیتون شهرک غرب

استخر زیتون تمرکز ویژه ای بر روی خدمات رسانی به بانوان دارد و تلاش کرده است بهترین زمان بندی را به آنها ارائه دهد.

شنبه ۹ الی ۱۵
یکشنبه ۹ الی ۲۰
دوشنبه ۹ الی ۱۵
سه شنبه ۹ الی ۲۰
چهارشنبه ۹ الی ۱۵
پنج شنبه ۹ الی ۱۵

 

سانس های ویژه آقایان استخر مجموعه زیتون شهرک غرب

سانس استخر این مجموعه برای آقایان نسبت به بانوان متفاوت می باشد ، از آنجایی که ساعات این استخر تغییر  می کند بهتر است شما پیش از مراجعه تماس بگیرید.

شنبه ۱۶ الی ۲۳
دوشنبه ۱۶ الی ۲۳
چهارشنبه ۱۶ الی ۲۳
پنج شنبه ۱۶ الی ۲۳
جمعه ۹ الی ۲۳
۹ الی ۱۵

 

آدرس استخر زیتون تهران (شهرک غرب)

دسترسی به این استخر بسیار ساده بوده و مراجعه کنندگان می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و خطوط تاکسی رانی به این مرکز مراجعه کنند آدرس استخر زیتون شهرک غرب به این صورت می باشد.

تهران- تهران- شهرک غرب – بلوار شهید فرحزادی – خیابان پارک – تقاطع بلوار درختی

 

شماره تماس استخر زیتون تهران

اگر قصد دارید از تورنمنت ها و آموزش های این مرکز با خبر شوید می توانید با شما پیش رو تماس گرفته و از بخش مد نظر اطلاعات کافی را کسب کنید.

۰۲۱-۲۲۱۱۷۹۰۰

 

بیشتر بخوانید:

بهترین استخر های غرب تهران +آدرس و سانس ها

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

Loading

1.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن