استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها ، رزرو

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها، رزرو

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها، رزرو

تعداد استخرهای شرق تهران روز به روز در حال افزایش بوده و انتظار می رود تا انتهای سال ۱۴۰۵ تعداد این مجموعه ها دو برابر شده و رشد آنها سرعت بیشتری به خود بگیرند. یکی از استخرهای این منطقه که به لطف همکاری بخش دولتی و خصوصی تاسیس شده است استخر شهید طوقانی می باشد که سالها در این منطقه فعالیت کرده است. این مجموعه که از نظر امکانات و خدمات دهی یکی از استخرهای ممتاز به حساب می آید برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن پس به عنوان یکی از بهترین مجموعه ها شناخته می شود. این استخر که از روش سانسی برای خدمات رسانی استفاده می کند در روزهای زوج و فرد سانس های متفاوتی دارد و همین مسئله گاهی اوقات باعث سردرگی برخی از مراجعه کنندگان می شود. در این بخش ما قصد داریم برای شما ابتدا از امکانات استخر طوقانی صحبت کرده و سپس نگاهی به سانس های این مجموعه بیاندازیم.

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها ، رزرو

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها ، رزرو

امکانات استخر طوقانی تهران

در این استخر شما می توانید تمام امکاناتی که یک مجموعه کامل در اختیار شما قرار می دهد مشاهده کرده و به مدت یک ساعت و نیم از آن ها بهره مند شویم. تحت تاثیر مدل کسب و کاری که این مجموعه به کار می برد شما هزینه پایین تر را نسبت به استخر های مجاور پرداخت می کنید و همین مسئله سبب شده تعداد مراجعه کنندگان به این استخر روز به روز افزایش پیدا کند. شما می توانید از تونل مه ، جکوزی ، سونا بخار و خشک بهره مند شده و در صورت نیاز از بوفه کامل این استخر خرید های مدنظر را انجام دهید

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها ، رزرو

سانس بانوان استخر طوقانی تهران

تحت تاثیر شرایط منحصر به فرد این مجموعه سانس هایی که به کاربران ارائه می شود متفاوت بوده و آنها باید پیش از آنکه به مجموعه مراجعه کنند زمان بندی روزهای هفته را مشاهده کرده و سپس تصمیم بگیرند به استخر بروند یا نه. تحت تاثیر همین متغیر بودن سانس می باشد که ما امروز تصمیم گرفتیم برای شما تمامی زمانبندی این مجموعه را قرار داده و کمک کنیم راحت تر به این استخر مراجعه کنید.

شنبه ۸ الی ۱۰ – ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ – ۱۴ الی ۱۶
یکشنبه
دوشنبه ۸ الی ۱۰ – ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ – ۱۴ الی ۱۶
سه شنبه
چهارشنبه ۸ الی ۱۰ – ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ – ۱۴ الی ۱۶
پنج شنبه
جمعه از ساعت 9 الی 11- 11 الی 13

 

سانس آقایان استخر طوقانی تهران

یکی از معدود استخرهای تهران که به آقایان اجازه می دهد تا از ساعت 8 صبح به این مجموعه دسترسی داشته باشند استخر طوقانی می باشد حالا همراه با هم نگاهی به جدول زمان بندی این مجموعه می اندازیم.

شنبه ۲۱ الی ۲۳
یکشنبه ۸ الی ۱۰ – ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ – ۱۴ الی ۱۶
دوشنبه ۲۱ الی ۲۳
سه شنبه ۸ الی ۱۰ – ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ – ۱۴ الی ۱۶
چهارشنبه
پنج شنبه
جمعه

 

برخورد پرسنل استخر طوقانی تهران

بر اساس گفته بسیار از افراد که به این مجموعه مراجعه کرده اند پرسنل این مجموعه در تمامی بخش ها بسیار حرفه ای عمل کرده و از نقطه نظر خدمات رسانی نسبت به دیگر مجموعه ها عملکرد بهتری دارند. با توجه به اینکه این مجموعه توسط بخش دولتی اداره می شود انتظار می رود تا حدی خلق و خوی پرسنل ضعیف باشد ولی اصلا به این صورت نمی باشد.

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها ، رزرو

کلاس های آموزش شنا استخر طوقانی تهران

در فصل زمستان و پاییز خدمات آموزش عمومی و خصوصی این مجموع تعطیل بوده و افراد به منظور آموزش به مجموعه های دیگری مراجعه کنند. ولی بر اساس گفته مدیریت این مجموعه در تابستان بهترین مدرسین در این استخر کار می کنند که همین مسئله سبب می شود کودکان و بزرگسالان بسیاری به این استخر مراجعه کنند.

 

آدرس استخر طوقانی تهران

دسترسی به این استخر بسیار راحت می باشد و شما می توانید از طریق میدان رسالت و خیابان هنگام به این مجموعه مراجعه کنید.

تهران ، میدان رسالت ، خیابان هنگام ، بالاتر از میدان الغدیر ، بلوار دلواری ، روبروی پارک آزادگان

شماره تماس استخر طوقانی تهران

تحت تاثیر تغییرات متعددی که این مجموعه اعمال می کند شما باید نسبت به تحولات اطلاعات لازم را کسب کرد و سپس نسبت به مراجعه اقدام کنید. شماره این استخر پیش رو برای شما در ادامه قرار گرفته است.

02177450645

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها ، رزرو

دسترسی به استخر طوقانی تهران

یکی از نقاط منفی استخر طوقانی عدم دسترسی به آن از طریق مترو می باشد. با وجود اینکه شما می توانید با استفاده از ایستگاه اتوبوس و خودروهای خطی به راحتی به استخر مراجعه کنید ولی عدم وجود مترو یکی از مشکل اساسی به حساب می آید.

 

وب سایت هومتیک

از آخرین خدماتی که ما در وب سایت هومتیک برای کاربران خود در نظر گرفته ایم بحث امکان رزرو سانس های استخر می باشد. در راستای همین خدمات است که شما می توانید تمامی استخرهای نزدیک به محل سکونت خود را مشاهده کرده و به راحتی بهترین سانس را برای خود رزرو کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

Loading

3.2/5 - (9 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن