معرفی ایران مال تهران

معرفی ایران مال تهران، امکانات و ساعات کاری و آدرس + عکس

معرفی ایران مال تهران، امکانات و ساعات کاری و آدرس + عکس

ایران مال (iranmall) را بدون شک می توانیم به عنوان یکی از عظیم ترین پروژه های اداری – تجاری در دنیا معرفی کرد که توسط یکی از موفق ترین تجار ایرانی در سال های اخیر راه اندازی شده است. ایران مال که هم اکنون لغب بزرگ ترین سازه ایران را به خود اختصاص داده است در طی چند سال اخیر به یکی از جاذبه های گردشگری تهران تبدیل شده و سازنده های این سازه امیدور هستند بتوانند برند ایران مال را وارد فاز جدیدی کرده و آن را به عنوان اصلی ترین محل برای خرید در تهران معرفی کنند. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به تمامی بخش های این مرکز خرید انداخته و آن را از دیدگاه های مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

معرفی ایران مال تهران

مساحت ایران مال

اولین نکته ای که نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است مساحت عظیم مجموعه ایران مال می  باشد که فضای ۱۷۰۰۰۰۰ متر مربعی را به خود اختصاص داده است. به گفته مدیریت این مجموعه نزدیک به 500 هزار متر مربع از این فضا به واحدهای تجاری اختصاص داده شده که در زمان بهره برداری از فاز اول نزدیک به ۱۴۰۰۰۰۰ متر مربع از این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفت.

معرفی ایران مال تهران

قیمت ایران مال

بر اساس گزارشی که در اواسط 1399 منتشر شد شهرداری تهران قیمت مجموعه ایران مال را نزدیک به 3.4 میلیارد دلار برآورد کرده بود که این مبلغ بیشتر از دارایی شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و متمول ایالت متحده بود.

معرفی ایران مال تهران

صاحب ایران مال کیست؟

علی انصاری که بسیاری از افراد او را به دلیل حمایت های مالی از تیم استقلال و ساخت سازه های مشهور در یافت آباد می شناسند صاحب ایران مال می باشد که از طریق بانک شخصی خود یعنی بانک آینده توانسته این مجتمع را راه اندازی نماید.

معرفی ایران مال تهران

بخش های جذاب ایران مال

ایران مال برای بسیاری از افرادی که برای سپری کردن زمان به آن مراجعه می کنند فضاهای بسیار جذابی را در نظر گرفته است. از بهترین و مهمترین فضاهای این مجموعه می توانیم به کتابخانه آن می باشد که با طراحی بسیار خاصی توانسته به عنوان یکی از جاذبه های گردشگردی تبدیل شود. در بهش شمالی این کتابخانه شما می توانید به بخش ملل دسترسی داشته باشید که بر اساس فرهنگ و معماری کشورهای مختلف فضایی را برای شما در نظر اند برای عکاسی و سپری کردن زمان بسیار جذاب می باشد. به گفته بسیاری این بخش در نهایت به رستوران های مختلف تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این دو بخش شما می توانید از پیست اسکی روی یخ ، باغ ماهان ، باغ دیدار و پیست پیاده روی این مجموعه نیز بهره مند شوید. بدون شک ایران مال را می توانیم به عنوان یکی از مهمترین سازه های ایران در نظر بگیریم که مشابه آن در کمتر نقطه ای از دنیا دیده می شود

معرفی ایران مال تهران

رستوران و کافی‌شاپ ایران مال

از حسن های ایران مال این است که شما می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های مختلف این مجموعه بهره مند شوید. در اصل در هر بخش از این مجموعه شما چندین رستوران مشاهده می کنید که هر یک از آن ها بر اساس نیاز مشتری خدمات رسانی می کند. از مهمترین و بهترین کافی شاپ ها می توانیم به کافه لانژ ، کافه دیدار ، کافه کتاب ، کافه ورزش ، کافه سینما ، شربت خانه اشاره کرد. در کنار این کافه شاپ ها شما می توانید از رستوران های بسیاری زیبا و مشهور مانند هانی ، فست فود سیب 360 ، پرپروک و سه فوت کرت بسیار عالی بهره مند شوید.

معرفی ایران مال تهران

پردیس سینمایی ایران مال

امروزه ایران مال علاوه بر اینکه به قطب خرید و گردشگری تبدیل شده است در طی چند وقت اخیر به عنوان یکی از مراکز اصلی پخش فیلم نیز معرفی شده است. در این مجموعه که دارای 9 سالن بسیار شیک می باشد می توان از 1800 نفر به صورت همزمان میزبانی کرد. در این مجموعه تا به امروز افتتاحیه های مختلفی برگزار شده است.

معرفی ایران مال تهران

مجموعه ورزشی ایران مال

اگر شما هم از دوستداران ورزش های مختلف هستید مجتمع ایران مال برای شما این فرصت را فراهم آورده تا بتوانید از خدمات ورزش های مختلف مانند بدن سازی ، یوگا و فیتنس بهره مند شوید. مجموعه ورزشی کمپ 24 که در طبقه G1 طراحی شده برای آن دست از افرادی می  باشد که قصد دارند ورزش های مختلف را دنبال کنند. شما در این بخش از ایران مال می توانید از تمامی امکانات موجود و با بهترین کیفیت بهره مند شوید.

معرفی ایران مال تهران

هتل ایران مال

هتل فیرمونت یکی از بخش های اصلی این پروژه بزرگ می  باشد که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آغاز فعالیت آن شنیده نشده است. به گفته آقای انصاری این هتل که در ایران مثال کمی از آن دیده شده است به عنوان یکی از بخش های اصلی ایران مال در نظر گرفته شده است و انتظار می رود بازخورد بسیار خوبی را نیز از طرف مراجعه کنندگان داشته باشد.

معرفی ایران مال تهران

ساعات کاری ایران مال

به صورت رسمی مجموعه ایران مال از ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می کند و تا ساعت 23 نیز به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می کند. این مجموعه تنها در روزهای اول فروردین، ۲۱ رمضان، ۲۸ صفر، تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی تعطیل می باشد و در روزهای ایام سوگواری تعطیل و ۲۲ بهمن فعالیت خود را از ساعت 12 شروع می کند.

معرفی ایران مال تهران

سایت ایران مال

مجموعه ایران مال از طریق وب سایت اصلی خود یعنی Iranmall.com در حال فعالیت است و تمامی خبرهای رسمی این مجموعه نیز از این طریق منتشر میشود.

معرفی ایران مال تهران

دسترسی به ایران مال

به منظور دسترسی به مجموعه ایران مال شما کار خیلی دشواری را پیش رو ندارید. نزدیک ترین مترو به این مجموعه متروی وردآورد و چیتگر می باشد که با استفاده از اتوبوس های این بخش می توانید به ایران مال دسترسی داشته باشید. در صورتی که قصد دارید از طریق خودروی شخصی به سمت این مجموعه حرکت کنید از طریق سه اتوبان خرازی ، آزادگان و حکیم می توانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید. افرادی که از طریق اتوبان حکیم حرکت می کنند باید خیابان اردستانی را بالا رفته و مجدد وارد خرازی شوند که در این حالت ایران مال در دست راست آن ها قرار دارد.

هزینه ورودی ایران مال

در اواخر بهمن ماه سال 1401 بود که از طریق بخش های مختلف اعلام شد که ایران مال برای ورود افراد هزینه پارکینگ دریافت کرده است که این مسئله سریعا از طریق روابط عمومی این مجموعه بررسی شد و دریافت هزینه در ازای بازدید از این مجموعه برداشته شد. شما به صورت رایگان می توانید از ایران مال بازدید کنید.

معرفی ایران مال تهران

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

 

Loading

4.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن