معرفی مرکز خرید پالادیوم

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

تهران به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای خاورمیانه همیشه به عنوان یکی از قطب های گردشگری و فعالیت های اقتصادی به حساب آمده است. نقطه عطف شهرسازی تهران دهه هفتاد می باشد که در آن خانه های سنتی کم کم از میان رفته و جای خود را به خانه های سر به فلک کشیده و حتی مراکز تجاری دادند. یکی از موفق ترین مراکز تجاری تهران مرکز خرید پالادیوم می باشد که در منطقه ۱ و محله زعفرانیه توسط حاج آقا رفتاری تاسیس شده است. این مرکز خرید که به عنوان یکی از موفق ترین مراکز خرید تهران قلمداد می شود به عنوان لوکس ترین و معتبر ترین محل برای خرید در شمال شهر به حساب می آید و بسیاری آن را قطب گردشگری تهران نیز یاد می‌کنند.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم

معرفی مرکز خرید پالادیوم

تاریخچه مرکز خرید پالادیوم

با وجود اینکه در تهران تعداد بسیاری زیادی مرکز خرید فعالیت می کنند کمتر تهرانی وجود دارد که به منظور خرید و تفریح به مرکز خرید پالادیوم مراجعه نکرده و در آن چرخی نزده باشد. ایده ساخت مرکز خرید پالادیوم به سال ۱۳۸۷ می رسد که در آن جناب آقای حسن رفتاری مالک این مجموعه تصمیم گرفت یکی از مجلل‌ترین مراکز خرید را همراه با مهندسی آقای پدرام امامزاده کلید بزند. پس از دریافت مجوز ساخت و ساز لازم در سال ۱۳۸۸ گودبرداری و مراحل اولیه ساخت این مرکز خرید آغاز شد. در اوایل سال ۱۳۹۱  مراحل نهایی این مرکز خرید به اتمام رسید و در پاییز همان سال نیز افتتاح شد.

یکی از دلایلی که سبب شد این مرکز خرید محبوبیت بسیاری را در میان افراد مختلف به دستیار بیاورد بحث انتخاب اسم این مجموعه بود. پالادیوم یکی از گرانبها ترین و با ارزش ترین فلز ها در سرتاسر دنیا است که  متمایل به رنگ سفید و نقره ای می باشد. دلیل انتخاب این اسم برای این مرکز خرید استعاره از گرانبها و با ارزش بودن آن می باشد.

 

پالادیوم چند طبقه است؟

مرکز خرید پالادیوم سه بخش اصلی را شامل می شود که از نظر ضلع شمالی ۱۱ طبقه ، از نظر ضلع جنوبی ۱۳ و از بخش همکف ۶ طبقه را دارا می باشد. مساحت کلی این سه بخش ده هزار متر مربع می باشد که در طبقات بالا دفاتر اداری وجود دارند. علاوه بر مواردی که گفته شد این پاساژ شش طبقه پارکینگ را نیز دارا می باشد که بخش پارکینگ وی‌آی‌پی یکی از خدمات منحصر به فرد پالادیوم به حساب می آید.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم

معماری پاساژ پالادیوم

بدون شک طراحی پالادیوم در هیچ جای ایران تشابه ندارد و به عنوان یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین معماری های تجاری ایران عنوان می شود. استفاده از قوس های دایره ای و اشکال هندسی سبب شده است سقف این مرکز خرید نسبت به دیگر بخش های تجاری ایران بزرگتر نشان داده شده و افرادی که از بخش همکف به بالا نگاه میکنند تصور کنند ارتفاع این مرکز خرید بیشتر از عدد عنوان شده توسط مهندسین می باشد.  استفاده از  شیشه به عنوان نمای بیرونی سبب شده است شما در بخش فودکورت و برخی از واحدها نمای بیرونی را نیز مشاهده نمایید.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم

بخش های مرکز خرید پالادیوم

نزدیک به ۱۶۰ فروشگاه مختلف که شامل برندهایی مانند آدیداس ، جین وست و ریبوک می باشد در پالادیوم افتتاح شده و کالا های مختلفی را به مراجعه کنندگان عرضه می کنند. برآوردها نشان می‌دهد کیفیت محصولات ارائه شده توسط فروشندگان پالادیوم نسبت به دیگر مراکز خرید بالاتر بوده و رضایت بیشتر مشتریان را به همراه داشته است.

افرادی که به قصد تفریح و گذراندن زمان به مرکز خرید پالادیوم مراجعه می‌کنند می توانند پس از بازدید از مغازه ها به فودکورت این مرکز خرید مراجعه کرده و از غذاهای ایتالیایی ، ترکی ، برزیل و حتی غذاهای دریایی لذت ببرند. علاوه بر رستوران های متفاوت ، کافه هایی نیز وجود دارند که بر اساس ذائقه و علائق شما  شیرینی های متنوعی را ارائه می دهند.

 

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم

مراکز تفریحی مرکز خرید پالادیوم

دسترسی به باشگاه ها و مراکز تفریحی از دغدغه اصلی ساکنین شهر تهران به حساب می آید. در ضلع جنوبی طبقه ششم مرکز خرید پالادیوم یکی از بی‌نظیرترین باشگاه های ورزشی تاسیس شده است که در آن کاربران می‌توانند به مدرن ترین وسایل ورزشی دسترسی داشته و همراه با ورزش بدنسازی از استخر این مجموعه نیز بهره مند شوند. به گفته مدیریت این باشگاه کاربران می‌توانند از ورزش‌هایی مانند پیلاتس ، زومبا ، یوگا و انواع ورزش های مرتبط به بدنسازی بهره‌مند شوند.

خانواده هایی که به مراکز خرید مراجعه می کنند هدف اصلی آنها خرید و گذراندن زمان به بهترین شکل می باشد از این رو حضور کودکان می تواند برای آنها گاهی اوقات مشکل آفرین شود. این مسئله با وجود خانه کودک که یکی از سرگرم کننده ترین مراکز برای کودکان می باشد ، در مرکز خرید پالادیوم برطرف شده و مراجعه کنندگان می توانند فرزندان خود را در این مرکز قرار داده و خود به امور مختلف رسیدگی کنند.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم

آدرس و ساعت کاری مجتمع خرید پالادیوم

آدرس دقیق مرکز خرید پالادیوم بدین صورت می باشد: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف. بر اساس گفته مدیریت این مرکز خرید ساعت کاری بخش های تجاری از ۱۰ صبح تا ۲۲ می باشد ولی رستوران ها و کافه ها فعالیت خود را از ۱۱ آغاز کرده و تا ساعت ۲۳ نیز می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. در این بین هایپر یا همان سوپرمارکت این مجموعه از ساعت ۹ فعالیتش را آغاز کرده و تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به کار خود ادامه می دهد.

 

معرفی مرکز خرید کوروش

دسترسی به مجتمع تجاری پالادیوم

با وجود تمامی محاسنی که مرکز خرید پالادیوم دارد دسترسی به این مکان فوق العاده کمی دشوار می باشد. افرادی که قصد دارند از طریق مترو وارد این مرکز خرید شوند ابتدا باید در ایستگاه تجریش پیاده شده و سپس سوار بر تاکسی های خطی ولنجک شوند. در میانه راه مراجعه کنندگان می توانند با اطلاع دادن به راننده نسبت به پیاده شدن در زعفرانیه و مرکز خرید پالادیوم مقصد خود را پیدا کنند. آن دسته از افرادی که قصد دارند از طریق اتومبیل شخصی خود وارد این مرکز خرید شوند بهترین راه استفاده از اتوبان چمران و سپس وارد شدن به خیابان مقدس اردبیلی می باشد.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی مرکز خرید سانا + عکس

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی مرکز خرید تیراژه 1 و 2

معرفی مرکز خرید گالریا + عکس

معرفی مرکز خرید کوروش،ساعت کاری و امکانات

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن