سالن وزارت کشور

معرفی و رزرو سالن وزارت کشور، امکانات و آدرس + عکس

معرفی و رزرو سالن وزارت کشور، امکانات و آدرس + عکس

سالن وزارت کشور که در محله فاطمی واقع شده است در اصل بخشی از یک پروژه بسیار بزرگ ساختمان وزارت کشور بوده که طرح تاسیس آن در سال 1350 کلید زده شده ولی در اصل بعد از انقلاب اسلامی بود که روند ساختن این مجموعه سرعت گرفت و بخش های مختلف آن تاسیس شد. امروزه سالن اجتماعات وزارت کشور را می تواند به عنوان یکی از کامل ترین مجموعه های ایرانی معرفی کرد که برای رویدادهای مختلف می توان از آن بهره گرفت. در ابتدا این سالن تنها میزبان همایش های رسمی بود ولی بعد از مدتی و در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی رویه به کلی تغییر کرد و کنسرت های مختلف نیز مجوز اجرا در این سالن را گرفتند. بسیاری از هنرمندانی که در این سالن اجرا داشته اند عنوان کرده اند سالن وزارت کشور را می توان به عنوان یکی از معدود سالن هایی که به صورت تخصصی برای برگزاری رویدادهای موسیقی و کنسرت طراحی شده عنوان کرد. حالا امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به فعالیت این مجموعه انداخته و آن را از رویکردهای مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

 سالن وزارت کشور

ظرفیت سالن اجتماعات وزارت کشور

تمامی کسانی که به سالن وزارت کشور رفته اند می دانند این سالن امکان میزبانی از افراد در دو بخش را دارا می باشد. شما می توانید از بخش همکف و بالکن های این سالن مجلل نشسته و از مراسم برگزار شده لذت ببرید. در بخش همکف این مجموعه می تواند از 1864 نفر را در خود جای دهد و در بخش بالکن ها نیز قابلیت این را دارد که از 1136 نفر میزبانی کند. در اصل بر اساس اعلام رسمی مدیریت سالن وزارت کشور طرفیت کلی آن 3000 نفر می باشد ولی در برخی از مواقع می توان ظرفیت را به بیش از 5000 نفر نیز ارتقاء داد.

در صورتی که شما نیاز به رزرو این سالن برای برگزاری همایش ها و یا سمینارهای خود دارید باید در نظر داشته باشید این سالن در برخی از ماه ها بسیار شلوغ و امکان رزرو آن تقریبا برای تمامی افراد ممنوع می باشد. سالن اجتماعات وزارت کشور در ماه های رمضان ، فروردین ، و اسفند بسیار شلوغ می باشد از این رو بهتر است از ماه ها پیش نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

 

امکانات سالن وزارت کشور

با گذشت 40 سال هنوز نیز بسیاری از افراد سالن اجتماعات وزارت کشور را به عنوان یکی از بهترین مجموعه ها برای برگزاری همایش ها و جلسات خود به حساب می آورند و عنوان می کنند در صورت نیاز به برگزاری کنسرت یا سمینارهایی که نیاز به پخش فوق العاده صدا دارد این مجموعه بهترین گزینه می باشد. در این مجموعه شما می توانید از امکانات صوتی و تصویری فوق العاده ای بهره بگیرید که به گفته مدیریت مجموعه در سال 1395 با استفاده از بهترین برندها به روز رسانی شده اند. تحت تاثیر همین به روز رسانی سیستم های صوتی است که امروزه این مجموعه به عنوان بهترین گزینه برای کنسرت انتخاب شده است. در کنار این سیستم صوتی که آن را بسیاری در ایران منحصر به فرد عنوان کرده اند شما می توانید از چندین صفحه نمایش فوق العاده بزرگ نیز بهره مند شوید.

  • سرویس بوفه
  • تجهیزات صوتی
  • سیستم اعلام حریق هوشمند
  • سیستم روشنایی هوشمند
  • پرده نمایش
  • ویدئو پروژکتور

 سالن وزارت کشور

سیستم تهویه هوای سالن وزارت کشور

از آنجایی که در سالن های اجتماعات سیستم های تهویه هوا نقش بسیار کلیدی در رفاه مراجعه کنندگان بازی می کند، از این رو به کار گیری یک سیستم مناسب در این مجموعه ها بسیار کلیدی می باشد. در سال وزارت کشور شما می توانید یکی از پیشرفته ترین سیستم های تهویه هوا را در سالن های اجتماعات مشاهده کنید. این سیستم به نحوی راه اندازی شده است که تغییری در سیستم های صوتی مجموعه ایجاد نشود. این سیستم تهویه که هم راستا با سیستم های اطفاء حریق سالن اجتماعات می باشد در ایران بی نظیر می باشد.

 

پارکینگ سالن وزارت کشور

یکی از اصلی ترین مشکلات سالن اجتماعت وزارت کشور عدم وجود پارکینگ بزرگ در این مجموعه می باشد که همین مسئله سبب می شود افراد بیشتر در کوچه های اطراف خودروی خود را پارک کنند. این مسئله که در زمان برگزاری کنسرت های مهم بسیار مشکل زا می شود باید در اولین فرصت برطرف گردد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به سالن وزارت کشور

یکی از اصلی ترین مزیت های رزرو سالن وزارت کشور دسترسی راحت به مترو می باشد. شما می تواند با استفاده از متروی ایستگاه جهاد که در نزدیکی میدان فاطمی قرار دارد به راحتی به سمت این مرکز همایش تردد کرده و از ترافیک این محدوده اجتناب کنید.

 

آدرس مجموعه سالن وزارت کشور

شاید یکی از دلایل محبوب شده سالن وزارت کشور را می تواند محل قرارگیری آن عنوان کرد که بالاتر از میدان فاطمی می باشد. در صورتی که قصد دارید از مترو برای تردد به این سالن استفاده کنید ، نزدیک ترین ایستگاه ، ایستگاه میدان جهاد می باشد ولی علاوه بر آن شما می توانید از طریق تاکسی های خطی و اتوبوس های شرکت واحد نیز به سمت این مرکز حرکت کنید.

تهران، میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، پلاک 29، درب اصلی سالن وزارت کشور

شماره تماس سالن همایش وزارت کشور: 02188984551

عکس های سالن وزارت کشور

از آنجایی که مراسم های بسیار خاصی در سالن وزارت کشور برگزار شده است عکسان بسیاری از این مجموعه عکسبرداری کرده اند و در این بخش ما بر آن شدیم برای شما بهترین نمونه ها را در اختیار شما قرار دهیم.

 سالن وزارت کشور

 سالن وزارت کشور

 سالن وزارت کشور

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک سالن های اجتماعات مختلف را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد، آدرس و عکس

Loading

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن