اجاره روزانه آپارتمان در تهران، اجاره ساعتی

اجاره روزانه آپارتمان در تهران، اجاره کوتاه مدت، ساعتی

اجاره روزانه آپارتمان در تهران، اجاره کوتاه مدت، ساعتی

اجاره روزانه آپارتمان یکی از مواردی است که در طی چند وقت اخیر در تهران بسیار باب شده و افراد بنا به دلایل مختلف تلاش می کنند به جای هزینه اضافه برای برطرف کردن نیاز خود از آن استفاده کنند. در این فرایند، فرد بنا به نیاز شخصی محله ای را انتخاب می کند و تلاش می کند بر اساس بودجه خود خانه ای را به مدت یک روز یا حتی چند ساعت اجاره کند. از آنجایی که این فرهنگ در ایران و تهران هنوز خیلی جا نیافتاده ابهامات زیادی نیز در مورد آن وجود دارد. امروز در وب سایت هومتیک ما قصد داریم همراه با شما عزیزان نگاهی دقیق به این پدیده انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

آیا اجاره ساعتی از نظر ناجا غیر قانونی است؟

جانشین سابق رئیس پلیس ایران سردار ایوب سلیمانی اعلام می کند در صورتی که در هنگامی عقد قرارداد هر دو طرف با خود یک شاهد داشته باشند و مفاد قرارداد به درستی رعایت شود از نظر ما آن قرارداد جاری بوده و پلیس نسبت به آن مشکلی ندارد ولی در صورتی که در زمان عقد قرارداد و یا پس از آن جرمی رخ دهد این وظیفه نیروی انتظامی است که به مسئله ورود پیدا کرده و نسبت به آن اقدام کند. بنا به صحبت سردار سلیمانی ماهیت اصلی قرارداد اجاره ساعتی مشکلی ندارد ولی در صورت اینکه در زمان اجاره موجر و یا مستاجر تخلفی را انجام دهد این مسئله را می توان از طریق قانون بررسی نمود.

اجاره روزانه آپارتمان در تهران، اجاره ساعتی

کاربرد اجاره ساعتی آپارتمان در تهران

بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای اجاره ساعتی و یا روزانه آپارتمان در تهران حتما باید از شهر دیگری مسافر بود و به عنوان یک توریست از این امکانات بهره مند شد. برای این دست از افراد باید بگوییم این مسئله اصلا به این صورت نمی باشد و اجاره ساعتی آپارتمان کاربردهای متعددی مانند فعالیت های اداری ، دانشجویی و حتی بازرگانی دارد.

اجاره ساعتی آپارتمان به دانشجویان

دانشجویانی که در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند معمولا برای اینکه بتوانند میان کلاس ها و دوره های خود استراحتی داشته باشند نیاز به خانه های مبله دارند که در این صورت می توانند با بهره گیری از خدمات اجاره ساعتی آپارتمان نیازهای خود را بر طرف کنند. این مسئله زمانی جلوه مهمتری به خود می گیرد که این دانشجویان فاصله زیادی بین کلاس ها و پرواز خود داشته و نیاز دارند زمانی را برای استراحت در خانه صرف کنند.

اجاره ساعتی آپارتمان برای کارهای اداری

افرادی که فعایت های اداری مانند عقد قرارداد و برگزاری جلسه های مهم را در پیش دارند به منظور اینکه هزینه کمتری برای اجار دفتر خود پرداخت کنند می توانند از خدمات اجاره ساعتی بهره مند شده و به راحتی برای حل مشکل خود اقدام کنند. در این روش یکی از مسئولان شرکت با اعلام نیاز می تواند آپارتمانی را به عنوان دفتر اجاره کرده و از مزیت های آن بهره مند شود.

اجاره ساعتی آپارتمان برای توریست ها

سازمان گردشگری کشور اعلام می کند بهترین مکان برای اسکان توریست های خارجی هتل ها و مراکز رسمی می باشد ولی در صورتی که فردی علاقه به حضور در این مکان ها نداشته باشد می تواند به صورت روزانه یا ساعتی آپارتمان لاکچری را اجاره کرده و از امکانات آن بهره مند شوند. با وجود اینکه این مسئله در ایران خیلی جا نیافتاده است ولی در کشورهای اروپایی به دلیل هزینه پایین این آپارتمان ها بهترین روش اقامت در یک کشور خارجه به حساب می آید.

اجاره ساعتی آپارتمان برای فعالیت های بازرگانی

از آنجایی که بسیاری از افراد برای انجام فعالیت های بازرگانی خود نیاز به مکان و فضای بسیار مناسبی دارند یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به این مکان اجاره خانه های لوکس به صورت ساعتی می باشد. با وجود اینکه در شرکت های بازرگانی وجود یک اقامتگاه ثابت بسیار مهم می باشد ولی به منظور تغییر وجهه شرکت می توان از این موقعیت به منظور موفق نشان دادن شرکت استفاده کرد.

اجاره روزانه آپارتمان در تهران، اجاره ساعتی

مزایای اجاره ساعتی آپارتمان در تهران

با وجود اینکه بسیاری از موجرین نسبت به اجاره ساعتی خانه های خود دیدگاه منفی دارند ولی تحقیقات اخیر نشان داده این رویکرد در اجاره خانه ها، مزیت های بسیاری را برای طرفین به ارمغان می آورد. از نقطه نظر اقتصادی افرادی که به صورت ساعتی خانه خود را اجاره می دهند به دلیل قیمت بالای اجاره در ماه هزینه به مراتب بالاتری را از مستاجرین دریافت می کنند. از نقطه نظر مستاجر نیز در صورتی که فرد بخواهد تنها برای یک ساعت به هتل مراجعه کند باید هزینه کل روز را پرداخت کرده که در نظر گرفتن شرایط اصلا برای آن ها به صرفه نمی باشد.

از نقطه نظر آسودگی نیز اگر بخواهیم با شما صحبت کنیم بسیاری از مراجعه کنندگان عنوان کرده اند این خانه ها حس خانه خود را القاء می کند و به آن ها کمک می کند تا نسبت به هتل ها حس بهتری داشته باشند.

 

اجاره ساعتی آپارتمان به مجردها در تهران

با وجود اینکه اجاره ساعتی آپارتمان در تهران در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است ولی به دلیل دیدگاه فرهنگی موجود در کشور این مسئله آنچنان برای بسیاری از افراد جا نیافتاده و باعث بروز مشکلاتی می شود. از نظر قانونی هیچ منعی برای اجاره ساعتی آپارتمان ها به مجردین وجود ندارد و آن ها نیز می توانند با تمکین به قوانین داخل کشور از این امکانات بهره مند شوند.

 

اپلیکیشن هومتیک

بازاریابی اجاره ساعتی خانه ها و آپارتمان ها یکی از اصلی ترین مشکلات این پدیده می باشد. در همین راستا است که اپلیکیشن هومتیک که سالها در زمینه مدیریت خانه ها فعالیت می کند تصمیم گرفته به منظور رفاه حال تهرانی های عزیز این امکان را در اختیار شهروندان قرار دهد. در این نرم افزار موجرین و مستاجرین می توانند با ثبت نام این امکان را داشته باشند تا از امکانات این اپلیکیشن بهره مند شوند.

 

اپلیکیشن هومتیک را می توانید از این لینک دانلود کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

 

Loading

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن