معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

بسیاری از ساکنین استان قزوین استخر آریان را به عنوان بهترین و مهمترین مرکز تفریحی آبی به حساب می آورند که به آنها این فرصت را می دهند تا از امکانات متنوعی که برای ساکنین این شهر صنعتی در نظر گرفته شده است، نهایت استفاده را ببرند. این استخر چند منظوره که برای بانوان و آقایان خدمات رسانی می کند، در فلکه دهخدا قرار گرفته و دسترسی به آن برای بسیاری از افراد راحت می باشد. این مجموعه فعالیت خود را در اوایل دهه ۹۰ آغاز نمود و پس از آن به یکی از اصلی ترین استخرهای استان قزوین تبدیل شد. امروز همراه با شما هومتیکی های عزیز،  قصد داریم نگاهی به فعالیت این استخر انداخته و امکان رزرو آنلاین آن را همراه با شما بررسی کنیم.

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

امکانات استخر آریان قزوین

بسیاری از افراد استخر آریان را یکی از با امکانات ترین مجموعه ها در استان قزوین قلمداد می‌کنند که در طی چندین سال اخیر توانسته خدمات منحصر به فردی را برای مراجعه کنندگان در نظر بگیرد. این استخر که سانس های مختلفی را در روزهای متفاوت برای شما در نظر گرفته، امکانات ممتازی همچون جکوزی گرم و سرد، سونای بخار، حوضچه آب سرد و سونای خشک را برای کاربران در نظر گرفته است. در صورتی که میخواهید از سرسره این مجموعه نیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم پیش از اینکه به مجموعه مراجعه کنید با مسئولین آن تماس برقرار کنید.

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

سانس بانوان استخر آریان قزوین

یکی از عواملی که در طی چند وقت اخیر باعث شده بانوان، این استخر را به دیگر مجموعه ها ترجیح دهند، تفاوت سانس ها در روزهای مختلف است که کمک می‌کند تا افراد بتوانند بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده، راحت تر به این مرکز مراجعه کرده و از امکانات متنوع آن بهره‌مند شوند.

شنبه ساعت 10  الی 15:45
یکشنبه ساعت 12 الی 15
دوشنبه ساعت 10  الی 15:45
سه شنبه ساعت 12 الی 15
چهارشنبه ساعت 10  الی 15:45
پنج شنبه ساعت 12 الی 15
جمعه ساعت 10  الی 16

سانس آقایان استخر آریان قزوین

تحت تاثیر ساعاتی که مجموعه برای بانوان درنظرگرفته، زمان شروع سانس استخر برای آقایان نیز متفاوت بوده و آنها می توانند بعد از تمیزکاری مجموعه، وارد استخر شده و از خدماتی که برای آنها در نظر گرفته شده است، نهایت استفاده را ببرند.  به طورکلی این مجموعه تا ساعت ۲۲ برای آقایان خدمات رسانی میکند، ولی روزهای جمعه استثنا بوده و می توانید تا ساعت ۲۴ نیز از امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده، نهایت استفاده را ببرید.

شنبه ساعت 18 الی 22
یکشنبه ساعت 20 الی 24
دوشنبه ساعت 22 الی 24
سه شنبه ساعت 18 الی 22
چهارشنبه ساعت 18 الی 22
پنج شنبه ساعت 18 الی 24
جمعه ساعت 18 الی 24

 

برخورد پرسنل استخر آریان قزوین

بر اساس گزارشاتی که توسط مراجعه کنندگین اعلام شده است، برخورد پرسنل این مجموعه یکی از ممتازترین خدماتی است که برای افراد در نظر گرفته شده و تمام پرسنل آموزشی و غریق نجات در این مجموعه رفتار بسیار مناسبی را با تمامی افراد داشته و کمک می کنند لحظات خوشی را در این مجموعه تجربه کنند. به گفته مراجعه کنندگان به این استخر، در صورت بروز هرگونه مشکلی با پرسنل، مدیریت سریعا نسبت به برطرف کردن مسئله اقدام کرده و اجازه نمی دهد مشکلی برای شما پیش بیاید.

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

کلاس های آموزش شنا استخر آریان قزوین

اساتیدی که در استخر آریان قزوین مشغول به فعالیت هستند، یکی از زبده ترین و برجسته ترین اساتید در این استان می باشند و در طی چند سال اخیر توانسته اند به لطف مهارتی که در این حوزه دارند، افراد زیادی را آموزش داده و به آنها کمک کنند تا به خوبی با ورزش شنا آشنا شوند. بانوان و آقایان می توانند در تمامی فصول با اساتید خصوصی شنا را آموزش دیده و از امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته شده نهایت استفاده را ببرند.

 

آدرس دقیق استخر آریان قزوین

عواملی که بسیاری در قزوین ترجیح میدهند استخر آریان را انتخاب کنند، دسترسی راحت به این مجموعه می باشد که افراد می توانند به راحتی به سمت این مجموعه حرکت کرده و از خدماتی که برای آنها در نظر گرفته شده، نهایت استفاده را ببرند.  شما میتوانید با استفاده از از وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی های خطی به راحتی در فلکه دهخدا پیاده شده و به سمت این مجموعه حرکت کنید.

آدرس: قزوین، مینودر، فلکه دهخدا، جنب کیوسک ۱۱۰

شماره تماس استخر آریان قزوین

در صورتی که بخواهید نسبت به آخرین بروزرسانی ها و تغییرات این مجموعه اطلاعات دقیقی را کسب کنید، پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه، با مسئولین استخر صحبت کرده و نسبت به امکان استفاده از خدمات اطلاعات دقیقی را کسب کنید.

۰۲۸۳۳۷۸۰۸۸۸

 

رزرو سانس های استخر آریان قزوین

از آنجا که استخر آریان قزوین یکی از بهترین و ممتاز ترین ارائه دهندگان خدمات در استان قزوین به حساب می آید، این امکان وجود دارد که نتوانید امکان حضور در این استخر را داشته باشید. به خاطر همین مسئله، پیشنهاد می‌شود پیش از حضور در این مجموعه، نسبت به رزرو آن اقدام کرده و از حضور خود در این استخر اطمینان حاصل کنید. اپلیکیشن هومتیک برای شما شرایطی را در نظر گرفته که می توانید با استفاده از آن، نسبت به مشاهده تمامی سانس های این استخر اقدام نموده و سپس بر اساس برنامه شخصی، بهترین زمان را برای خود انتخاب  کرده و فرایند رزرو را انجام دهید.

 

 

 

حتما بخوانید:

معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

Loading

2.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن