معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

استخر شهدای  غواص قزوین یکی از مقرون به صرفه ترین استخرهای استان قزوین است که در طی چند سال اخیر به دلیل امکانات مناسب و قیمت ارزان که برای افراد در نظر گرفته است، مشهور شده  و توانسته مراجعه کنندگان متعددی را به سمت خود جذب کند. این استخر علاوه بر قیمت ارزانی که برای شما در نظر گرفته، امکانات متنوعی را نیز ارائه می دهد و شما می توانید به راحتی با پرداخت هزینه کم از خدمات متنوع آن بهره مند شوید. امروز در وبسایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاه دقیقی به این مجموعه انداخته و از نظر امکانات و شرایط خدمات رسانی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

امکانات استخر شهدای غواص قزوین

از آنجایی که مجموعه  شهدای غواص قزوین با کمترین امکانات، فعالیت خود را آغاز کرده است، مجموعه امکاناتی که برای مراجعه کنندگان نیز در نظر گرفته است بر اساس بودجه می باشد که آنها پرداخت می کنند و نسبت به استخر های دیگر در قزوین امکانات پایین تری در نظر گرفته شده است. در این مجموعه می توانید علاوه بر استخر اصلی جکوزی،  سونا بخار و خشک و یک بوفه بسیار ساده را مشاهده کرده و در صورت نیاز از امکانات که برای شما در نظر گرفته شده است، به نحو احسنت استفاده کنید. به خاطر وجود کارکنان زبده در این مجموعه، علیرغم هزینه پایینی که پرداخت می شود امکانت در سطح بسیار بالایی می باشد و شما می توانید از سلامت آب و دیگر بخش های این استخر اطمینان حاصل کنید.

سانس بانوان استخر شهدای غواص قزوین

استخر شهدای غواص قزوین یکی از معدود استخر های این شهر می باشد که فعالیت خود را برای بانوان از ساعت 10 صبح آغاز کرده و معمولاً تا عصر نیز خدمات رسانی به بانوان محترم را در دستور کار خود قرار داده است. بانوان می توانند همه روزه از خدماتی که مجموعه برای آنها در نظر گرفته است، استفاده کنند. در این مجموعه برای بانوان، خدمات به صورت سانسی و روزانه در نظر گرفته شده که می توانند از امکانات بر اساس نیاز استفاده کنند،

شنبه
یکشنبه ساعت 10  الی 14:00 – ساعت 14  الی 18:00 – ساعت 18  الی 21:00
دوشنبه
سه شنبه ساعت 10  الی 14:00 – ساعت 14  الی 16:00
چهارشنبه
پنج شنبه ساعت 10  الی 14:00 – ساعت 14  الی 16:00
جمعه ساعت 10  الی 14:00

سانس آقایان استخر شهدای غواص قزوین

روند سانسهای استخر شهدای غواص قزوین نسبت به بسیاری از استخر های دیگر متفاوت میباشد و آقایان به غیر از یگشنبه ها می توانند همه روزه از امکانات این مجموعه استفاده کنند. در روزهای دیگر به منظور اینکه آقایان بتوانند از خدمات مجموعه بهره مند شوند، باید با مدیریت تماس برقرار کرده و پس از کسب اطلاعات نسبت به استفاده از سانس ها اقدام کنند

شنبه ساعت 20:30 الی 23
یکشنبه
دوشنبه  ساعت 18:00 الی 23:00
سه شنبه  ساعت 21:00 الی 23:00
چهارشنبه ساعت 18:00 الی 23
پنج شنبه ساعت 18:00 الی 23:00
جمعه ساعت 16:00 الی 23:00

برخورد پرسنل استخر شهدای غواص قزوین

با وجودی که هزینه بسیار پایینی را برای استفاده از خدمات مجموعه شهدای غواص قزوین پرداخت می کنید، ولی خدماتی که دریافت می‌کنید بسیار مناسب بوده و این مسئله در رفتار پرسنل نیز بازتاب پیدا کرده است. در این مجموعه با یکی از بزرگترین پرسنل مجموعه های تفریحی ورزشی مواجه هستید که تمامی مشکلات موجود شما در در بحث آموزش و غریق نجاتی را برطرف کرده و این امکان را برای فراهم می کنند تا بتوانید لحظات خوشی را در این مجموعه سپری کنید.

کلاس های آموزش شنا استخر شهدای غواص قزوین

در بحث آموزش شنا می‌توانید با هماهنگی مجموعه در کلاس های خصوصی و گروهی این استخر شرکت کرده و از توانمندی پرسنل آموزشی این مجموعه نهایت استفاده را ببرید. در طی چند سالی که استخر شهدای غواص قزوین فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است، افراد بسیاری توانسته اند در کلاس های این مجموعه شرکت کرده و از امکانات متنوع آن بهره مند شوند.

 

آدرس دقیق استخر شهدای غواص قزوین

به منظور اینکه بتوانید راحت تر  به سمت استخر شهدای  غواص قزوین  حرکت کرده و از امکانات آن بهره مند شوید، ما برای شما آدرس دقیق این مجموعه را قرار داده ایم.

قزوین ، شهر قزوین ،  پونک ، بلوار امیر کبیر ، خیابان قائم جنوبی ، پشت دانشگاه علامه دهخدا ، استخر شهدای غواص

شماره تماس استخر شهدای غواص قزوین

از آنجایی که استخر شهدای غواص قزوین خدمات خوبی را با قیمت بسیار پایین برای شما در نظر گرفته است، تعداد متقاضیانی که قصد دارند به این مجموعه مراجعه کنند، بیشتر از دیگر استخر ها بوده و ممکن است به سرعت پر شود. از این رو پیشنهاد میکنیم به منظور هماهنگی با مجموعه با شماره تلفن زیر تماس برقرار کرده و اطلاعات دقیقی را از آنها کسب کنید.

۰۲۸-۳۳۶۸۸۲۰۸

رزرو سانس های استخر شهدای غواص قزوین

شما میتوانید با استفاده از  وب سایت و اپلیکیشن هومتیک نسبت به رزرو سانس های استخر شهدای غواص قزوین اقدام کرده و از امکانات متعدد این مجموعه برخوردار شوید.

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

Loading

4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن