استخر بعثت تهران

استخر بعثت تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو

استخر بعثت تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو

استخر بعثت یکی از بزرگترین و بهترین استخرهای جنوب تهران می باشد که فعالیت خود را سال ها پیش به عنوان یک مجموعه ارائه دهنده خدمات استخری آغاز کرده است. این استخر که دارای چندین بخش مختلف است عرضی 25 متری و طول 50 متری دارد که همین مسئله آن را در میان بزرگترین استخرهای جنوب تهران قرار داده است. در راستای خدماتی که این مجموعه ارائه می دهد ه بسیاری از ساکنین نازی آباد ، یاخچی آباد ، کیانشهر و جوادیه این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین استخرها انتخاب میکنند. حالا همراه با هم قصد داریم در وب سایت هومتیک نگاهی به این مجموعه انداخته و از نقطه نظرات مختلف آن را مورد ارزیابی قرار دهیم. توجه داشته باشید استخر بعثت یکی از معدود استخرها 5 ستاره جنوب تهران به حساب می آید.

 

امکانات استخر بعثت تهران

امکاناتی که شما در این استخر مشاهده می کنید نه تنها در سطح بسیار بالایی طراحی شده بلکه از ابزار و متریال بسیار سطح بالایی نیز استفاده شده است. شما در این استخر می توانید از خدماتی همچون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر کودکان(5 سال به بالا)، استخر بزرگسالان بهره مند شوید ولی خدماتی که در این مرکز ارائه می شود به این موارد ختم نمی شود و شما می توانید از آبشارها و تونل ها موجود در این مجموعه نیز استفاده کنید. با وجود اینکه تونل های طراحی شده در این مجموعه نسبت به دیگر مجموعه ها بسیار کوچک تر می باشد ولی به دلیل طراحی منحصر به فرد بسیار از مراجعه کنندگین مجذوب آن ها می شوند. در این استخر اگر شما قصد دارید از بوفه استفاده کنید می توانید با شارژ کد خود به راحتی و بدون نیاز به رفت و آمد به بخش های دیگر از خدمات آن بهره مند شوید. از آنجایی که طول و عرض این استخر نسبت به مجموعه های دیگر بسیار بزرگ تر است در تابستان رقابت های محلی و در طول دوران مدرسه رقابت های مدارس برگزار می شود.

استخر بعثت تهران

سانس بانوان استخر بعثت تهران

فعالیت این استخر از ساعت 9 صبح آغاز می شود و بانوان می توانند از این ساعت به این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. در این مجموعه بانوان می توانند علاوه بر بهره مندی از استخر بسیار طویل آن از مباحث آموزشی مانند کلاس های آموزش شنا و غریق نجاتی نیز بهره مند شوند. ساعت پایانی این مجموعه برای بانوان در ساعت 15 به اتمام می رسد.

 

سانس آقایان استخر بعثت تهران

پس از اتمام سانس بانوان ، سانس دوم این مجموعه آغاز می شود و آقایان می توانند همراه با فرزندان خود به این مجموعه مراجعه کنند. ساعت آغاز فعالیت آقایان از ساعت 16 می باشد و در نهایت 22:30 این مجموعه فعالیت خود را تعطیل می کند. البته در ماه مبارک رمضان و تابستان ممکن است ساعت کاری این مجموعه میز تغییر کند ، بنابراین پیش از مراجه به آنجا با مدیریت  تماس حاصل کنید.

 

برخورد پرسنل استخر بعثت تهران

از آنجایی که این مجموعه با هزینه ای بسیار گزاف راه اندازی شده است به منظور خدمات رسانی به مراجعه کنندگان از پرسنل بسیار کارکشته ای استفاه شده. به گفته بسیاری از افرادی که به این مجموعه مراجعه کرده اند پرسنل رفتار بسیار محترمانه ای دارند و حفظ امنیت کودکان و سالمندان اصلی ترین هدف آنها می باشد. تحت تاثیر همین مسئله است که بسیاری از والدین این مجموعه را برای کودکان خود انتخاب می کنند.

استخر بعثت تهران

کلاس های آموزش شنا استخر بعثت تهران

در این استخر شما می توانید از امکانات متعدد آموزشی که به صورت خصوصی و جمعی ارائه می شود بهره مند شوید. در این استخر تابستان ها برای کودکان به صورت انفرادی و در دیگر فصول به صورت جمعی خدمات آموزشی برگزار می شود. در صورت اینکه قصد دارید از کلاس های آموزشی این مجموعه بهره مند شوید پیشنهاد می کنیم در ابتدا نظرات کاربران را در مورد بهترین مدرس کسب کرده و سپس نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

 

آدرس دقیق استخر بعثت تهران

از آنجایی که این استخر در نزدیکی اتوبان بعثت قرار گرفته است امکان دسترسی به آن برای بسیاری از کاربران بسیار ساده می باشد. مراجعه کنندگان می توانند از میدان بهمن و اتوبان آزادگان به اتوبان بعثت دسترسی داشته باشند.

تهران- اتوبان بعثت- نبش خیابان هفده شهریور

شماره تماس استخر بعثت تهران

به منظور اینکه کاربران بتوانند از امکانات این مجموعه بهره مند شوند بهتر است ابتدا با این استخر تماس گرفته و اطلاعات دقیق را کسب کنند. شماره تماس این استخر در ذیل برای شما آورده شده است؛

۵۵۰۶۵۱۵۳

استخر بعثت تهران

دسترسی به استخر بعثت تهران

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که استخر بعثت به ارمغان می آورد بحث دسترسی به آن می باشد. شما می توانید با استفاده از مترو ، اتوبوس و حتی تاکسی های خطی درون کیانشهر به این استخر مراجعه کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید.

 

پارکینگ استخر بعثت تهران

این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی نمی باشد و افرادی که قصد دارند با خودروی شخصی به این استخر مراجعه کنند می توانند خودروی خود را در نزدیکی این استخر پارک کرده و سپس پیاده به سمت استخر بروند.

 

وب سایت هومتیک

در صورتی که قصد دارید به این مجموعه مراجعه فرمایید بهتر است پیش از حرکت برای خود این استخر را رزرو کرد و سپس با خیالی آسوده به سمت آن حرکت کنید. وب سایت و اپلیکیشن هومتیک این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به یک سانس را رزرو کنید.

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک استخرهای خصوصی و عمومی را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

استخر یاسمن تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

Loading

3/5 - (22 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن