استخر یاسمن تهران

استخر یاسمن تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

استخر یاسمن یکی از مجموعه های ورزشی در تهران می باشد که به منظور ارائه خدمات مقرون به صرفه در شرق تهران راه اندازی شده و با یک طراحی بسیار ساه تلاش کرده تمرکز خود را بر روی تمیزی و بهداشت قرار داده و مراجعه کنندگان خود را راضی نگه دارد. در این مجموعه الویت همیشه بر روی بهداشت بوده و کمتر بر روی طراحی های بسیار زیبا و منحصر به فرد تمرکز شده است. در این مجموعه یک استخر 12 در 25 متری مشاهده می شود که عمق آن نسبت به دیگر استخرها مشابه کمتر می باشد. برخی از مراجعه کنندگان عنوان کرده اند عمق آب درمانی نسبت به استخر اصلی عمیق تر می باشد.

استخر یاسمن تهران

امکانات استخر یاسمن تهران

در این استخر شما می توانید از بخش های مختلفی مانند سونا خشک ، جکوزی ، ماساژ ، سونا بخار ، سالن بدنسازی ، استخر آب درمانی ،  حوضچه آب سرد ، استخر کودکان بهره مند شوید. نظرات کاربرانی که به این استخر مراجعه کرده اند اشاره شده است که اندازه استخر بسیار قابل قبول می باشد و بهداشت آن نیز در سطح ممتاز بوده است. وجود استخر کودکان و آب درمانی سبب می شود والدینی که با فرزندان خود به این استخر مراجعه می کنند با خیال آسوده از امکانات مجموعه استفاده کنند. تنها نکته منفی در مورد این مجموعه بوفه می باشد که برخی اشاره کرده اند اجناس را گران تر از بخش های خارج استخر به فروش می رساند.

استخر یاسمن تهران

سانس بانوان استخر یاسمن تهران

این مجموعه که برای بانوان و آقایان طراحی شده است دارای سانس های بسیار متنوعی می باشد و بر اساس فصل ممکن است سانس این مجموعه تغییر کند. در زمان انتشار این متن بانوان می توانند با استفاده از زمان بندی پیش رو به این استخر مراجعه کنند. توجه داشته باشید روز جمعه برای بانوان تعطیل می باشد. توجه داشته باشید شما تنها دو ساعت می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید و این زمان با ورود شما به استخر آغاز می شود.

شنبه 9 الی 17
یکشنبه 9 الی 14:30
دوشنبه 9 الی 17
سه شنبه 8 الی 10
چهارشنبه 9 الی 17
پنج شنبه 9 الی 14:30
جمعه

سانس آقایان استخر یاسمن تهران

آقایان می توانند بعد از سانس بانوان از این مجموعه بهره مند شوند. زمان دسترسی آقایان به این مجموعه فصل به فصل متغیر می باشد و بهتر است پیش از اینکه به این مجموعه مراجعه کنید. همانند سانس بانوان ، آقایان نیز تنها 2 ساعت می توانند از خدمات این استخر بهره مند شوند.

شنبه 18 الی 23
یکشنبه 16 الی 23
دوشنبه 18 الی 23
سه شنبه 16 الی 23
چهارشنبه 18 الی 23
پنج شنبه 16 الی 23
جمعه 10 الی 22

برخورد پرسنل استخر یاسمن تهران

از آنجایی که این مجموعه یک استخر مقرون به صرفه می باشد بسیاری از افراد انتظار خدمات ممتاز را ندارند ولی برای این دسته از افراد باید به شما بگوییم بر خلاف تصور بسیاری این مجموعه بهترین خدمات مد نظر را به تمامی مراجعه کنندگان ارائه می دهد. در بخش پرسنل شما می توانید بهترین کارکنان آموزش دیده را در این استخر مشاهده کرده و با راهنمایی آن ها خدمات منحصر به فردی را دریافت کنید.

استخر یاسمن تهران

کلاس های آموزش شنا استخر یاسمن تهران

بر اساس صحبت های ما با این مجموعه در هنگام نگارش این مطلب آموزش خصوصی و همگانی برای استخر موجود نمی باشد ولی برنامه ای برای اجرای مجدد آن ها در تابستان و بهار وجود دارد. اگر در دوره ای خارج از تابستان قصد دارید آموزش شنا و یا غریق نجاتی خود را دنبال کنید بهتر است ابتدا با مدیریت مجموعه تماس گرفته و نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اطلاعات هزینه ای و زمانی را کسب کنید.

 

آدرس دقیق استخر یاسمن تهران

دسترسی به این استخر برای ساکنین شرق تهران بسیار ساده می باشد ، شما می توانید از طریق اتوبان شهید محلاتی به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

تهران، شرق به غرب اتوبان شهید محلاتی، ورودی امام علی (ع) شمال خیابان شهید صالحی، جنب مسجد حضرت قاسم بن الحسن (ع)

شماره تماس استخر یاسمن تهران

از آنجایی که این مجموعه در شبکه های اجتماعی فعالیت بسیار محدودی دارد به منظور اینکه شما بتوانید از تمامی امکانات آن بهره مند شوید بهتر است ابتدا با مدیریت تماس حاصل کرده و نسبت به آخرین تغییرات اطلاعات دقیقی کسب کنید. شماره تماس این استخر پیش رو برای شما قرار گرفته است.

۳۳۱۹۹۹۸۶

 

دسترسی به استخر یاسمن تهران

این استخر در منطقه بسیار مناسبی قرار گرفته است و شما می توانید با استفاده از ایستگاه مترو آهنگ از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. علاوه بر مترو در این منطقه خطوط متعدد اتوبوس نیز وجود دارد که شما در صورت نیاز می توانید از آن ها بهره مند شوید.

 

پارکینگ استخر یاسمن تهران

با توجه به اینکه این استخر در منطقه ای بسیار شلوغ قرار گرفته است دسترسی به پارکینگ یکی از عواملی می باشد که کمک می کند شما بتوانید راحت تر به این مجموعه دسترسی داشته باشید. متاسفانه این مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد و همین مسئله مشکلات متعددی را برای کاربران به همراه دارد.

 

وب سایت هومتیک

رزرو و کسب اطلاعات در مورد استخرها گاهی اوقات می تواند امر بسیار چالش برانگیزی باشد وب سایت هومتیک در راستای خدمات یک پارچه ای که به کاربران خود ارائه می دهد تصمیم گرفته امکان رزرو استخرها را نیز به مجموعه خدمات خود اضافه کند. شما می توانید با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود بدون نیاز به تماس اطلاعات دقیقی در مورد سانس ها اطلاعات کسب کرده و از خدمات منحصر به فرد استخر بهره مند شوید.

 

 

بیشتر بخوانید:

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

لیست ۱۰ بهترین استخرهای تهران

Loading

3.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن