استخر جام جم همت

استخر جام جم همت، آدرس و رزرو + عکس

استخر جام جم همت، آدرس و رزرو + عکس

استخر جام جم همت که در منطقه 5 تهران و نزدیک به محله سردار جنگل تاسیس شده را بسیاری در اوایل دهه 90 به عنوان یکی از بهترین استخرهای تهران یاد می کردند. این استخر که در کنار مجتمع های مسکونی جام جم راه اندازی شده است دسترسی خیلی خوبی را به کاربران ارائه می دهد و از نظر بهداشت نیز در کنار بهترین استخرهای تهران قرار می گیرد. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نظرات مراجعه کنندگان به این استخر را مورد ارزیابی قرار داده و خدمات ارائه شده در این مجموعه را ارزیابی کنیم.

استخر جام جم همت

استخر جام جم همت

ظاهر استخر جام جم همت

اصلی ترین دلیل در مورد یک استخر که سبب می شود مراجعه کنندگان جذب آن شوند بحث طراحی استخر و مستقلات آن می باشد. در استخر جام جم همت ، این مسئله به خوبی رعایت شده است و شما با فضای بسیار مناسب برای کودکان و بزرگسالان مواجه می شوید. بخش استخر اصلی این مجموعه 25 در 15 متر می باشد که نسبت به دیگر استخرهای منطقه 5 فضای بسیار مناسبی می باشد.

سونا و جکوزی در نظر گرفته شده برای مراجعه کنندگان ویژگی های منحصر به فردی ندارد ولی از نظر ابزار به کار رفته بهترین وسایل مورد استفاده قرار گرفته است. در بالای استخر اصلی و بخش استخر کودکان شما نورپردازی های بسیار خاصی را مشاهده می کنید که در کمترین استخری مشابه آن را پیدا می کنید. وجود استخری برای کودکان همراه با اسباب بازی های جذاب سبب می شود فرزندان مراجعه کنندگان در آن بخش مشغول شده و اوقات خوشی را سپری کنند.

استخر جام جم همت

آیا در استخر جام جم همت پارکینگ وجود دارد؟

از اصلی ترین نقطه ضعف های استخر جام جم عدم طراحی یک پارکینگ اختصاصی برای مراجعه کنندگان می باشد. در این استخر مراجعه کنندگان باید در کوچه و اطراف استخر خودروهای خود را پارک کرده و سپس به محوطه استخر بروند. البته به دلیل طراحی ویژه مجتمع جام جم همت فضای مناسبی برای مهمان ها در نظر گرفته شده است که می توانند از آن برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

 

استفاده رایگان از بدن سازی با بلیط استخر

یکی از سوالات اصلی در مورد استفاده از امکانات دیگر مجموعه جام جم ، بهره مند شدن از امکانات بدن سازی همراه با استخر می باشد. در پاسخ به شما باید بگوییم از آنجایی که این استخر با باشگاه کاملا مجزا بوده نمی توانید با خرید بلیط استخر از مجموعه بدن سازی نیز بهره بگیرید و این دو بخش کاملا از یکدیگر مجزا هستند.

استخر جام جم همت

آدرس استخر جام جم همت

دسترسی به استخر جام جم تهران به دلیل نزدیکی آن به اتوبان همت بسیار ساده می باشد. اگر قصد داریم با خودروی شخصی به این استخر مراجعه کنید بهتر است بعد از خروجی میدان عدل به سمت کندرو رفته و سپس از خروجی سردار جنگل خارج می شود. آدرس دقیق این استخر به شرح ذیل می باشد.

تهران، اتوبان همت، سردار جنگل، خیابان حیدری مقدم شرقی، برج جام جم

شماره تماس استخر جام جم همت: 021۴۶۰۱۷۳۴۴

بهداشت استخر جام جم همت

مهم ترین عاملی که سبب می شود مراجعه کنندگان نمرات بالایی به یک استخر بدهند تمیزی و بهداشت استخر و آب می باشد. بر اساس صحبت های مراجعه کنندگان استخر جام جم همت توانسته از 5 امتیاز 4.8 امتیاز برای بهداشت خود دریافت کند که این میزان بیانگر اهمیت مدیریت مجموعه به تمیزی آب استخر می باشد.

البته بهداشت محیطی این مجموعه نیز نسبت به بسیاری از استخرهای دیگر بهتر بوده و به صورت مکرر توسط کارکنان تمامی بخش ها ضد عفونی می شوند. این مسائل است که در طی چند سال اخیر سبب شده استخر جام جم همت همیشه به عنوان یکی از بهترین استخرهای غرب تهران شناخته شده و مراجعه کنندگان متعددی داشته باشد.

استخر جام جم همت

دسترسی با مترو به استخر جام جم همت

متاسفانه دسترسی از طریق مترو به این استخر خیلی برای مراجعه کنندگان میسر نبوده و نمی توانند با استفاده از این وسیله نقلیه عمومی به این مجموعه مراجعه کنند. اگر قصد دارید از حمل و نقل عمومی بهره بگیرید تنها روش استفاده از اتوبوس های شرکت واحد می باشد.

 

رزرو استخر جام جم همت

به منظور اینکه شما بتوانید استخر جام جم همت را برای خود و یا دوستان رزرو کنید می توانید از اپلیکیشن هومتیک استفاده کرده و با تنها چند کلیک هر ساعتی که دوست دارید را انتخاب کرده و بدون دغدغه رزور کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین استخر های غرب تهران +آدرس و سانس ها

اجاره استخر خصوصی، نکات و قیمت

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن