معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

استخر دریای قم یکی از بهترین و موفق ترین مجموعه های آبی در ایران است که توانسته مراجعه‌کنندگان متعددی را از نقاط کشور به سمت خود جذب کرده و به عنوان یکی از نقاط گردشگری استان قم شناخته شود. این مجموعه که از آن به عنوان یکی از لوکس ترین استخرهای استان قم یاد میشود، چندین سال است عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده و به عنوان گزینه اصلی برای ساکنین استان تبدیل شده است. امروز در وبسایت هومتیک قصد داریم همراه با شما این استخر محبوب را ارزیابی کرده و نگاهی به امکانات آن بیندازیم.

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

امکانات استخر دریا قم

استخر دریا قم یکی از پر امکانات ترین مجموعه های آبی در سرتاسر استان می باشد که توانسته با ارائه خدمات متفاوتی مراجعه کنندگان بسیاری را به سمت خود جلب کند. از جمله بهترین خدماتی که شما می توانید در این مجموعه برای خود  داشته باشید می توانیم به  استخر فوق العاده،  جکوزی، استخر آب سرد ، رختکن بی نظیر در کنار سونای بخار و خشک اشاره کنیم. از امکانات فوق العاده ای که می توانید در این استخر مشاهده کنید، می توانیم به  مجموعه بازی کودکان اشاره کنیم که این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا فرزندانتان را در محیطی فوق العاده قرار داده و خودتان از خدمات دیگر مجموعه بهره مند شوید.

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

سانس بانوان استخر دریا قم

استخر دریای قم خدمات متنوعی را برای مراجعه کنندگان خانم در نظر گرفته و شما بانوان میتوانید همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۴ برای استفاده از خدمات منحصر به فرد این استخر بلیط تهیه کنید. در نظر داشته باشید گاهی اوقات با تغییر فصل، سانس ها برای بانوان تغییر میکند و بهتر است پیش از مراجعه، با مدیریت مجموعه ارتباط بر قرار کنید.

شنبه هر روز از ساعت 9 تا 14
یکشنبه هر روز از ساعت 9 تا 14
دوشنبه هر روز از ساعت 9 تا 14
سه شنبه هر روز از ساعت 9 تا 14
چهارشنبه هر روز از ساعت 9 تا 14
پنج شنبه هر روز از ساعت 9 تا 14
جمعه هر روز از ساعت 9 تا 14

سانس آقایان استخر دریا قم

در استخر دریا قم سانسهای آقایان با خانمها بسیار متفاوت می باشد و شما می توانید برای استفاده از این استخر سانس های ۲ ساعته دریافت کرده و وارد مجموعه شوید. گاهی اوقات مجموعه برای مراجعه کنندگان، بلیط های وی آی پی در نظر می‌گیرد که با استفاده از آن می توانید از سانس های نامحدود استفاده کنید

شنبه ساعت 16 تا 18 و 18 تا 20 و 20 تا 22 و 22 تا 24
یکشنبه ساعت 16 تا 18 و 18 تا 20 و 20 تا 22 و 22 تا 24
دوشنبه ساعت 16 تا 18 و 18 تا 20 و 20 تا 22 و 22 تا 24
سه شنبه ساعت 16 تا 18 و 18 تا 20 و 20 تا 22 و 22 تا 24
چهارشنبه ساعت 16 تا 18 و 18 تا 20 و 20 تا 22 و 22 تا 24
پنج شنبه ساعت 16 تا 18 و 18 تا 20 و 20 تا 22 و 22 تا 24
جمعه ساعت 16 تا 18 و 18 تا 20 و 20 تا 22 و 22 تا 24

برخورد پرسنل استخر دریا قم

شاید بتوانیم برخورد پرسنل استخر دریای قم را یکی از  بهترین و ممتازترین امکاناتی در نظر بگیریم که در کشور ارائه می شود. در این مجموعه با ابتکاری که مدیریت به خرج داده است، بهترین و کارکشته ترین کارکنان را استخدام کرده و همین مسئله نیز سبب شده مراجعه کننده، تجربه بسیار خوبی را در این مجموعه داشته باشند. در صورتی که قصد دارید به این استخر مراجعه کنید، می توانید از رفتار مسئولین آن اطمینان داشته باشید.

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

کلاس های آموزش شنا استخر دریا قم

در این مجموعه کلاس های آموزش گروهی تنها در تابستان و معمولا برای بانوان تشکیل می شود، ولی در صورتی که قصد دارید از کلاس های خصوصی این مجموعه بهره مند شوید، می توانید با اساتیدی که توسط این مجموعه برای شما در نظر گرفته شده است تماس برقرار کرده و نسبت به داشتن کلاس های آموزش خصوصی با آن ها زمانی را هماهنگ کنید. این مجموعه به لطف چندین سال فعالیت در این حوزه توانسته در بخش آموزش خصوصی شنا به عنوان یکی از قطب های استان تبدیل شود.

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

آدرس استخر دریا قم

برای اینکه بتوانید از مجموعه خدماتی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید، ابتدا باید آدرس دقیق این استخر را در دست داشته و سپس نسبت به مراجعه اقدام کنید. در این بخش ما برای شما آدرس دقیق را آماده کرده ایم.

جمکران، بلوار خلیج فارس، جنب میدان بقیه الله جمکران

شماره تماس استخر دریا قم

در صورتی که تمایل دارید از به روز رسانی ها و سانس های این مجموعه اطلاعات دقیقی داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا با شماره های این مجموعه تماس برقرار کنید.

۰۲۵-۳۷۲۰۹۹۲۵

 

 

آب درمانی استخر دریا قم

یکی از بخش های بسیار جالب استخر دریا قم، بخش آب درمانی می باشد که می توانید با مراجعه به آن از آبی که برای افرادی که مشکلات دیسک کمر دارند طراحی شده، بهره مند شوید.

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

معرفی استخر دریا قم، سانس ها و آدرس و عکس

 

 

 

مقاله های مشابه:

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

Loading

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن