معرفی استخر صدف اصفهان

معرفی استخر صدف اصفهان، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر صدف اصفهان، امکانات و سانس ها و رزرو

استخر صدف اصفهان را میتوانیم یکی از بهترین و شناخته شده ترین مجموعه های آبی این استان قلمداد کنیم که سالهاست تلاش می‌کند خدمات ممتازی را در اختیار ساکنین این شهر قرار دهد. این استخر که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با همکاری دو تن از دوستداران ورزشهای همگانی یعنی آقایان ریاحی و پورپشنگ آغاز کرده است، سالهاست بهترین خدمات را برای مردم این استان در نظر گرفته است و در طی این دوران، شناگران خوبی را به ورزش کشور معرفی کرده است.  از آنجایی که این مجموعه استانداردهای کشوری را رعایت کرده در طی چند دوره رقابت های استانی و ملی را میزبانی کرده که همین مسئله بیانگر کیفیت ممتاز این استخر می باشد. امروز در وبسایت هومتیک قصد داریم نگاهی به ۲۰ سال فعالیت این استخر انداخته و از نقطه نظرات کارشناسی، آن را مورد ارزیابی قراردهیم.

معرفی استخر صدف اصفهان

امکانات استخر صدف اصفهان

استخر صدف که به صورت خصوصی اداره می شود، فضای ۲۵ در 12متری را در اختیار شما قرار می‌دهد و برای تمامی بانوان و آقایان سانس های مجزایی دارد.  این استخر که عمیق ترین بخش آن به ۶  و ۲ متر و ۷۰ سانتی متر می رسد، در طی چند سال اخیر توانسته تمامی امکانات را در اختیار کاربران خود قرار دهد و یکی از بهترین استخرهای کشور لقب بگیرد. در این مجموعه می توانید جکوزی ،  استخر کودکان،  رختکن،  سونای بخار و خشک،  حمام سنتی و  وسایل ورزش در آب را مشاهده کرده و از تمامی آن ها نهایت استفاده را ببرید.

 

معرفی استخر صدف اصفهان

سانس بانوان استخر صدف اصفهان

استخر صدف اصفهان از آنجایی که میزبان مسابقات متعددی می باشد، تنها سه  روز را برای بانوان در نظر گرفته و شما خانم ها می توانید در روزهای فرد برای استفاده از این مجموعه اقدام نمایید. در نظر داشته باشید هر یک از سانس های این مجموعه ۳ ساعت می باشد و در روزهای فرد دو سانس برای بانوان اختصاص داده شده است.

شنبه
یکشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۳ – ساعت ۱۴ الی ۱۷
دوشنبه
سه شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۳ – ساعت ۱۴ الی ۱۷
چهارشنبه
پنج شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۳ – ساعت ۱۴ الی ۱۷
جمعه

معرفی استخر صدف اصفهان

سانس آقایان استخر صدف اصفهان

از آنجایی که متقاضیان آقا برای حضور در استخر در تمام نقاط کشور بیشتر از خانمها میباشد، آقایان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۹ تا ۲۲و ۳۰ دقیقه وارد این مجموعه شوند و از خدمات آن نهایت استفاده را ببرند.

شنبه ۱۹ الی ۲۲:۳۰
یکشنبه ۱۹ الی ۲۲:۳۰
دوشنبه ۱۹ الی ۲۲:۳۰
سه شنبه ۱۹ الی ۲۲:۳۰
چهارشنبه ۱۹ الی ۲۲:۳۰
پنج شنبه ۱۹ الی ۲۲:۳۰
جمعه ۱۹ الی ۲۲:۳۰

برخورد پرسنل استخر صدف اصفهان

پرسنلی که در استخر صدف اصفهان فعالیت می کنند، یکی از بهترین و کارشناس ترین افراد در این حوزه می باشند و سال ها است همراه با این مجموعه فعالیت های خود را ادامه می دهند.  از آنجایی که مجموعه صدف به صورت خصوصی اداره می شود، مدیریت آن نیز بر عهده افراد بسیار کارکشته و حرفه ای میباشد و از نظر بهداشت و امکاناتی که برای افراد در نظر گرفته شده است، می توان پیش بینی کرد که این مجموعه یکی از بهترین استخرهای استان اصفهان از نقطه نظر پرسنل باشد

معرفی استخر صدف اصفهان

کلاس های آموزش شنا استخر صدف اصفهان

استخر صدف اصفهان به صورت خصوصی و نیمه خصوصی تمامی چهار مهارت شنا را به صورت حرفه‌ای به شما آموزش می دهد و می توانید در کنار اساتید برتر این استان، تمام مسائل مرتبط با شنا را آموزش ببینید. از آنجایی‌که استان اصفهان یکی از مراکز اصلی پرورش ورزشکاران به حساب می آید، سازندگان این استخر به منظور اینکه فضای مناسبی را در اختیار دوستداران ورزش شنا قرار دهند، تلاش کرده‌اند اساتید برتر این استان را در کنار یکدیگر قرار داده و بحث آموزش را به صورت جدی دنبال کنند.

 

اینستاگرام استخر صدف اصفهان

امروزه افراد به منظور اینکه بتوانند اطلاعات دقیقی در مورد فعالیت این نوع مجموعه را بدست بیاورند، تلاش می کنند به دنبال کردن صفحه اجتماعی این مراکز در اینستاگرام، اطلاعات خود را به روز رسانی کنند و نسبت به تحولاتی که در یک مجموعه اتفاق می‌افتد،  باخبر شوند.  استخر صدف اصفهان نیز در اینستاگرام با آیدی estakhr_sadaf در حال فعالیت است و توانسته دنبال کنندگان زیادی را به سمت خود بکشاند.

معرفی استخر صدف اصفهان

 

آدرس دقیق استخر صدف اصفهان

برای اینکه به راحتی بتوانید وارد این مجموعه شوید و از امکانات آن استفاده کنید، برای شما آدرس دقیق آن را ذکر کرده ایم تا با استفاده از  تاکسی های خطی و اتوبوس های همگانی به سمت آن حرکت کنید

اصفهان، خیابان امام رضا، ابتدای بلوار امام رضا، استخر صدف

شماره تماس استخر صدف اصفهان

از آنجا که تعداد پذیرش شدگان این استخر، تنها ۶۰ نفر می باشند، به منظور این که بتوانید با خیالی آسوده به سمت این استخر بروید پیشنهاد می کنیم به صورت تلفنی نسبت به رزرو آن اقدام کنید. به همین منظور شماره تلفن آن را در اختیار شما قرار می دهیم:

۰۳۱۳۳۳۱۳۳۱۱

معرفی استخر صدف اصفهان

رزرو سانس های استخر صدف اصفهان

رزرو سانس های اینستا بسیار ساده می باشد و شما می توانید به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی نسبت به خرید بلیط و رزرو سانس مد نظر اقدام نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر آفتاب اصفهان، اطلاعات کامل و رزرو

معرفی استخر نصر اصفهان (22 بهمن)، سانس ها و آدرس و رزرو

Loading

2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن