استخر و سونای نارسیس تهران

استخر و سونای نارسیس تهران، سانس ها و آدرس + رزرو

استخر و سونای نارسیس تهران، سانس ها و آدرس + رزرو

خیابان فرجام در محله تهران پارس میزبان یکی از بهترین استخرهای تهران می باشد که در طی چند وقت اخیر توانسته تعداد زیادی از مراجعه کنندگان را به سمت خود بکشاند. این استخر که یکی از بهترین و پر امکانات ترین مجموعه های آبتنی تهران به حساب می آید فعالیت خود را از چندین سال پیش آغاز کرده و هر بار بر اساس نیاز تعمیرات و به روز رسانی های متعددی را در راستای خدمات رسانی ممتاز خود انجام می دهد. در این بخش قصد داریم برای شما هومتیکی های عزیز در مورد امکانات این استخر بیشتر صحبت کرده و شما را نسبت به خدمات آن آشنا کنیم.

استخر و سونای نارسیس تهران

امکانات استخر و سونای نارسیس تهران

در این استخر شما خدمات متعددی را در سطح ممتاز می توانید مشاهده کنید. تمامی افراد از 6 سال به بالا می توانند به این استخر مراجعه کرده و به راحتی از استخر، آب درمانی ، سونا و جکوزی بهره مند شوند. بسیاری از مراجعه کنندگان به این مجموعه عنوان کرده اند که اندازه این استخر نسبت به دیگر مجموعه ها بسیار کوچک تر هست ولی بنا به گفته مدیریت ، تمامی این موارد بر اساس معیارهای بین المللی می باشد. در این استخر یکی از بهترین موارد بحث جکوزی آن است که آب ولرم و ملایمی را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است. عمده محبوبیت این مجموعه به دلیل طراحی خیلی خاص آن می باشد که مشابه آن در کمتر منطقه ای مشاهده می شود. حالا همراه با هم نگاهی به سانس های این مجموعه می اندازیم.

استخر و سونای نارسیس تهران

سانس بانوان استخر و سونای نارسیس تهران

سانس بانوان این مجموعه از ساعت 9 آغاز شده و تا ساعت 16 همه روزه ادامه دارد. در طی تابستان ممکن است این ساعات کمی تغییر کند ولی بانوان می توانند با پرداخت هزینه بلیط این مجموعه از ساعت اولیه تا انتهای سانس از خدمات بهره مند شوند.

شنبه ساعت 9 الی 16
یکشنبه ساعت 9 الی 16
دوشنبه ساعت 9 الی 16
سه شنبه ساعت 9 الی 16
چهارشنبه ساعت 9 الی 16
پنج شنبه ساعت 9 الی 16
جمعه ساعت 9 الی 16

استخر و سونای نارسیس تهران

سانس آقایان استخر و سونای نارسیس تهران

پس از اتمام سانس بانوان و تغییر پرسنل آقایان می توانند به این مجموعه مراجعه کرده و از خدماتی که در آن ارائه می شود بهره بگیرند. ساعت مراجعه آقایان دقیقا 16:30 می باشد و تا آخرین ساعات روز نیز سانس آن ها ادامه دارد.

شنبه  16:30 الی 23:30
یکشنبه  16:30 الی 23:30
دوشنبه  16:30 الی 23:30
سه شنبه  16:30 الی 23:30
چهارشنبه تعطیل
پنج شنبه  16:30 الی 23:30
جمعه  16:30 الی 23:30

برخورد پرسنل استخر و سونای نارسیس تهران

اصلی ترین نقطه مثبت این مجموعه را می تواند برخورد مناسب پرسنل به حساب آورد. بر اساس گفته بسیاری از افراد یکی از بهترین برخوردها را شما می توانید در کارکنان زبده و کاربلد این مجموعه مشاهده کنید که مثال آن در کمتر مجموعه ای مشاهده شده است. این پرسنل که بیشتر در بخش خدمات رسانی و غریق نجاتی فعالیت می کنند همیشه تلاش کرده اند بهترین خدمات ممکن را به تمامی مراجع کنندگان برسانند.

استخر و سونای نارسیس تهران

کلاس های آموزش شنا استخر و سونای نارسیس تهران

در تابستان و بهار کلاس های آموزشی زیادی در این مجموعه برگزار می شود و مراجعه کنندگان به این استخر می توانند بر اساس هزینه ها ، بهترین کلاس را برای خود انتخاب کنند. این مجموعه که از بهترین پرسنل آموزشی بهره می گیرد در طی کلاس های آموزشی همیشه تلاش می کند انواع مختلف سبک های شنا را به متقاضیان آموزش دهد. با وجود اینکه برخی از افراد عنوان کرده اند هزینه کلاس های آموزشی این مجموعه کمی گران تر از دیگر مجموعه ها می باشد ولی کیفیت خدمات نیز به همان اندازه خوب می باشد.

استخر و سونای نارسیس تهران

آدرس دقیق استخر و سونای نارسیس تهران

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند برای اولین بار به این مجموعه مراجعه کنند ، ما تصمیم گرفتیم آدرس دقیق این مجموعه را در اختیار آن ها قرار دهیم.

تهران- خیابان فرجام شرقی- بین عادل و زرین- استخر و سونای نارسیس

شماره تماس استخر و سونای نارسیس تهران

به منظور اینکه مراجعه کنندگان به این مجموعه بتوانند از خدمات این استخر بهره مند شوند می توانند در طی زمان فعالیت این مجموعه با مدیریت تماس گرفته و نسبت به آخرین به روز رسانی های استخر مطلع شوند.

۷۷۷۴۳۹۷۱

 

دسترسی به استخر و سونای نارسیس تهران

علاوه بر امکانات منحصر به فردی که این مجموعه در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد به دلیل شرایط جغرافیایی که این استخر در اختیار قرار می دهد آن ها می توانند به راحتی به این مجموعه مراجعه کنند. شما عزیزان می توانید با استفاده از متروی تهران پارس که در نزدیکی این استخر است به سمت این مجموعه بروید.

 

وب سایت هومتیک

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که به منظور رزرو استخرها طراحی شده ، اپ هومتیک می باشد که در راستای خدمات رسانی به تهرانی های عزیز فعالیت می کند. شما می توانید از طریق این اپ به راحتی به تمامی استخرهای تهران دسترسی داشته و به سادگی ساعات رزرو را مشاهده کنید.

 

برای رزرو استخرهای دلخواهتان می توانید اپلیکیشن هومتیک را از این لینک دانلود کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

استخر سلمان فارسی تهران، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

استخر طوقانی تهران، آدرس و سانس ها، رزرو

استخر فرات میدان امامت تهران، امکانات و آدرس و سانس ها + رزرو

Loading

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن