استخر سلمان فارسی، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

استخر سلمان فارسی تهران، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

استخر سلمان فارسی تهران، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

استخر سلمان فارسی که بیشتر به عنوان استخر ناشنوایان عزیز نیز شناخته می شود یکی از استخرهای خوش ساخت در شرق تهران می باشد که به تمامی دوستداران ورزش شنا خدمات رسانی می کند. این استخر که جنب فدارسیون ناشنوایان کشور تاسیس شده میزبان اصلی رقابت های ورزشی ناشنوایان به حساب می آید که همین مسئله نشان می دهد فضای مناسبی را برای شنا به مراجعه کنندگاه ارائه می دهد. در میان تعداد بسیاری از استخرهایی که در شرق تهران تاسیس شده اند استخر سلمان فارسی بدون شک شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد و بسیاری آن را در میان استخرهای ممتاز این منطقه به حساب می آورند. با وجود اینکه این استخر خیلی در تهران شناخته شده نمی باشد ولی شرایطی را دارد که آن را منحصر به فرد می کند. حالا در وب سایت هومتیک قصد داریم نگاهی به این استخر بیاندازیم ، اگر قصد دارید اطلاعات دقیقی در مورد این استخر و نحوه رزرو سانس های آن کسب کنید با ما همراه باشید.

استخر سلمان فارسی، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

امکانات استخر سلمان فارسی

استخر سلمان فارسی یکی از مهمترین استخرهای شرق تهران به حساب می آید که در خیابان دماوند و روبروی بیمارستان بوعلی تاسیس شده. شما در این استخر می توانید امکاناتی مانند سونا خشک و بخار ، جکوزی ، حوضچه آب سرد ، حمام سنتی ، ماساژ ، سالن بدن سازی ، سر سره آبی و آب درمانی بهره مند شوید. این استخر که از نظر اندازه کمی با دیگر مجموعه ها متفاوت می باشد دارای 33 متر طول  و 16.5 متر عرض می باشد که همین مسئله سبب شده دارای 8 لاین باشد. یکی از مشکلات برگزاری رقابت های کشوری ناشنوایان که در طی دو سال اخیر به استخر آزادی منتقل شده همین طول 33 متری می باشد که مناسب رقابت های رسمی نیست.

 

سانس بانوان استخر سلمان فارسی

استخر سلمان فارسی از جمله مجموعه هایی می باشد که خدمات خوبی را برای بانوان در نظر گرفته و به دو صورت سانسی و زمان آزاد برای آن ها خدماتی را ارائه می دهد. پیش رو برای شما بانوان هومتیکی سانس کلی این استخر رو آمده کرده ایم

 

شنبه 9 الی 16
یکشنبه 9 الی 16
دوشنبه 9 الی 16
سه شنبه 9 الی 16
چهارشنبه 9 الی 16
پنج شنبه 9 الی 14
جمعه

استخر سلمان فارسی، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

سانس آقایان استخر سلمان فارسی

به گفته بسیاری از مراجعه کنندگان به استخر سلمان فارسی این مجموعه از بهترین مجموعه ها در بحث ارائه دهنده خدمات می  باشد. به منظور اینکه آقایان نیز نسبت به سانس های این مجموعه مطلع شوند ما زمان بندی مراجعه به این استخر را برای شما به صورت کلی نوشته ایم.

 

شنبه
یکشنبه 17 الی 23
دوشنبه 17 الی 23
سه شنبه 17 الی 23
چهارشنبه 17 الی 23
پنج شنبه 17 الی 23
جمعه 15 الی 18:30 و 19 الی 23

 

برخورد پرسنل استخر سلمان فارسی

اگر بخواهیم پرسنل یک مجموعه را مورد ارزیابی قرار دهیم باید این مسئله را از نقطه نظر افرادی که به این مجموعه مراجعه کرده اند بررسی کنیم. از آنجایی که دسترسی به این نظرات محدود می باشد ما ابتدا به این استخر مراجعه کردیم و سپس تجربه خود را با نظرات مراجعه کنندگان ارزیابی کردیم. بر این اساس به جرات می تواند گفت پرسنل این بخش بهترین و متمایزترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه داده و می توان از 5 به این کارکنان نمره 5 را اعطاء کرد.

استخر سلمان فارسی، امکانات و سانس ها و آدرس، رزرو

کلاس های آموزش شنا استخر سلمان فارسی

اطلاعات دقیقی در مورد کلاسهای آموزشی شنا در این مجموعه در دسترس نمی باشد و زمانی که مجموعه ما با مدیریت این استخر تماس حاصل کرد پاسخ دقیقی دریافت نکرد و مدیریت اعلام کرد آخرین کلاس آموزشی در تابستان و اوایل پاییز بوده و هم اکنون این خدمات تعطیل می باشد. ولی بر اساس داده های موجود نحوه آموزش در این مجموعه بسیار شاخص بوده و تمامی مراجعین از آن راضی بوده اند.

 

آدرس استخر سلمان فارسی

دسترسی به این استخر برای شما بسیار ساده می باشد ، این استخر که در خیابان دماوند قرار دارد از طریق اتوبوس و خودروهای شخصی قابل دسترس می باشد.

تهران ، خیابان دماوند ، روبروی بیمارستان بوعلی ، جنب فدراسیون ناشنوایان ، استخر سلمان فارسی

شماره تماس استخر سلمان فارسی

پیش از اینکه به سمت استخر سلمان فارسی حرکت کنید و یا بخواهید از خدمات آموزشی آن بهره مند شوید بهتر است با این مجموعه تماس گرفته و از آخرین تغییرات زمان بندی و حتی تعمیرات اطلاعات لازم را کسب کنید.

۰۲۱۷۷۵۶۳۵۲۵

 

دسترسی به استخر سلمان فارسی

از آنجایی که این استخر در خیابان دماوند و کنار فدراسیون ناشنوایان ، بیمارستان جرجانی و بوعلی قرار گرفته و دانشگاه آزاد تهران جنوب نیز در فاصله کمی از آن قرار داد دسترسی از طریق خدمات شهری مانند اتوبوس های بی آر تی نیز بسیار آسان می باشد. ایستگاه بوعلی بی آر تی دقیقا روبرو این استخر قرار دارد و مراجع کنندگان می توانند برای رفت و آمد از آن استفاده کنند. متاسفانه ایستگاه مترویی در نزدیکی این مجموعه وجود ندارد ولی خطی های خیابان دماوند درست از کنار این مجموعه عبور می کند

 

وب سایت هومتیک

یکی از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن سانس های مد نظر خود در این مجموعه را رزرو کنید استفاده از نرم افزار هومتیک می باشد. این بخش از اپلیکیشن هومتیک که به تازگی راه اندازی شده با شما اجازه می دهد استخر مد نظر خود را پیدا کرده و آن را رزرو کنید.

 

برای رزرو استخرهای دلخواهتان می توانید اپلیکیشن هومتیک را از این لینک دانلود کنید.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

استخر فرات میدان امامت تهران، امکانات و آدرس و سانس ها + رزرو

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها + رزرو

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن