پروژه برج لکسون چیتگر، امکانات و دسترسی و تصاویر

پروژه برج لکسون چیتگر، امکانات و دسترسی و تصاویر

به عنوان کسی که سال ها در منطقه 22 تهران سکونت دارد و از تمامی بخش های این منطقه اطلاعات دقیقی دارد، باید بگویم پروژه لکسون چیتگر خاص ترین بخش این منطقه به حساب می آید. زمانی که اعلام شد در ضلع شرقی باملند، قرار است پروژه اداری راه اندازی شود به عنوان یکی از ساکنین محله تصور نمی کردم با وجود این همه مراکز اداری تجاری، این پروژه موفق شود. ولی پس از آنکه اطلاعات دقیق در مورد پروژه لکسون اعلام شد، نظر خود من کاملا تغییر کرد و امروزه این پروژه یکی از بهترین فضاهای اداری را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. امروز قصد داریم همراه با شما در مورد این پروژه عظیم صحبت کرده و نقاط مثبت و منفی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

اطلاعات کلی پروژه لکسون چیتگر

با وجود اینکه پروژه لکسون هنوز به اتمام نرسیده و در حال تکمیل کارهای نهایی آن هستند، از هم اکنون افراد زیادی برای رهن واحدهای اداری آن درخواست ثبت کرده اند. این پروژه که توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در حال اجرا می باشد، دارای 30 طبقه بوده که در زیربنایی به میزان ۱۰۲۰۴۷ متر مربع اجرا شده است. این پروژه زیربنای مفید 79000 متری دارد که 280 واحد اداری را در 16 طبقه جای داده است. در 5 طبقه اول این پروژه عظیم 89 واحد تجاری قرار خواهد داشت و 1500 واحد پارکینگ نیز برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

امکانات برج مجلل لکسون

مهندس فرزاد دلیری که بیشتر ما او را با طراحی های بسیار لوکس در منطقه 1 مانند روما رزیدنس می شناسیم، طراحی و اجرای این پروژه عظیم را بر عهده گرفته است. این مهندس برجسته در این پروژه نیز بهترین امکانات را اجرا کرده و می توان ادعا کرد که یک پروژه کاملا هوشمند را تا بدین جا مدیریت کرده است. از آنجایی که این پروژه دقیق چسبیده به دریاچه چیتگر می باشد، برای پارکینگ، طراحی بسیار ویژه ای در نظر گرفته شده است تا مراجعه کنندگان مشکل پارک خودرو نداشته باشند. علاوه بر آن دیوارهای سبک و مقوامی که از سبک های مدرن دنیا به حساب می آید، برای مقابله با بلاهای طبیعی اجرا شده و این ساختمان را در برابر زلزله بسیار مقاوم می کند.

  • لابی مجلل که به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کند
  • کافی شاپ و خدمات مرتبط
  • سالن اجتماعات و جلسات
  • سیستم های هوشمند اعلام حریق و سرقت
  • کابل کشی شبکه و تلفن در سرتاسر برج
  • دسترسی به وای فای در تمامی برج
  • پارکینگ وی آی پی
  • اتاق جلسات و کنفرانس مجزا
  • آسانسور برای معلولین
  • وجود رستوران ها و فود کورت

 

معماری برج لکسون دریاچه چیتگر

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد با دیدن برج لکسون جذب آن می شوند، معماری منحصر به فرد آن است. این برج کاملا به رنگ سفید می باشد و واحدهایی که مشرف به باملند و دریاچه چیتگر هستند، دارای بالکن بسیاری بزرگ هستند. این سبک از طراحی را پیش از این ما در کارهای دیگر مهندس فرزاد دلیری مشاهده کرده ایم که جلوه بسیار ویژه ای به کارهای او می دهد. واحدهای اداری این مجموعه به دو بخش تیپ اداری و اداری اقامتی تقسیم می شوند که متراژهای آن ها بین 80 تا 200 متر می باشد. در بخش تجاری این مجموعه نیز واحدها متفاوت هستند و هنوز به صورت دقیق متراژها اعلام نشده اند.

دسترسی به پروژه برج لکسون دریاچه چیتگر

اگر بخواهم مسیر راحتی را به شما بگویم، پروژه لکسون دقیق در کنار باملند و ضلع شرقی آن قرار گرفته است. به منظور اینکه بتوانید به سمت این مجموعه حرکت کنید، می توانید از سه اتوبان اصلی تهران یعنی همت ، حکیم و آزادگان استفاده کنید. در صورتی که از اتوبان حکیم به سمت این مجموعه حرکت می کنید، باید از خروجی زینعلی خارج شده و در اولین خروجی به سمت چپ بروید. اگر از طریق آزادگان جنوب به شمال قصد دارید به سمت این مجموعه حرکت کنید، تا انتها مسیر خود را ادامه دهید و پس از اینکه به سمت آزادراه شمال رسیدید، از خروجی خرازی غرب خارج شوید. بعد از اینکه به اتوبان خرازی رسیدید به مسیر خود ادامه دهید تا به خروجی جنگلبان جنوب و دریاچه چیتگر برسید. باز به مسیر خود ادامه می دهید تا به میدان موج برسید، در این نقطه از طریق کوچه موج به سمت کوچه امیری صفت حرکت می کنید و بعد از دیدن مجتمع پارامیس خیابان تالش را به راست می پیچید. پروژه لکسون دقیقا در انتهای خیابان تالش قرار گرفته است.

مرحله ساخت برج

پس از اینکه بخش اول یعنی پی ریزی پروژه لکسیون به اتمام رسید، مهندسین این پروژه تمامی بخش ها را به صورت همزمان جلو بردند. در این بخش آن ها سریعاً لابی مجلل را مورد بهره برداری قرار دادند و سپس طبقات را یکی پس از دیگری اجرا کردند. در بخش سفید کاری و تزئین داخل نیز زمانی که تمامی طبقات به اتمام رسید، هر دو بخش به صورت همزمان پیش رفت و دلیل اتمام سریع این پروژه نیز همین رویکرد بود.

 

جمع بندی

در کل باید پروژه لکسیون را به عنوان عروس پروژه های اداری منطقه 22 در نظر بگیریم که مشابه آن در کمتر نقطه ای از ایران دیده می شود. این پروژه به دلیل مزیت و امکانات زیادی که دارد، خواهان بسیاری دارد که پیش از اتمام آن نیز درخواست خرید را ثبت کرده اند.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی برج های ایزدیار چیتگر منطقه 22، امکانات و عکس

معرفی شهرک چیتگر

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن