بهترین دستگیره در ورودی آپارتمان

با افزایش آمار دزدی و پایین آمدن امنیت خانه ها، بسیاری از افرادی که در آپارتمان ها زندگی می کنند، در تلاش هستند از بهترین ابزار امنیتی برای محافظت از خانه استفاده کنند. یکی از بخش های اصلی حفظ امنیت در خانه، استفاده از دستگیره های مناسب است که همراه با قفل می تواند ورود سارقان را به خانه دشوار کند. از این رو قصد داریم در وب سایت هومتیک نگاهی به اصلی ترین دستگیره های موجود در بازار انداخته و برای خانه شما یکی از بهترین ها را معرفی کنیم.

طراحی دستگیره های مدرن

یکی از زیباترین بخش های درب های مدرن، دستگیره های آن می باشد که امروزه همراه با پیشرفت های تکنولوژی علاوه بر مسائل زیبایی شناختی، مبحث امنیت خانه را نیز در برگرفته و بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند نیازهای خود را بر طرف کنند، باید طراحی های خاصی را انتخاب کنند. نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید، این مسئله است که طراحی دستگیری های مدرن تا حد زیادی با خود درب در ارتباط می باشد و شما نمی توانید این دو مسئله را جدا از هم تلقی کنید.

درب خانه و دستگیره باید از سه نظر با درب اصلی همخوانی داشته باشند؛ رنگ ، طراحی و جاسازی. تحت تاثیر همین مسئله است که بسیاری از افرادی که در صنعت طراحی دستگیره فعالیت می کنند، ابتدا از شما می خواهند درب خانه خود را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید دستگیره اقدام نمایند.

 

اهمیت خرید باکیفیت‌ترین و بهترین دستگیره درب برای ساختمان

از آنجایی که دستگیره ها از نظر زیبایی شناسی و امنیت، نقش بسیار مهمی را در خانه ها بازی می کند، شما وظیفه دارید در هنگام تهیه دستگیره، تحقیق زیادی کرده و برای خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. امروزه با محبوب شدن دکوراسیون مینیمالیستی و گسترش تکنولوژی، بسیاری از افراد نسبت به خرید دستگیره های مناسب وسواس شده و تلاش می کنند بهترین نمونه را برای خود خریداری کنند.

نکات مهم هنگام خرید بهترین دستگیره درب

هنگامی که برای خرید دستگیره درب اقدام می کنید، باید به بعضی از نکات دقت کرده و سپس نسبت به خرید محصول وارد عمل شوید. در این بخش قصد داریم اصلی ترین نکات در مورد خرید دستگیره را معرفی کنیم؛

  • جنس دستگیره درب

اولین نکته ای که در حین انتخاب دستگیره درب باید به آن دقت کنید، جنس دستگیره است. در بازار ایران معمولا دستگیره درب ها از دو جنس چوبی و استیل می باشند که بنا به نیاز مشتری به شکل های مختلف طراحی می شوند. بر اساس گزارش های ارائه شده، درب های استیل بالاترین کیفیت را دارند، ولی در برخی از خانه و مخصوصا برای اتاق ها از دستگیره های چوبی استفاده می شود.

جنس دستگیره درب

  • رنگ‌ دستگیره اتاق

نکته دومی که در مبحث دکوراسیون خانه اهمیت دارد، بحث رنگ دستگیر است. شما باید دستگیره ای را انتخاب کنید که از نظر رنگ و جنس درب، با هم همخوانی دارند و هجمونی خانه را به خوبی حفظ می کند. از این رو در طی چند سال گذشته سازندگان دستگیره ها حق انتخاب زیادی را برای شما قائل بوده اند

رنگ‌ دستگیره اتاق

مدل‌های دستگیره درب ساختمان

تحت تاثیر گسترش اینترنت و به روز شدن طراحی های دکوراسیون، مدل دستگیره نیز در طی چند دهه گذشته به کلی تغییر کرده و طراحان بر آن شدند بر اساس سبک های مختلف، مدل هایی را به خریداران ارائه دهند که با ذائقه آن ها مطابق بوده و بهترین جلوه را در اختیار آن ها قرار می دهد. مدل های دستگیره مدرن ، مینیمال ، سنتی و هوشمند، امروزه از مهمترین مدل های دستگیره در سرتاسر دنیا می باشند.

 

دستگیره های هوشمند آپارتمان

یکی از بهترین به روز رسانی هایی که بر روی دستگیره های درب صورت گرفته است، مربوط به طرح شرکت های اروپایی است که از آن به عنوان دستگیره هوشمند یاد می شود. در این به روز رسانی، شما  از طریق اثر انگشت و یا زدن رمز های کدی که بر روی دستگیره تعبیه شده اند می توانید نسبت به باز کردن درب اقدام کنید. این دستگیره ها که از نظر زیبایی شناختی و امنیت، نسبت به دستگیره های سنتی جایگاه بهتری دارند، یکی از اصلی ترین انتخاب های خانه های لاکچری به حساب می آیند. امروزه این دستگیره ها در داخل کشور نیز بسیار محبوب شده اند و شما می توانید حتی با استفاده از ساعت های هوشمند نیز درب خانه خود را باز کنید.

دستگیره های هوشمند آپارتمان

هنگام خرید دستگیره های هوشمند آپارتمان به چه چیزی باید دقت کنید؟

از آنجایی که مفهوم دستگیره های هوشمند به تازگی در ایران باب شده است، بسیاری از کسانی که امروز قصد دارند این دستگیره ها را خریداری کنند، به درستی نمی دانند در هنگام انتخاب باید به چه نکاتی دقت کنند. از این رو در این بخش، قصد داریم همراه با شما نگاهی دقیق به ویژگی های این دستگیره ها انداخته و از نقطه نظر مختلف، آن ها را ارزیابی کنیم.

  1. دسترسی آسان

نصب دستگیره های هوشمند روی درهای بیرونی خانه به این معنی است که برای ورود به خانه نیازی به بیرون آوردن کلید از کیف یا جیب خود ندارید. در عوض، می‌توانید کدی را در پانل شماره وارد کرده، از اثر انگشت خود یا از تلفن خود برای باز کردن قفل درب استفاده کنید. حتی برخی از قفل های هوشمند را می توان با آشکارسازهای مجاورت، برنامه ریزی کرد تا با نزدیک شدن به درب به طور خودکار قفل باز شود.

قفل های هوشمند یک گزینه عالی برای کسانی است که مشکلات حرکتی دارند. این افراد شامل افراد مسن، مبتلایان به بیماری پارکینسون یا فلج مغزی، افرادی که دارای شرایط آرتریت هستند، و کسانی که آسیب‌های حرکتی مکرر دارند، مانند تونل کارپال و آرنج تنیس بازان، که پیچاندن مچ دست و دست را دشوار می‌کند، می‌شود.

  1. درباره دستگیره خود اعلان دریافت کنید

افزودن دستگیره ‌های هوشمند به خانه به این معنی است که اعلان‌هایی درباره درب های روی تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. این اعلان‌ها می‌توانند شامل هر زمانی که دری باز می‌شود، چه کسی در را باز می‌کند، اگر کدهای ورودی جداگانه اختصاص داده‌اید، و اگر دری باز مانده است، می شود. اگر می‌خواهید بدانید چه کسی وارد خانه شما می‌شود و از آن خارج می‌شود و اینکه بچه‌هایتان از مدرسه چه زمانی به خانه می‌رسند، اگر سوار اتوبوس شوند یا از دوستانشان به خانه می‌روند، این کار، بسیار مفید است.

  1. بهبود امنیت خانه

یکی از مشکلات اصلی افرادی که اتفاق های ساده زندگی را فراموش می کنند، فراموش شدن کلید خانه می باشد. این افراد برای اینکه از فراموش شدن کلید در خانه اجتناب کنند، کلید های زاپاس خود را در بخش های مختلف خانه قرار می دهند. با استفاده از دستگیره های هوشمند، شما دیگر نیاز نیست کلید اضافه به دوستان داده و یا آنها را در خانه مخفی کنید.

  1. دسترسی از راه دور

اگر فراموش کردید درهای خانه خود را قفل کنید یا در حین کار یا انجام کارهایتان نیاز به اجازه شخصی به خانه خود دارید، می توانید دستگیره درها را از تلفن خود باز کنید. این ویژگی دسترسی از راه دور به این معنی است که شما نیازی به ارسال یک کلید مجازی برای فرد، پیمانکار یا خدمتکار ندارید. در عوض، آنها می توانند هنگام ورود به شما پیامک بدهند تا بتوانید قفل در را باز کنید. سپس، وقتی به شما اطلاع دادند که در حال رفتن هستند، می توانید درها را دوباره قفل کنید.

  1. اتوماسیون خانگی

اگر سیستم هوشمندی دارید، دستگیره هوشمند می تواند به کنترل سایر جنبه های خانه شما کمک کند. به عنوان مثال، هنگامی که قفل در را باز می کنید، می تواند باعث روشن شدن چراغ ها، کاهش یا افزایش دمای خانه و خاموش شدن زنگ امنیتی شود. اگر برای یک روز خانه خود را ترک می کنید، قفل کردن در ممکن است سیستم امنیتی را مسلح کرده و دوربین ها را روشن کند.

بهترین برند های دستگیره در ورودی آپارتمان

بهترین برند های دستگیره در ورودی آپارتمان

تا بدین جا با هم نگاهی به اصلی ترین مواردی که به شما کمک می کند یک دستگیره مناسب را خریداری کنید و اصلی ترین موردی که می تواند به شما کمک کند، بحث برندهای اصلی ارائه دهنده دستگیره درب می باشد که قصد داریم با شما نگاهی به اصلی ترین برندها بیاندازیم.

  • دستگیره کاوه صنعت
  • برند بهریزان
  • برند صنعتی دلتا
  • برند صنعتی دلتا
  • برند کوبه تجارت مبین
  • برند A.M

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین حفاظ درب آپارتمان، انواع مختلف

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن