بهترین مراکز خرید سیسمونی در تهران

بهترین مراکز خرید سیسمونی در تهران

وقتی بدنیا آمدن دلوان برادرزاده من نزدیک می‌شد، همراه با برادرم برای خرید سیسمونی و وسایل ضروری به بازارهای مختلف تهران می‌رفتیم تا بهترین مرکز را برای فروش محصولات پیدا کنیم. از آنجایی که آقایان اطلاعات بسیار محدودی در مورد وسایل کودکان دارند، ما دو برادر مانند دو معدن کار نابینا در حال گشتن طلا در این مراکز بودیم. بعد از گشت و گذار فراوان در نهایت، با مشورت چند تن از دوستان توانستیم محصولات مد نظر را خریداری کرده و به خانه بازگردیم. تجربه خرید سیسمونی با تمامی شیرینی‌هایی که برای من به همراه داشت، چالش‌هایی را نیز ایجاد کرد که در نهایت بر آن شدم تجربیات خودم را به عنوان یک خریدار با شما همراهان عزیز در میان بگذارم.

 

در خرید سیسمونی باید به چه مواردی دقت کنیم؟

نکات مهم برای خرید سیسمونی

به عنوان پدر، مادر و یا اقوام درجه یک هنگامی که قصد دارید سیسمونی فرزند خود را تهیه کنید، باید برخی از موارد را در نظر داشته باشید. متاسفانه امروزه به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، بسیاری از پدر مادران عوامل اقتصادی را در اولویت قرار می‌دهند، ولی باید در نظر داشته باشید هنگامی که در مورد کودکان صحبت می‌کنیم، بهداشت و مسائل ایمنی در رتبه اول قرار دارند و شما باید هزینه لازم را بابت این موارد پرداخت کنید. به عنوان مثال از آنجایی که شهر تهران آلودگی زیادی دارد، خرید یک تصفیه کننده هوای مناسب می‌تواند امر ضروری برای سلامت نوزادان به حساب بیاید. در این شرایط، باید هزینه لازم را بابت موارد ضروری پرداخت کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک مرکز مناسب، نه تنها موارد مد نظر را با قیمت مناسب تهیه کنید، بلکه مباحث بهداشتی و ایمنی را نیز رعایت کنید. حالا همراه با هم نتیجه چندین سال تحقیق را مرور خواهیم کرد.

 

معرفی مراکز خرید سیسمونی در تهران

بدون شک تهران بزرگترین مرکز فروش سیسمونی در ایران است و شما می‌توانید تمامی محصولاتی که در نظر دارید را در کیفیت‌های مختلف پیدا کرده و با پرداخت هزینه خریداری کنید. ولی انتخاب بازار مناسب می‌تواند بحث چالش انگیزی برای بسیاری از خانواده‌ها باشد. از این رو قصد داریم برای شما ۵ مرکز اصلی فروش سیسمونی را معرفی کنیم:

 

1. بازار سیسمونی خیابان بهار

بازار سیسمونی خیابان بهار

یکی از اولین مراکزی که برای فروش محصولات کودکان و لباس نوزادان حتی پیش از انقلاب مشهور شده بود خیابان بهار است که امروزه نیز به عنوان اصلی‌ترین مرکز سیسمونی در سرتاسر کشور معرفی می‌شود. در این مرکز، می‌توانید تمامی محصولات مد نظر خود را با قیمت مناسب و در کیفیت‌های مختلف پیدا کرده و بر اساس نیاز، آنها را تهیه کنید. بسیاری از افراد، خیابان بهار را به عنوان بزرگترین و اصلی‌ترین مرکز محصولات خارجی قلمداد می‌کنند که همین مسئله می‌تواند قیمت نهایی اجناس مورد نظر شما را بالا ببرد. مادامی که به یک وسیله ضروری برای کودک خود نیاز دارید، پیش از اینکه به بازارهای دیگر مراجعه کنید، حتماً نگاهی به خیابان بهار بیندازید.

 

2. بازار سیسمونی عبدل آباد

یکی از بازارهایی که در طی چند دهه اخیر بسیار رونق پیدا کرده، بازار سیسمونی فروشی‌های عبدل آباد است که بیشتر به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای که اعلام می‌کنند، برای خانواده‌ها به عنوان مقصد مناسب در نظر گرفته می‌شود. عبدل آباد که در منطقه 19 تهران قرار دارد، محصولات ایرانی با کیفیت را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و شما می‌توانید تمامی تولیدات داخل کشور را در این منطقه مشاهده کنید. بازار عبدل آباد با وجود تمامی مزیت هایی که دارد، معمولا اجناس خارجی و با کیفیت را عرضه نمی کند.

 

3. بازار سیسمونی سه راه جمهوری نوفل لوشاتو

بازار سیسمونی سه راه جمهوری نوفل لوشاتو

اگر به دنبال مرکزی هستید که تمامی برندهای خارجی و ایرانی شناخته شده را در خود جای داده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سمت سه راه جمهوری نوفل لوشاتو رفته و در آنجا تنوع محصولات را مورد ارزیابی قرار دهید. علی رغم اینکه بسیاری عنوان می‌کنند این مرکز نیز گران قیمت است، ولی باید بگوییم نسبت به خیابان بهار قیمت‌ها کمی متعادل بوده و برندهای خارجی معمولاً در سطح پایین‌تری نسبت به این خیابان می‌باشد.

 

4. مرکز سیسمونی بازار بزرگ تهران

مرکز سیسمونی بازار بزرگ تهران

هر آن چیزی که قصد دارید در سرتاسر ایران خریداری کنید، یک مرکز فروش نیز در بازار بزرگ تهران دارد. این مسئله در مورد سیسمونی و خرید وسایل نوزادان نیز صادق بوده و بخشی از بازار بزرگ تهران به این مسئله اختصاص داده شده است. پاساژ کویتی‌های تهرانچی، مرکز اصلی فروش لباس کودک و نوزادان به حساب می‌آید که در کنار لباس، وسایل کودکان نیز فراهم شده است.

 

5. بازار سیسمونی خیابان مفتح شمالی

خیابان مفتح شمالی را خیلی نمی‌توانیم برای وسایل کودک مناسب قلمداد کنیم و بیشتر شما می‌توانید لباس‌های مادران باردار و کودکان تازه به دنیا آمده را از آنجا خریداری کنید. محصولاتی که در این بازار به فروش می‌رسد، اغلب کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می توانید آن را با محصولات خیابان بهار در یک رده قرار دهید.

 

6. بازار سیسمونی خیابان ولیعصر

بازار سیسمونی خیابان ولیعصر

در تقاطع خیابان ولیعصر و بهشتی چندین مغازه فروش سیسمونی و لباس کودکان وجود دارد که می‌توانید محصولات کشورهای مختلف را در این مجموعه برای خود پیدا کنید. علی رغم اینکه خانواده‌های بسیار کمی به سمت این مجموعه روی می‌آورند، ولی باید اعلام کنیم کیفیت آن نسبت به بازارهای دیگر بسیار بالاتر است.

 

7. بازار سیسمونی محله چیتگر – مرکز آفتاب

نزدیک به دو سال پیش مرکز تخصصی کودک و مادر در محله چیتگر راه‌اندازی شد که به عنوان مرکز تجاری آفتاب شناخته می‌شود و شبیه به یک کشتی بسیار بزرگ است. این مرکز خرید که در محله چیتگر و دور میدان موج قرار گرفته، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل سیسمونی و اسباب بازی کودکان به حساب می‌آید. در صورتی که غذای کودکان را نمی‌توانید در مراکر سیسمونی پیدا کنید، این مرکز را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین بخش‌ها در نظر بگیرید.

 

مزایای خرید از بازار سیسمونی تهران

از آنجایی که تهران مرکز فروش تمامی محصولات ایرانی و خارجی در داخل کشور به حساب می‌آید، شما می‌توانید تمامی مواردی که قصد خرید آن را دارید، با قیمت بسیار عالی و کیفیت فوق العاده خریداری کنید. علاوه بر این، از آنجایی که تمامی برندهای موجود در کشور، محصولات خود را در تهران عرضه می‌کنند، دیگر نیازی ندارید به شهرهای دیگر مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط:

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

معرفی مرکز خرید شانزه لیزه تهران،مسیر ها و ساعات کاری و امکانات

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن