بورس لوازم بهداشتی ساختمان در تهران

بورس لوازم بهداشتی ساختمان در تهران

در تمامی دنیا برای اینکه افراد بتوانند وسیله خاصی را خریداری کنند، محله‌ای را اختصاص به این امر می‌دهند. شما می‌توانید بهترین نمونه‌ها بر اساس بودجه خود را پیدا کنید.  یکی از شهرهایی که در خاورمیانه به عنوان بورس اصلی فروش لوازم بهداشتی ساختمان شناخته می‌شود، تهران است که سه محله مختلف را به فروش این محصولات اختصاص داده و می‌توانید با مراجعه به آن تمامی نیازهای خود را خریداری کنید. شما در تهران می‌توانید به خیابان عباسی ،  خیابان شیراز و چهارراه گلوبندک مراجعه کرده و نسبت به خرید محصولات مد نظر خود اقدام نمایید.

لوازم بهداشتی ساختمان به چه اقلامی می گویند؟

اصطلاح “لوازم بهداشتی” یک اصطلاح کمی مبهم است که به طور کلی به لوازم بهداشتی موجود در تاسیسات مانند توالت و حمام اشاره دارد. اگر بخواهیم لوازم بهداشتی ساختمان را به صورت کلی تعریف کنیم، باید بگوییم لوازم بهداشتی به وسایلی گفته می شود که در آشپزخانه ، حمام و توالت استفاده می شود و سبب می شود شکل و جلوه خاصی به خانه داده شود. در اصل، لوازم بهداشتی شامل شیرآلات ، لوله کشی ها، وسایل مرتبط به سرویس بهداشتی ، سینک با سینی ، دوش حمام و وسایل تزئینی حمام می شود.

بورس شیرآلات بهداشتی در تهران

در این بخش قصد داریم همراه با شما نگاهی به اصلی‌ترین بازارهای فروش لوازم بهداشتی ساختمان انداخته و هر یک را بر اساس مزیتی که دارند برای شما مورد ارزیابی قرار دهیم.  به یاد داشته باشید گاهی اوقات بسیاری از مغازه‌هایی که در این بازارها فعالیت می‌کنند، شعبه دیگری نیز در دیگر مراکز تاسیس کرده‌اند و تلاش می‌کنند  سهم بازار بیشتری برای خود داشته باشند.

  • خیابان بنی هاشم تهران

قدیمی‌ترین مرکزی که  به عنوان بورس شیرآلات بهداشتی در تهران شناخته می‌شود، خیابان بنی هاشم تهران است که از پیش از انقلاب افراد برای خرید  شیرآلات بهداشتی به آنجا مراجعه می‌کردند. نکته قابل توجه در مورد این خیابان وجود تمامی برندها می باشد که می‌توانید بر اساس بودجه و معیارهایی که دارید اجناس مختلف را مورد ارزیابی قرار دهید. فروشنده‌هایی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند، قدمت بسیار زیادی دارند  و به همین دلیل است که می‌توانید اجناس بسیار قدیمی را هم در این مرکز مشاهده کنید

خیابان بنی هاشم تهران

 

  • خیابان شیراز مرکز شیرآلات بهداشتی

لوکس‌ترین و بهترین خیابانی که در آن لوازم بهداشتی ساختمان به فروش می‌رسد، خیابان شیراز تهران می‌باشد که هم راستا با خیابان ملاصدرا قرار گرفته است. در این خیابان شما می‌توانید برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده کرده و بر اساس معیارهای مختلف، گزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید. از آنجایی که خیابان شیراز دسترسی بسیار راحتی دارد نسبت به خیابان بنی هاشم و چهارراه گلوبندک محبوب‌تر بوده و افراد، این مرکز را به عنوان گزینه اول خود انتخاب می‌کنند. علاوه بر این وجود برندهای خارجی ممتاز نیز سبب شده کسانی که در کار ساختمان سازی لوکس هستند، برای خرید شیرآلات و وسایل سرویس‌های بهداشتی این مرکز را به عنوان گزینه اول در نظر داشته باشند.

خیابان شیراز مرکز شیرآلات بهداشتی

  • چهارراه گلوبندک، مرکز لوازم ساختمانی

اگر شما نیز از آن دست تهرانی‌هایی هستید که به صورت مکرر برای خرید به سمت بازار بزرگ حرکت می‌کنند، باید بگوییم حد فاصله بین مترو خیام و پارک شهر، مرکز فروش لوازم بهداشتی ساختمان در تهران می‌باشد و می‌توانید به سادگی تمامی محصولات مد نظر خود را از آنجا خریداری کنید. علی رغم اینکه بازار تهران اقلام را به صورت عمده به فروش می‌رساند، ولی در این مرکز شما می‌توانید حتی یک پیچ را به صورت جزئی خریداری کنید. در نظر داشته باشید نسبت به دو بازار پیشین که برای شما معرفی کردیم، در این مرکز گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود ندارد و شما نمی‌توانید همانند خیابان شیراز برندهای لوکس و خارجی را مشاهده کنید.

  • خیابان آیت الله کاشانی

از  مراکز نوظهوری که در این صنعت فعالیت می‌کنند، مربوط به غرب پایتخت است که در آن از ابتدای خیابان ستاری تا سر گلستان، مغازه‌های مختلفی اقدام به فروش شیرآلات و دیگر وسایل بهداشتی ساختمان می‌کنند. این مرکز که قدمت ۱۵ ساله دارد، تنوع نسبتاً کمتری در قیاس با خیابان شیراز دارد، ولی برای افرادی که در غرب پایتخت ساکن هستند، بهترین گزینه برای خرید می‌باشد

خیابان آیت الله کاشانی

 

 

حتما بخوانید:

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

راهنمای خرید و انتخاب شیر آشپزخانه و نکات کاربردی

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن