بورس لوازم ورزشی تهران

بورس لوازم ورزشی تهران

تهران ، به مثابه دریایی است که در آن همه چیز به راحتی یافت می شود و هر محصولی، در مکانهای خاصی ارائه می شود. لوازم ورزشی هم یکی از این محصولات است که در تمام محله ها و خیابانهای تهران دیده می شود. ولی مراکز اصلی هم وجود دارد که به بورس لوازم ورزشی اختصاص داده شده است. می توانیم بگوییم که در میدانهای بزرگ و اصلی تهران، لوازم و لباسهای ورزشی به فروش می رسد که دیدن آنها، خالی از لطف نیست. میدان منیریه تهران، یکی از مکانهایی است که از دیرباز به مرکز فروش لوازم ورزشی مشهور شده است. تعدادی از شخصیتهای ورزشی کشور، در این میدان مغازه دارند که به فروش محصولات ورزشی داخلی و خارجی مشغول هستند. حالا در وب سایت هومتیک همراه با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین مراکز خرید لوازم ورزشی تهران بیاندازیم.

 

بورس لوازم ورزشی در تهران کجاست

تقریباً تمام محله های تهران، دارای فروشگاههایی جهت فروش لوازم ورزشی هستند، ولی یکی از مشهورترین مکانها جهت ارائه لوازم ورزشی، میدان منیریه است که سابقه طولانی در این حرفه دارد. این میدان در خیابان ولی عصر که نام قدیمی آن امیریه بود، قرار دارد.در این میدان، انواع و اقسام لوازم ورزشی مانند توپ فوتبال و والیبال و وسایل اسکی و لباسهای ورزشی به فروش می رسد که نسبت به محله های دیگر تهران، ارزانتر و به روزتر است.

 

مرکز بورس لوازم ورزشی در تهران

چنانچه گفته شد، در تمامی محله های تهران، انواع مغازه های مخصوص لباس و وسایل ورزشی وجود دارد. در بین آنها میدان منیریه، در جایگاه خاصی قرار دارد و به علت سابقه طولانی در این حرفه، در بین تمامی مکانهای فروش لوازم ورزشی، مشهورتر است. بیشتر محصولات ورزشی این میدان، یا تولید خود مغازه داران است و یا اینکه مستقیم از خارج از ایران، وارد می شود. شما می توانید به راحتی برندهای ورزشی معروف جهان را در این میدان پیدا کنید و با قیمت مناسبی، خریداری کنید.

مرکز بورس لوازم ورزشی در تهران

 

بورس لوازم ورزشی تهران منیریه

میدان منیریه، در عرضه لوازم ورزشی، سابقه طولانی دارد که تقریباً در سالهای 1335 تا 1339 نسل اول راه اندازی فروشگاههای ورزشی آغاز شد. در سالهای 1349 و 1350 چند مغازه کوچک لوزم ورزشی راه اندازی شد که با گذشت زمان، شروع به گسترش کرد تا به این نقطه رسید. یکی از خوبیهای منیریه این است که شما به راحتی می توانید در عرض چند ساعت، تمامی لوازم و لباسها و کفشهای ورزشی مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید. برندهای بسیار مهمی مانند مجید ، دائی و جوراپچیان در این محله شعبه دارند و می توانید اجناس مختلف را در آنجا مشاهده کنید.

بورس لوازم ورزشی تهران منیریه

 

دسترسی به بورس لوازم ورزشی تهران منیریه

منیریه محله ای است در مرکز شهر تهران که در خیابان ولیعصر قرار گرفته است، از سمت غرب به محله میدان حر محدود و شرق آن نیز به پارک شهر می رسد. بخش عمده ای از لوازم ورزشی منیریه در خیابان ولیعصر قرار دارد، ولی در کوچه های این محله نیز مغازه های زیادی وجود دارد.

 

مزایا و معایب

تمامی بازارهای دنیا مزایایی دارند، ولی این بدان معنی نیست که معایبی به همراه ندارد. در این بخش قصد داریم همراه با شما معایب و مزایای بازار لوازم ورزشی منیریه را بررسی کنیم؛

مزایا

• وجود شعبه ای از تمامی برندهای ایرانی
• قیمت رقابتی و معقول
• کامل بودن تمام اجناس
• دسترسی بسیار راحت و از طریق حمل و نقل عمومی

معایا

• نبود برندهای خارجی معتبر
• عدم تشخیص جنس اصل و فیک

 

بورس لوازم ورزشی غرب تهران

امروزه غرب تهران به سرعت در حال پیشرفت است و با ساخت مراکز خرید متعدد، این بخش از تهران در حال گسترش تجاری است. دو مرکز خرید اصلی در غرب تهران به عنوان بورس لوازم ورزشی قلمداد می شود که هر یک میزبان برندهای معتبری هستند. اولین مرکز خرید غرب که توانست میزبان برندهای معتبری شود اوپال است که در سعادت آباد قرار دارد. اوپال را بسیاری از افراد به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز خرید لوازم ورزشی می شناسند که توانسته تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برطرف کند.
دومین مرکزی که در غرب تهران راه اندازی شده و توانسته نیاز تمامی مصرف کنندگان را نیز در نظر بگیرد ایران مال است که در منقطه 22 قرار دارد. در ایران مال، می توانید تمامی محصولات اعم از ایرانی و خارجی را پیدا کرده و با یک قیمت رقابتی خریداری کنید.

بورس لوازم ورزشی غرب تهران

 

دسترسی به بورس لوازم ورزشی غرب تهران

مرکز خرید اوپال تهران: تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال
مرکز خرید ایران مال: بزرگراه شهید خرازی شرق به غرب، تونل شماره‌ی دو، کنارگذر شمالی،

 

مزایا و معایب

از آنجایی که هر دو مرکز خرید تقریبا ماهیت مشترک دارند در این بخش قصد داریم مزایا و معایب هر دو را به صورت یکجا مورد بررسی قرار دهیم.

مزایا

• وجود تمامی برندهای معتبر بین المللی
• فروش برندهای ایرانی با قیمت مناسب
• وجود تمامی محصولات مد نظر مصرف کننده
• دسترسی بسیار مناسب

معایا

• قیمت بالای محصولات خارجی
• بزرگ بودن مجموعه و زمان بر بودن بررسی تمامی مغازه ها

 

لباس ورزشی عمده بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران را باید به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید لوازم ورزشی به حساب آورد که می توانید محصولا مد نظر را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. این مرکز خرید که از سال ها قبل، فروش محصولات مختلف را دنبال می کند، به عنوان بزرگترین عمده فروشی اصلی تهران به حساب می آید. در بخشی از بازار تهران می توانید برخی از محصولات ورزشی مانند لباس ها را خریداری کنید.
دسترسی به بورس لباس ورزشی عمده بازار بزرگ تهران

لباس ورزشی عمده بازار بزرگ تهران

مزایا و معایب

مزایا

• قیمت بسیار پایین محصولات نسبت به دیگر مراکز

معایب

• محدود بودن محصولات
• نبود برندهای معتبر خارجی
• نبود لوازم ورزشی خاص
• دسترسی سخت به بازار تهران و بخش فروش

 

هومتیک همراه شما

ما در وب سایت هومتیک بر آن هستیم تا اطلاعات دقیقی در مورد تهران و مراکز خرید این شهر ارائه داده و کمک کنیم تمامی نیازهای خود را با کمترین مشکل برطرف کنید. در صورتی که مطلبی است که قصد دارید اطلاعات دقیقی از آن داشته باشید، در کامنت ها برای ما بنویسید.

 

مطالب مرتبط:

اتاق ورزش در خانه و نکات مهمی که باید بدانیم

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن