دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios برطرف کننده نیاز مدیران ساختمان با سلایق متفاوت

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios برطرف کننده نیاز مدیران ساختمان با سلایق متفاوت

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios برای مجتمع‌های مسکونی که خود نمونه‌ کوچکی از جوامع انسانی‌اند امری الزامیست و باید برای خودشان یک مدیر ساختمان یا چند مدیر تحت عنوان هیئت مدیره انتخاب کنند تا با داشتن درایت و توانایی استفاده از علم روز و امکانات مدرن از جمله نرم افزار مدیر ساختمان، وظیفه مدیریت را به نحو احسن انجام دهند.

سبک زندگی آپارتمان نشینی بزرگترین تغییر در نوع زندگی بشری است که با مهاجرت به کلان شهرها اتفاق افتاده است. زندگی در ساختمان هایی با تعداد واحدهای بالا و شلوغ دردسرهای خاص خود را از نظر مشکلات و روش های برطرف کردن آن ها می طلبد. راه حل های بر طرف نمودن مشکلات ساختمان ها با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن بکارگیری نرم افزار مدیریت ساختمان IOS و اندروید  پیشرفت چشمگیری نموده است. مدیریت شارژ ساختمان و روش های صحیح اجرای آن و همچنین برطرف نمودن سایر مشکلات مدیریتی و دغدغه های ساکنین در گرو دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان می باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان نیازهای مدیریت آپارتمان مثل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان را به شکلی هوشمندانه برطرف می سازد. نرم افزار ساختمان برای انجام امور دیگری از جمله ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره کارایی دارد. برقراری زندگی مسالمت آمیز بین ساکنین و ارتقای فرهنگ زندگی در آپارتمان ها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان پذیر می گردد. برطرف نمودن نیازهای اساسی در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری و مدیریت شارژ آپارتمان توسط اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک که یک نرم افزار مدیریت آپارتمان جامع و کامل می باشد، انجام می پذیرد. با نرم افزار آپارتمان نه تنها مقوله ی مدیریت شارژ ساختمان به خوبی انجام می پذیرد بلکه خدمات دیگری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. در هومتیک می توان توسط نرم افزار شارژ آپارتمان برای مدیر یا مدیران ساختمان حساب کاربری باز کرد تا انجام امور آسانتر گردد. وقتی حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان ایجاد شد، مدیر قادر به انجام خدماتی از قبیل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات خواهد بود. درخواست اعزام مدیر خارج از ساختمان که از افراد ساکن در ساختمان هم  نباشد، به منظور بهره مندی از مزایای مدیریتی آن، در راستای دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان انجام می شود. در نرم افزار مدیریت ساختمان کیف اعتباری برای انجام پرداخت های آنلاین تعبیه شده است و پرداخت های داخل نرم افزار شارژ ساختمان را پشتیبانی می نماید. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS  قابل نصب است و تنها نیاز به دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن برای ارائه خدمات مدیریت می باشد. وقتی در یک ساختمان هدف مدیر، ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و رعایت هر چه بهتر قوانین ساختمان باشد، انتخاب نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و یا IOS از بهترین راه حل ها می باشد.نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS نه تنها هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی صدور فیش انجام می دهد بلکه کمک بزرگی در راستای ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی و کاهش اختلافات در ساختمان می باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک بر طرف سازنده توقعات و سلایق متفاوت ساکنین در یک ساختمان می باشد.

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios و کاربردهای آن

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios به منظور سهولت و شفافیت در مدیریت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری پیاده سازی شده است. با این اپلیکیشن مدیران ساختمان می توانند هر ماه شارژ واحدهای ساختمان خود را به سادگی محاسبه نموده و در همان لحظه به تمامی ساکنین اطلاع رسانی نمایند. از طرفی ساکنین ساختمان بطور کاملا شفاف در جریان امور و هزینه های ساختمان خواهند بود و از هر مکانی و بوسیله درگاه پرداخت اینترنتی می توانند سهم شارژ خود را پرداخت نمایند. اگر قصد دارید در بین مدیران ساختمان خود نمونه باشید و کارهای شما نظم و ترتیب خاصی داشته باشد می توانید با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios در گوشی آیفون خود این کار را به راحتی انجام دهید. با نصب این برنامه های رایگان شما می توانید روش های سنتی مدیریت را پشت سر بگذارید و به طور خودکار شارژ را بر اساس متراژ، تعداد افراد، تعداد پارکینگ و غیره تعیین کنید. همچنین ممکن است هزینه های دیگری علاوه برموارد ذکر شده تعریف شود شامل بخشی از درآمد ساختمان که صرف بیمه ساختمان در برابر آتش سوزی می شود و یا در ساختمان های بزرگ که اداره آن ها مستلزم تشکیلات گسترده است برخی افراد جهت انجام امور اداری استفاده می شوند که پرداخت حقوق به این پرسنل اداری موجب تحمیل هزینه‌هایی بر ساختمان است. حق الزحمه مدیر (هیأت مدیره) نیز ازجمله هزینه‌هایی است که باید از محل درآمد ساختمان پرداخت شود. انرژی های گوناگون گرمایشی و سرمایشی، برق مشترک راهروها، راه پله‌ها، حیاط و پارکینگ، از جمله مواردی است که به طور مشترک مورد استفاده مالکین قرار میگیرد و قسمتی از درآمد ساختمان برای این نوع هزینه‌ها تخصیص می یابد. ضمنا بخشی از درآمدها صرف نگهداری تأسیسات حرارتی و برودتی، تعمیر تأسیسات آب و برق و … می شود. قسمتی از درآمدها نیز برای نگهداری ساختمان، آسفالت پشت بام، تعمیر دیوارها و پله‌ها و تزئینات قسمت های مشترک هزینه می شود.شما می توانید  این حساب های مالی و فاکتورهای خرید قطعات ساختمان خود را در اکسل به صورت خودکار و یا دستی ایجاد کنید، اما استفاده از اکسل برای محاسبه شارژ ساختمان وقت گیر است. با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios  که دارای رابط کاربری ساده می باشد، شما می توانید در هر کجایی که هستید به آن دسترسی داشته باشید.

نرم افزار مدیریت ساختمان ios و کارهایی که از طریق آن می توانید انجام دهید

با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و تلفن‌های هوشمند، مدیریت ساختمان همانند دیگر عرصه‌های زندگی، به سمت استفاده بیشتر از تکنولوژی رفته است. استفاده از تابلوی اعلانات، تلاش برای گردهم آوردن اعضای یک مجتمع جهت تصمیم‌گیری، دریافت شارژ و هزینه‌های ساختمان به صورت سنتی و … از مواردی است که نیاز به دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان پیشرفته و جامع جهت مدیریت ساختمان و دریافت شارژ را ضروری کرده است.دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios در قالب یک سامانه آنلاین به مدیر ساختمان این امکان را می دهد تا در هر زمان و از هر مکان، تنها با استفاده از اینترنت، مدیریت مجتمع خود را انجام دهید.تنها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان شما می توانید برای محاسبات پیچیده ساختمان خود از بهترین ابزار تبدیل واحد آنلاین پول و حتی دیگر واحد های اندازه گیری استفاده کنید.همانطور که قبلا اشاره گردید رابط کاربری این اپلیکیشن ها آنقدر ساده است که تنها با سه ضربه می توانید شارژ خود را پرداخت  کنید. این نوع برنامه های مدیریت ساختمان روی اندروید، آیفون و وب قابل اجرا هستند. اگر قصد دارید با حداقل دانش حسابداری، مدیریت امور مالی آپارتمان خود را انجام دهید دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios  را به شما پیشنهاد می کنیم.

نرم افزار مدیریت ساختمان ios و وظایف مدیر

از جمله موارد مهم دیگر در مورد آپارتمان نشینی تعمیرات آپارتمان ها می باشد که چنانچه ۳ نفر از کارشناس های رسمی دادگستری فرسودگی کامل بنا را گواهی دهند، ساختمان باید تعمیر شود. اگر تعداد زیادی از صاحبان واحدها نسبت به تجدید بنا رضایت ندهند مالکین می بایست با داشتن مجوز از دادگاه خانه مناسبی برای این افراد اجاره کنند و به آنها امکان منتقل کردن وسایل را بدهند؛ و البته در صورتی که ساکنان از انتقال به خانه اجاره ای نیز خودداری کردند هیئت مدیره می‌تواند به همراه مدیر به دادگستری یا مجتمع قضایی رفته و دستور تخلیه ساختمان را اخذ نماید.شارژ یکی از مهمترین مسائل مشکل ساز در آپارتمان ها است که بسیاری از مدیران و مالکان با آن درگیر هستند و یکی از راه حل های آن دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios و نصب آن می باشد. با توجه به قانون تدوین شده در این باره مشاهده می‌شود که باید هر ساله برای هزینه های عمومی ساختمان مبلغی تعیین شود که تمامی ساکنان ساختمان مکلف به پرداخت آن هستند. این هزینه که به صورت ماهانه و بر اساس مصوبه مجتمع توسط سرایدار یا مدیر ساختمان گرفته می‌شود شارژ ماهانه نام دارد. از جمله دیگر مواردی که در مقررات آپارتمان نشینی ذکر شده است نظافت ساختمان می باشد زیرا رعایت نظافت جزو مهمترین مواردی است که موجب حفظ آرامش و در نتیجه رضایت ساکنین می شود. توجه داشته باشید که نظافت باید در محل پارکینگ حیاط و راهرو رعایت شود و از انداختن هرگونه آشغالی در این مکان ها جدا خودداری به عمل آید. در هنگام حمل زباله ها از منزل تا در حیاط لازم است که پلاستیک زباله خود را در داخل سطل آشغال حمل کنید تا از چکه نمودن آب بر روی زمین و لک شدن کف جلوگیری شود. اگر درب منزل سطل زباله مخصوص وجود داشت حتما زباله را در داخل آن قرار دهید و از گذاشتن زباله پشت درب حیاط در داخل کوچه خودداری شود. رعایت این موارد توسط همه ساکنان می‌تواند موجب ایجاد نظم و تمیزی ساختمان می شود.

 

 

نرم افزار مدیریت ساختمان IOS و اندروید

صندوق ساختمان

تنها زمانی ساکنین در جریان امور مالی صندوق و پرداختی های آن قرار می گیرند که به صندوق ساختمان اپلیکیشن مراجعه نمایند. بخش صندوق ساختمان در نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، محلی برای شفاف سازی مسائل مالی ساختمان و رفع ابهامات ساکنین از طریق گزارش گیری در این زمینه می باشد.

نرم افزار مدیریت ساختمان IOS  و اندروید در مدیریت شارژ ساختمان

صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین و حتی در نظر گرفتن درصدی جریمه برای دیرکرد در پرداخت ها جزو اقداماتی است که در مجموع مدیریت شارژ ساختمان را تشکیل می دهند و این اتفاق در نرم افزار مدیریت ساختمان IOS قابل اجراست. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.

تابلو اعلانات

ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی ها، همگی در قسمت تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان IOS قابل مشاهده می باشد. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.

کیف اعتباری

زمانی که تعدادی از ساکنین در سفرهای خارج از کشور هستند یا در دسترس مدیر نیستند، تنها راه حل شارژ کیف اعتباری هومتیک به عنوان منبع در دسترس برای مدیر است تا بتواند هزینه ها را از آن برداشت و به حساب صندوق هومتیک واریز نماید.

قوانین ساختمان

حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی از نظم و انضباط در ساختمان مستلزم تدوین دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای ساکنین ساختمان است که بعنوان مرجعی از قانون برای کاهش اختلافات و تنش ها در نظر گرفته شود.

نرم افزار مدیریت ساختمان IOS  و اندروید برای مدیریت خدمات

در زندگی پرمشغله امروزی که جوامع بشری فرصتی برای انجام یکسری از امور روزانه خود را ندارند، فرصت یافتن مراکز خدماتی که هم از لحاظ هزینه و هم کیفیت مطلوب باشند، غنیمت است. خدماتی نظیر خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را می توان در نرم افزار مدیریت ساختمان IOS جستجو کرد و گام موثری به سمت حفظ منابع مالی و زمان برداشت.

ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان IOS و اندروید

  • محافظت از اطلاعات شخصی ساکنین، جوابگویی صحیح و ایجاد ارتباط مفید نشانه تلاش هومتیک برای ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه با مشتریان است.
  • در واقع هومتیک سرمایه خود را از اعتماد مشتریان کسب می کند و همیشه در جستجوی ارتقای این سرمایه از طریق وقت‌شناسی و ارائه خدمت با کیفیت مطلوب می باشد.
  • برای هومتیک از همه مهمتر آسایش مشتری است. با برنامه ریزی صحیح برای زمان و هزینه های ساکنین در جستجوی تامین هر چه بیشتر آسایش مخاطبان خود می باشد.
  • فعالیت عده ای از متخصصان در زمینه استارتاپ، هومتیک را تشکیل داده است که بدنبال دادن اطمینان خاطر به مشتریان جهت ارائه خدمات با کیفیت می باشد.

Loading

4.9/5 - (74 امتیاز)

۱ در مورد “دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان ios برطرف کننده نیاز مدیران ساختمان با سلایق متفاوت”

  1. نرم افزار خوبی است.پیشنهاد می گردد در بخش نظرسنجی ،امکان تعریف چند پرسش و همچنین گزینه نوشتاری نیز در پاسخ دهی پیش بینی شود.از مجموعه عوامل شرکت هومتیک تشکر و قدردانی به عمل می آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن