مرکز خرید نیایش مال، راهنمای طبقات و امکانات و دسترسی و ساعت کاری

اولین باری که ماکت ساخت باملند نیایش را در اطراف دریاچه چیتگر  مشاهده کردم، به بازاریاب این مجموعه گفتم طرح ارگ بمی که برای بام لند نیایش استفاده شده، در هیچ جای دنیا دیده نشده و همین مسئله این مرکز خرید را منحصر به فرد می‌کند. امروزه بام لند نیایش راه اندازی شده و به عنوان یکی از مراکز اصلی خرید در غرب تهران به حساب می‌آید. دسترسی راحت در کنار وجود پارکینگ‌های  متعدد سبب شده بسیاری از برندهای مشهور برای فروش محصولات خود، این مرکز را انتخاب کنند. به عنوان مثال در بخش ورودی این مجموعه، برند مشهور شیائومی نمایندگی فروش خود را دایر کرده  و انتظار می‌رود روند ورود برندها به این مجموعه روز به روز افزایش پیدا کند. امروز قصد داریم نگاهی به تمامی بخش‌های این مجموعه بیندازیم

اطلاعات کلی مجتمع نیایش مال

اگر  از سمت نیایش، به طرف جنت آباد وارد شوید، وجود یک مجتمع آجر ۳ سانتی توجه شما را به خود جلب می‌کند. این مجتمع که به عنوان یکی از نمادهای منطقه ۵ تهران به حساب می‌آید، مرکز خرید بام لند نیایش است که از آن به عنوان مجتمع تجاری نیایش نیز یاد می‌شود. زیربنای این مجتمع ۷۵۰۰ متر مربع است که در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر تاسیس شده.  به گفته بسیاری از معمارینی که در این مجموعه فعالیت کرده‌اند،  نحوه طراحی و ساخت این مجتمع به گونه‌ای است که  در طی سال‌های آتی می‌توان مساحت آن را گسترش داد.

مجتمع تجاری نیایش دارای ۴۵۰ واحد تجاری بوده که در بخش‌های مختلفی مانند  پوشاک، تجهیزات الکترونیکی کالای خواب و وسایل آشپزخانه فعالیت می‌کنند. این مجتمع دارای ۵ طبقه تجاری است که از برندهای متنوع داخلی و خارجی میزبانی می‌کند. از آنجایی که در اتوبان نیایش فضایی برای پارک خودرو وجود ندارد، در این مجتمع، طبقات منفی ۶، تا منفی ۲ برای پارک ۱۱۰۰ خودرو اختصاص داده شده است و می‌توانید با خیالی آسوده به سمت این مرکز حرکت کنید.

امکانات مجتمع نیایش مال

اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد امکانات مجتمع نیایش صحبت کنیم، باید بگوییم در این مرکز خرید می‌توانید از شهر بازی، فودکورت، سینما، مرکز همایش‌ها و باشگاه ورزشی بسیار مدرن بهره مند شوید. سازندگان مجتمع نیایش طبقه پنجم آن را اختصاص به فودکورت و شهربازی بسیار متنوعی داده اند که در دیگر مراکز خرید مشابه آن دیده نشده است. فودکورت این مجموعه میزبان بسیاری از رستوران‌های مشهور هست که غذاهای کشورهای مختلف را برای شما آماده می‌کنند.

 

معماری و نمای بیرونی نیایش مال

اوج شاهکار بام لند نیایش نمای بیرونی آن است که الهام گرفته از دو قلعه مشهور ایران یعنی ارگ بم و قلعه فلک الافلاک خرم آباد است. این سبک معماری که اختصاص به ایران و دوره پهلوی دارد، در هیچ نقطه دنیا دیده نشده و سازندگان این مجموعه تلاش کرده اند سنن قدیمی را در یک بافت مدرن جای دهند. این سبک در داخل مجتمع نیایش بسیار متفاوت است و شما با فضای مدرن و گلکاری‌های خارق‌العاده مواجه می‌شوید.

بخش‌های مختلف مجتمع تجاری نیایش مال

حالا که اطلاعات کلی در مورد مرکز تجاری نیایش به دست آوردید، بهتر است نگاهی به طبقات مختلف آن انداخته و راهنمای کلی در مورد این مجموعه در اختیار شما قرار دهیم:

فروشگاه های مرکز خرید نیایش مال

به صورت کلی، باید بگوییم۴۵۰ فروشگاهی که در باملند نیایش فعالیت می‌کنند، تمامی بخش خرده فروشی مورد نیاز را عرضه می‌کنند. هنگامی که از درب ورود، داخل مرکز خرید باملند نیایش می‌شوید، سمت چپ شما اولین فروشگاه الکترونیکی یعنی نمایندگی شیائومی قرار دارد و سپس می‌توانید برندهای مشهوری از پوشاک، لوازم خانگی، محصولات تزیینی و اکسسوری‌ها را مشاهده کنید. در تمامی ۵ طبقه این مرکز خرید میتوانید فروشگاه‌های متنوعی را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود، خرید داشته باشید. طرح داخل این مرکز خرید بسیار به مرکز خرید جوانان باکو  شبیه است و طراحان، فضای داخلی این مجتمع را  در همان راستا طراحی کرده‌اند.

مراکز تفریحی نیایش مال

از آنجایی که مراکز خرید، امروزه دیگر به فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های متنوع خلاصه نمی‌شوند، در مجتمع تجاری نیایش تلاش شده بخش‌های تفریحی متنوعی برای مراجعه کنندگی در نظر گرفته شود. در این مجتمع می‌توانید از تفریحات ورزشی و بازی‌های دیجیتال به صورت فردی و دسته جمعی نهایت استفاده را ببرید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های  این مرکز خرید، برگزاری همایش‌های فیفا است که در زمره خود یک رویداد شگفت انگیز می‌باشد.

بخش اداری و همایش‌ها نیایش مال

بخش اداری مجتمع نیایش به دو بخش تقسیم می‌شود که در بخش عمومی، می‌توانید از مرکز همایش‌های این مجموعه بهره‌مند شوید. در بخش دوم که بیشتر برای فروش و اجاره به شرکت‌ها اختصاص دارد، واحدهای اداری قرار دارند که بر اساس نیاز خود، می‌توانید یکی از آنها را برای بخش اداری شرکت خود اجاره کنید.

پردیس سینمایی نیایش مال

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مجتمع باملند نیایش، پردیس سینمایی آن است که تمامی اجزای آن مانند صندلی‌ها از کشورهای اروپایی وارد شده و می‌توانید با خیالی آسوده تمامی فیلم‌ها از جمله جشنواره فجر را تماشا کنید. علی رغم اینکه مجتمع نیایش به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده، ولی میزبان رویدادهای مهم سینمایی بوده است.

 

دسترسی به نیایش مال

به لطف قرار گرفتن در نبش بزرگراه نیایش، می‌توانید از تمامی نقاط  تهران به سمت این مجتمع حرکت کنید. اگر در غرب تهران هستید دو بزرگراه ستاری و باکری این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا به سمت بزرگراه نیایش و مجتمع بام لند نیایش حرکت کنید. ولی اگر قصد دارید از شرق بیایید، بزگراه همت و خود نیایش اصلی‌ترین راه، برای دسترسی به این مرکز می‌باشد.

ساعت کاری مجتمع نیایش مال

همانند بسیاری از مراکز خرید تهران، مجتمع باملند نیایش نیز فعالیت خود را از ۹ صبح آغاز کرده و تا ۱۲ شب به صورت مستمر به شما بازدید کنندگان خدمات متنوعی را ارائه می دهد. نکته جالب در مورد این مرکز خرید، فعالیت تا ساعت ۱ بامداد در روزهای تعطیل و پنجشنبه‌ها است که می‌توانید از تمامی بخش‌ها مخصوصاً سینمای آن تا ساعت ۱ بهره‌مند شوید.

ساعت کاری مجتمع نیایش مال

نزدیک ترین مترو به مجتمع نیایش مال

یکی از نکات منفی مجتمع نیایش، عدم دسترسی به مترو است که برای برخی از افراد تردد را دشوار می‌کند. نزدیک‌ترین مترو به این مرکز تجاری، مترو صادقیه یا ارم سبز است و پس از پیاده شدن در این دو ایستگاه می‌توانید از طریق اتوبوس و تاکسی‌های خطی به سمت این مرکز حرکت کنید.

 

فودکورت یا فودهال مجتمع نیایش مال

فودکورت یا همانطور که خود مجتمع اعلام کرده فوت هال این مرکز، میزبان بسیاری از رستوران های معتبر ایرانی است و می‌توانید در فضای منحصر به فرد، از امکانات کافه‌ها و رستوران‌های موجود در این مجتمع بهره‌مند شوید. بخش رستوران مجتمع نیایش سبک بسیار خاصی دارد و تصور می‌کنید در بازارهای کشورهای مختلف در حال قدم زدن هستید.

فودکورت یا فودهال مجتمع نیایش مال

 

 

مطالب مرتبط پپیشنهادی:

مرکز خرید هدیش مال تهران، امکانات و دسترسی و راهنمای طبقات

مرکز خرید عرش آجودانیه، امکانات و دسترسی و فودکورت

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

Loading

2.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن