سالن همایش رایزن

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن همایش رایزن، آدرس و عکس

مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی که در سال 1362 تاسیس گردیده است ، در طی سال ها فعالیت خود در راستای گسترش فرهنگ ایرانی – اسلامی همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز علمی – پژوهشی از آن یاد شده و میزبان مراسم های بسیار مهمی نیز بوده است. در راستای برقراری شرایطی مناسب برای میزبانی از افراد بوده است که مدیریت این مجموعه بر آن شده یکی از فوق العاده ترین مرکزهای همایش را در این مجموعه طراحی کرده و این فرصت را ایجاد کند تا از افراد مختلف میزبانی کند. سالن همایش رایزن که یک فضای بسیار بزرگ و به مساحت شصت هزار متر مربع راه اندازی شده است تا به امروز میزبان مراسم متفاوتی بوده و تالارهای متعددی را در خود جای داده است. بنا به گفته مدیریت تا به امروز در این مجموعه رویدادهای دیپلماتیک ، سخنرانی های مذهبی و علمی و همچنین دوره های آموزشی متعددی برگزار شده و به لطف امکانات فوق العاده پیشرفته رضایت تمامی مراجعه کنندگان جلب شده است.

این مجموعه که طراحی آن بر عهده یکی از موفق ترین معمارهای ایرانی یعنی دکتر محمد مهدی محدودی بوده در سال 1378 توسط رئیس جمهور وقت سید محمد خاتمی افتتاح گردید. به گفته دکتر محدوی در نقطه نقطه این مجموعه شما می توانید سمبل های ایرانی – اسلامی را مشاهده که متناسب با ماهیت این مرکز می باشد. تحت تاثیر همین ساختار متفاوت مجموعه است که شما می توانید تمامی سمینارها ، برنامه های آموزشی و جلسات خود را در این مجموعه برگزار کنید.

سالن همایش رایزن

سالن همایش رایزن

ظرفیت سالن همایش رایزن

همانگونه که پیش از این نیز گفته شد این مجموعه تحت تاثیر شرایط منحصر به فردی که دارد دارای تالارهای بسیار متعددی می باشد که هر یک از این تالارها با ظرفیت و شرایط خاص خود راه اندازی شده است. بزرگترین مرکز این سالن همایش ، تالار رسول اکرم می باشد که ظرفیت آن 333 نفر می باشد ولی در صورت نیاز به 400 نفر نیز قابل ارتقاء می باشد. پس از این بخش تالار اندیشه دومین بخش مهم این مرکز است که قابلیت میزبانی از 143 نفر را دارا می باشد. تالار اندیشه از نظر طراحی و امکانات با وجود اینکه نسبت به رسول اکرم کوچکتر است ولی برای جلسات و سمینارهای تخصصی انتخاب مناسبی می باشد.

تالار  ابن سینا شاید از نظر کاربرد قابل قیاس با دو بخش پیشین نباشد ولی به دلیل شرایط خاصی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری جلسات و سمینارها خیلی خاص می باشد. تحت تاثیر صندلی های قابل تغییر ، ظرفیت این مجموعه ثابت نبوده و می تواند در صورت نیاز کم و یا زیاد شود. ولی مدیریت این تالار عنوان کرده حداقل ظرفیت این بخش 70 نفر می باشد. تالار امیرالمومنین یکی دیگر از تالارهای این مجموعه می باشد که ظرفیت آن کمتر از تالار اندیشه و بزرگتر از تالار ابن سینا است و برای کارگاه های تخصصی و سیمنارهای علمی بسیار مناسب می باشد.

سالن همایش رایزن

امکانات سالن همایش رایزن

تصور سالن همایش بدون سیستم های صوتی غیر ممکن می باشد ، بدون شک اولین لازمه یک سالن همایش سیستم های صوتی و تصویری فوق العاده مجهزی می باشد که کمک می کند کیفیت سخنرانی و یا کنسرت به بهترین شکل برگزار شود. در مجموعه سالن های همایش رایزن شما می توانید از بهترین سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای برخوردار باشید. مدیریت این مجموعه عنوان می کند در تمامی سالن های همایش رایزن از اسپیکرهای تخصصی ، میکسر صدا و میکروفن های فوق پیشرفته و بدون نویز بهره گرفته شده است. در کنار این سیستم ها از آنجایی که این مجموعه میزبان مهمان های بین المللی بوده است ، سیستم پخش زنده مراسم نیز در آن فراهم شده و می توان برنامه ها را به صورت زنده از صدا و سیما و به صورت اینترنتی پخش کرد. از دیگر امکانات صوتی و تصویری این مجموعه می توان به موارد پیش رو نیز اشاره نمود؛

  • امکانات سینمایی
  • پخش زنده اینترنتی
  • هلی شات
  • ویدئومپینگ
  • ویدئو پروژکتور
  • کرین
  • نورپردازی فوق حرفه ای

در بخش تشریفات این مجموعه شما می توانید از خدماتی مانند گل آرایی ، شمع آرایی ، خدمات چاپ نیز بهره مند شوید. در بخش پذیرایی از مهمان ها این سال همایش در کنار معرفی یکی از حرفه ای ترین مجموعه های مهمان نوازی به شما امکان سرو چهار وعده را فراهم آورده و برای شما بهترین فینگرفود ها را نیز تهیه می کنند. شما می توانید بر اساس ماهیت مهمان های خود غذاهای ایرانی و بین المللی را برای آن ها تهیه کرده و با دسرهای فوق العاده از آن ها پذیرایی کنید.

در کنار تمامی این موارد شما می توانید از مترجم های همزمان مجموعه نیز به منظور بهبود کیفیت همایش ها استفاده کنید. در صورتی که هنوز برای رویداد مد نظر مجوزی تهیه نکردید این مجموعه این امکان را فرهم آورده تا شما بتوانید با ثبت درخواست ، مجوزهای مد نظر را نیز دریافت کنید.

سالن همایش رایزن

پردیس رایزن

شاید یکی از بهترین و مهمترن بخش های سالن همایش رایزن ، مرکز پذیرایی رو باز آن باشد که قابلیت میزبانی از 2000 نفر را نیز دارد. در این مجموعه که از میزهای 8 نفره برای میزبانی از مهمان ها در نظر گرفته شده شما می توانید تمامی مراسم خود را در یک فضای روباز برگزار نمایید.

سالن همایش رایزن

پارکینگ سالن همایش رایزن

با وجود تمامی امکانات ممتازی که در این مجموعه برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است ولی هنوز نتوانسته است از پارکینگ درخوریبرخوردار باشد. در این مجموعه تعداد پارکینگ ها کمتر از حد نیاز است و در برخی از شرایط برای بسیاری از افراد مشکل ایجاد کرده است.

سالن همایش رایزن

آدرس سالن همایش رایزن

به منظور اینکه بتوانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید بهتر است از خودروهای شخصی بهره بگیرید. آدرس سالن همایش رایزن به شرح زیر می باشد؛

تهران ، نیاوران ، کاشانک ، نرسیده به سه راه آجودانیه ، شماره 210

 

اجاره سالن اجتماعات

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی و رزرو سالن وزارت کشور، امکانات و آدرس + عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد، آدرس و عکس

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن