دانلود نرم افزار مدیریت و حسابداری برج

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

برج به ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری گفته می شود که تعداد طبقات آن ها بیش از ده طبقه می باشد. در طی چند سال اخیر تحت تاثیر استفاده از ارتفاع در تهران تعداد بیشماری از برج ها در مناطق 22، 1 ، 2 و حتی 3 دیده می شود و بسیاری محله چیتگر را به عنوان میزبان تعداد انبوهی از این برج ها قلمداد می کنند. اما برج ها با وجود تمامی مزیت هایی که به همراه دارند برخی از چالش ها را نیز در درون خود دارند که حل آن ها نیازمند راهکارای نوین می باشد. یکی از اصلی ترین چالش هایی که برج ها با آن مواجه هستند برطرف مسائل مالی و هزینه مشاعات می باشد که برای این مهم نرم افزارهای حسابداری ساختمان یکی از اصلی ترین و مهم ترین راه حل های به حساب می آید. مدیران برج با استفاده از این نرم افزارها می توانند بخش عمده ای از مسائل مالی و حسابداری را برطرف کرده و به عنوان یک دستیار تمام خودکار عمل می کند. این نرم افزارها قابلیت این را دارند تا هزینه شارژ مشاعات را محاسبه کرده و از طریق درگاه بانکی امکان پرداخت را برای آن ها فراهم نماید. حالا با هم نگاهی به نحوه مدیریت برج با استفاده از نرم افزارهای حسابداری انداخته و آن ها را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

 

نرم افزار مدیریت ساختمان و شارژ برج

همانطوری که مسئله شارژ ساختمان همیشه یک مشکل اساسی در آپارتمان است ، مشکلات دیگری نظیر عیوب در سیستم گرمایشی مجتمع ، اختلافات ساکنین با هم ، درگیری خانواده ها در واحد یا ایجاد مزاحمت ها ، تغییر نقشه واحد ها و غیره نیز باعث شده است تا نرم افزاری به نام نرم افزار مدیریت ساختمان بوجود بیاید تا بتواند همه این نیاز ها را یکجا و بصورت منظم رسیدگی و حل نماید. در چنین حالتی نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با تمامی امکانات خود می کوشد تا بتواند تمامی مسائل مربوط به ساختمان را حل کند. همچنین به همیاری مدیر ساختمان بشتابد تا بتواند آسودگی خیال مدیران و ساکنین را فراهم آورد.

 

چالش های مدیریت برج

برج های مسکونی – اداری با وجود تمامی محاسنی که دارند خالی از عیب و چالش نبوده و با توجه به تعداد زیاد واحدهایی که در آن ها قرار دارد مشکلات مرتبط متعددی نیز دیده می شود. اصلی ترین چالشی که در برج های ساختمانی با آن مواجه هستیم بحث محاسبه شارژ مشاعات می باشد. از آنجایی که بسیاری از ساکنین نسبت به پرداخت هزینه مشاعات سر باز می زنند محاسبه و دریافت هزنیه ها امروزه به یکی از اصلی ترین چالش ها تبدیل شده است. به عنوان مثال در بسیاری از برج ها هزینه نگهداری از حیات خلوت و پشت بام یکی از مسائلی که می تواند مشکلات متعددی را در پی داشته باشد از این رو وجود یک نرم افزار حسابداری می تواند مسائل مرتبط با این موضوع را به حداقل برساند. از دیگر چالش های مدیریت برج می توان به موارد پیش رو نیز اشاره کرد؛

  • مجاسبه هزینه شارژ واحدها
  • تفکیک هزینه حوادث حوادث غیر مترقبه
  • بررسی عوامل مخرب در برج
  • استفاده بهینه از هزینه شارژ و نگهداری از برج
  • بررسی نظافت و تمییزی ساختمان

مدیریت ساختمان برج

در یک نگاه کلی باید گفت اکنون در ایران به ساختمان هایی که ارتفاع بلند دارند و دارای کاربردهای مسکونی، تجاری یا اداری هستند برج اطلاق می شود. مدیریت چنین ساختمان هایی با تعداد طبقه و واحد زیاد دیگر کار آسانی نیست. معمولا در برج ها بخاطر تعداد بالای واحدها هیئت مدیره انتخاب می شود . با این حال رسیدگی به تمامی امور واحد ها و برج سخت است. در گذشته مدیریت ساختمان های بلند و برج ها توسط تیم مدیریت انجام می شد ، اما امروزه در با پیشرفت تکنولوژی این مشکل حل شده است. حساب و کتاب ها به کامپیوترها و نرم افزارها سپرده می شود و در پایان ماه حق شارژ هر واحد حساب شده برایش صورتحساب صادر می گردد.

 

بهترین اپلیکیشن و نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان برج

با توجه به نیاز روز افزون مردم به یک نرم افزار جامع و کاربردی که بتواند تمامی جنبه های زندگی آپارتمان نشینی و برج نشینی را پوشش دهد و در سریع ترین زمان مشکلات ساکنین را حل و فصل نماید ، نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک به عنوان راه حلی مدرن برای جلوگیری از بروز مشکلات و اختلاف نظرها در بین ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی، به کمک مدیر یا مدیران ساختمان و برج آمد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان مدیریت شارژ ساختمان برج و بر طرف نمودن مشکلات بوجود آمده در ساختمان که امروزه همه ی افراد کم و بیش با آن ها در ارتباط هستند را فراهم می نماید.

شما از یک نرم افزار مدیریت برج چه انتظاراتی دارید؟ بگذارید برخی از این نیازها را بیان کنیم:

  • تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ
  • تعمیرات دوره‌ای
  • هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان و ساکنین
  • ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره
  • کار بردی و در دسترس بودن در همه جا
  • دریافت اعلانات و اطلاع رسانی های ساختمان
  • قابلیت دانلود نرم افزار رایگان برای موبایل و کامپیوتر

 

برنامه حسابداری ساختمان و برج کاملا رایگان

حسابرسی و حسابداری در ساختمان مبحث بسیار مهمی می باشد و نیاز به دقت بالایی دارد. در ساختمان و برج ها هزینه ها در قالب شارژ از ساکنین دریافت و در جهت بهبود اوضاع ساختمان پرداخت می شود. حال باید این حساب و کتاب ها توسط شخصی که مدیریت ساختمان را بر عهده دارد انجام گیرد . همانطور که اشاره کردیم در عصر جدید و پیشرفت تکنولوژی کار حساب و کتاب ها به نرم افزار حسابداری ساختمان سپرده شده است. این نرم افزار در قالب موبایلی یا کامپیوتری به کمک مدیران آمده است و بسیار دقیق تر از ایشان عمل می کند . برنامه حسابداری ساختمان باید یک ویژگی مهم داشته باشد و آن در دسترس بودن باری انواع سیستم ها از جمله اندورید و ios است . به روز بودن اطلاعات مالی ساختمان از طریق اپلیکیشن مدیریت ساختمان و برج مقدور می گردد.

بهره گیری از نرم افزار مدیریت ساختمان و ثبت آنی هزینه های جاری به ازای هر فعالیت در ساختمان اداری یا تجاری، امکان گزارش گیری و آگاهی از روند سود و زیان را در هر زمان فراهم می نماید . نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید محلی برای اعلام اتفاقات مربوط به ساختمان مثل زمان برگزاری جلسه ها یا تعمیر قسمت هایی که نیاز به تعمیر، بازسازی و یا نصب دارند است. یک ویژگی دیگر آن که نباید از نظر دور داشت رایگان بودن آن است. این که مدیران هزینه ای بابت آن پرداخت نکنند می تواند کمک بزرگی به ایشان در مدیریت ساختمان نماید. علاوه بر موارد فوق الذکر باید گفت برج ها به این نرم افزار حسابداری که دقیق و کامل باشد نیاز بیشتری دارند زیرا که با وجود واحدها و ساکنین بیشتر حساب و کتاب های هزینه ها بصورت سنتی امکان پذیر نیست.

 

امکانات و ویژگی های سامانه مدیریت ساختمان برج هومتیک

حال که با نرم افزار شارژ و مدیریت ساختمان آشنا شدیم و بهترین نرم افزار مدیریت ساختمان و برج را شناختید برخی از مهمترین ویژگی های کاربردی این نرم افزار را در زیر بخوانید.

 

حسابداری صندوق ساختمان برج

ساکنینی که شارژ پرداخت می کنند حق دارند تا بدانند مبلغ شارژ صرف چه هزینه هایی در ساختمان می شود. بدین منظور نرم افزار شارژ ساختمان با مطلع نمودن تمامی ساکنین از گردش های مالی صندوق و یا اتفاقاتی که منجر به پرداخت هزینه می شود، این امر مهم را امکان پذیر می کند . در بخش صندوق ساختمان نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، امکان گزارش گیری مالی به تفکیک تراکنش ها و اعضا فراهم گردیده است تا تمامی ابهامات برای ساکنین برطرف شود.

 

مدیریت شارژ برج

دریافت شارژ و نحوه هزینه آن از وظایف مدیر ساختمان است. علاوه بر نظارت ساکنین بر شارژ ، جمع آوری و هزینه کردن نیز کار دشواری ست. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین، راه جدیدی را در مدیریت شارژ ساختمان بنا نهاده و در صورت دیرکرد در پرداخت هزینه ها، درصدی جریمه با نظر مدیر، قرار داده است. پرداخت شارژ ساختمان‌ به صورت ماهانه الزامی است و استفاده و عدم استفاده از واحد تأثیری بر نحوه پرداخت و یا عدم پرداخت حق شارژ آپارتمان ندارد.

 

محاسبه هزینه آب و برق و گاز برج ها

در گذشته هزینه های آب و برق و گاز باید یادداشت می شود و در تابلو اعلانات به اطلاع ساکنین می رسید اما امروزه دیگر نیاز به حساب و کتاب کردن و اطلاع رسانی بصورت تابلو نیست ، بلکه با نرم افزار هومتیک می توانید هزینه آب و برق و گاز را به راحتی محاسبه و سهم هر فرد یا واحد را تعیین کنید ، کاری که مدیریت ساختمان وقت زیادی بابت آن هدر می دهد و با اپلیکیشن هومتیک به راحتی می توانید هزینه قبوض را محاسبه کنید.

 

تابلو اعلانات برج

تابلو اعلانات یکی از اساسی ترین نیاز های ساختمان در جهت اطلاع رسانی ساکنین از وقایع و هزینه های ساختمان است . یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، وجود تابلو اعلانات برای ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. با تابلو اعلانات هومتیک تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع می شوند.

 

کیف اعتباری

گاها برای ساکنین پیش می آید که پرداخت شارژ را فراموش می کنند یا به دلیل مسافرت در ساختمان حضور ندارند تا هزینه ها را پرداخت کنند. در چنین حالتی ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری هومتیک می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت نمایند و همچنین در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می نمایند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد هومتیک برداشت نماید.

 

قوانین ساختمان برج

بهترین پیشنهاد در جهت حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی هرچه بیشتر از نظم، تعریف دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای تمامی اعضا با عنوان قوانین ساختمان است تا مرجعی برای رعایت حقوق ساکنین و بر طرف نمودن تنش ها باشد.

 

مدیریت خدمات برج

امروزه با توجه به مشغله کاری و محدودیت زمانی، پیدا کردن مراکزی که خدمات بهینه و مقرون صرفه ارائه دهند کار بسیار دشواری است. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش کارایی خدمات باشد.

 

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت ساختمان

هومتیک یک نرم افزار جامع و در عین حال رایگان برای استفاده عموم مدیران و ساکنین در جهت بهبود فرهنگ آپارتمان نشینی می باشد. این نرم افزار در اپ استور ها و سایت هومتیک براحتی و بصورت کاملا رایگان قابل دانلود می باشد.

 

قابلیت استفاده در انواع ساختمان و برج ها

یکی از قابلیت های خوب نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابلیت بهره برداری از آن در انواع ساختمان ها و برج های مسکونی ، تجاری و اداری می باشد. این اپلیکیشن با قابلیت هایی که دارد می تواند تمامی نیاز های مختلف را برطرف نماید. تعداد طبقات و تعداد واحد ها همچنین نیازهای خاص ساختمان ها که از یکدیگر متفاوت است را می توان در این نرم افزار قرار داد و به رفع آنها پرداخت. همچنین قابلیت مدیریت چندین ساختمان و برج را در اختیار مدیران قرار می دهد.

 

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی برج و ساختمان های چند طبقه پرداخته شد. تفاوت برج و ساختمان های بلند مرتبه در ارتفاع و البته کاربرد های آن است که در عصر حاضر در ایران معنی برج با معنای اصلی خود فاصله گرفته است. با این حال چون در ایران به ساختمان های بلند مرتبه با تعداد واحد و طبقه زیاد برج می گویند ما نیز به معرفی آن پرداختیم. سیستم مدیریت برج با ساختمان تفاوت هایی دارد اما آنچه که امروزه کار را راحت کرده است نرم افزار مدیریت ساختمان برج های مسکونی و اداری است که کمک می کند تا مسائل و مشکلات برج ها تا حد زیادی کاهش یابد. مدیریت شارژ ساختمان برج که از دردسرهای اساسی گذشته در برج ها محسوب می شد اکنون با نرم افزار هومتیک براحتی قابل حل و فصل است.

 

 

برای دانلود اپلیکیشن رایگان مدیریت برج هومتیک اینجا کلیک کنید

 

سوالات متداول

بهترین روش مدیریت برج چیست؟

با استفاده از اپلیکیشن هومتیک می توانید هزینه های واحدهای تجاری و مسکونی برج را به راحتی مدیریت کنید.

 

برج های مسکونی و اداری چگونه هزینه شارژ را تقسیم می کنند؟

بر اساس متراژ و نفرات به راحتی می توانید در اپلیکیشن هومتیک این هزینه ها را تقسیم و مدیریت کنید.

Loading

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن