بهترین استخر های شمال تهران + عکس،آدرس و سانس ها

بهترین استخر های شمال تهران + عکس،آدرس و سانس ها

 

شمال تهران را می‌توان به عنوان لوکس ترین و با امکانات ترین منطقه تهران در نظر گرفت که از دیرباز مجموعه ورزشی های متعددی برای رفاه حال ساکنین محله ها ساخته شده و افراد می‌توانند برای سپری کردن زمان خود به آنجا مراجعه کنند. استخر های شمال تهران که معمولاً از نظر امکانات و هزینه قابل قیاس با دیگر مناطق تهران نیستند فضای خاصی را دارند و شما می توانید به صورت ماهانه و سالانه دسترسی استفاده از آنها را تهیه نمایید. در این بخش ما در وبسایت هومتیک قصد داریم مهمترین و بهترین  استخرهای  شمال تهران را همراه با شما بررسی کرده و مواردی همچون سانس و در دسترس بودن برای بانوان را برای شما ارزیابی کنیم.

مجموعه بین المللی استخر آفتاب

مجموعه بین المللی استخر آفتاب

مجموعه بین المللی آفتاب را بسیاری از افراد به عنوان کامل ترین مرکز تفریحی عنوان می‌کنند که وجود استخر روباز و سرپوشیده تنها یکی از امکانات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. برای حضور در این استخر شما باید عضویت این مجموعه را تهیه کنید. در این مجموعه شما می توانید با خرید عضویت از سان کارت از تمامی امکانات موجود مانند بدنسازی استخر ، سونا و حتی والیبال ساحلی بهره‌مند شوید. از نکات مثبت این مجموعه مرکز آب درمانی فوق پیشرفته ها می باشد که برای بیماری های عضلانی و استخوانی بهترین مرکز عنوان شده است.

آدرس: تهران، اتوبان هاشمی رفسنجانی،باشگاه انقلاب، مجموعه بین المللی آفتاب تلفن: ۰۲۱۴۱۶۲۱۴۴۰ -۱۷۵۵

ساعت پذیرش بانوان: روزهای زوج از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ و جمعه ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰

ساعت پذیرش آقایان: روزهای فرد از ساعت ۶:۰۰ الی ۲۳:۰۰ و جمعه ها از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۳:۰۰

 

استخر شهید فهمیده

استخر شهید فهمیده

این استخر به عنوان واحد نمونه سال ۱۳۹۷ انتخاب شد برای افتتاحیه آن رئیس شورای شهر تهران محسن هاشمی حضور پیدا کرد و از بخش‌های مختلف آن بازدید نمود. یکی از بهترین امکاناتی این استخرکه شما می‌توانید مشاهده کنید بحث بوفه آن است که به شما اجازه می‌دهد هر زمان که مایل هستید آشپزخانه و بخش‌های دیگر آن را بازرسی نمایید.  در این استخر شما امکاناتی همچون جکوزی ، سونای خشک ، سونای بخار ، حمام سنتی و ماساژ پا مشاهده می کنید. استفاده از پارکینگ این مجموعه برای مراجعه کنندگان رایگان می باشد.

نشانی استخر شهید فهمیده: تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، نبش مهرمحمدی

سانس بانوان استخر شهید فهمیده: شنبه : ۸ الی ۹:۳۰ – ۱۰ الی ۱۱:۳۰ – ۱۲ الی ۱۳:۳۰ – ۱۴ الی ۱۵:۳۰ – ۱۵:۴۵ الی ۱۷

 سانس آقایان استخر شهید فهمیده: شنبه : ۱۸ الی ۱۹:۳۰ – ۲۰ الی ۲۱:۳۰ – ۲۲ الی ۲۳:۳۰

 

مجموعه ورزشی قصر موج

مجموعه ورزشی قصر موج

یکی از استخر های شناخته شده تهران که بیشتر به دلیل امکاناتی که به کاربران خود ارائه می‌دهد شناخته می‌شود استخر قصر موج می باشد که در خیابان میرداماد کوچه شمس تبریزی جنوبی تاسیس شده است. در این استخر مراجعه کنندگان می تواند همراه با آب تنی از رستوران مجلل این مجموعه نیز بهره‌مند شده و حتی صبحانه خود را بر روی آب میل کنند. بسیاری از مراجعه کنندگان به این استخر ، فضای منحصر به فرد رستوران آن را دلیل انتخاب آن معرفی کرده و هزینه آن را نسبت به استخر های دیگر به صرفه تر عنوان کرده‌اند.

آدرس مجموعه ورزشی قصر موج: میرداماد – شمس تبریزی جنوبی – مجموعه قصرموج

تماس با مجموعه ورزشی قصر موج: 22255222

 

استخر چهارفصل (روباز) بلوط ولنجک تهران

استخر چهارفصل (روباز) بلوط ولنجک تهران

یکی از مجلل ترین و بهترین استخر های روباز تهران که از سال ها پیش فعالیت خود را در محله ولنجک آغاز کرده و تا به امروز توانسته به دلیل خدمات متمایزی که به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد به عنوان یکی از مجلل ترین و لوکس ترین استخرهای تهران معرفی شود. این استخر که فضای بسیار خاصی دارد سال ها به عنوان واحد نمونه خود شناخته شده و امروزه نیز خدمات بسیار منحصر به فردی را ارائه می دهد. البته این استخر تنها برای آقایان در دسترس می باشد.

سانس استخر چهارفصل (روباز) بلوط ولنجک تهران (برای آقایان): همه روزه از ساعت 10 الی 20

آدرس استخر چهارفصل (روباز) بلوط ولنجک تهران: ولنجک، خیابان یمن، بالاتراز خیابان مقدس اردبیلی، مجموعه ورزشی بلوط، استخر بلوط ولنجک

تماس با استخر چهارفصل (روباز) بلوط ولنجک تهران: ۲۶۸۰۲۲۸۵-۲۶۸۰۲۲۳۵

استخر مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دزاشیب تهران

استخر مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دزاشیب تهران

یکی از استخرهای زیبای تهران که بیشتر به دلیل نورپردازی های بسیار خاص و سقف شیشه‌ای خود شناخته می شود مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دزاشیب هست که اتاق ماساژ بسیار خاص و آرامش بخشی دارد. در این استخر شما می توانید از امکانات متعددی که به شما ارائه می شود بهره مند شده و حتی آموزش سبک های مختلف شنا را در ساعات مشخص تجربه کنید.  در برخی از مناسبت های ورزشی رقابت های شنای استانی نیز در این مجموعه برگزار شده که با استقبال زیادی نیز روبرو می شود.

آدرس استخر مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دزاشیب: تهران – دزاشیب خیابان عمار – کوی مهر مجموعه ورزشی دزاشیب

شماره تماس با استخر مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دزاشیب: 02122837357

سانس بانوان استخر شهدای دزاشیب: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 9:30 الی 15

سانس آقایان استخر شهدای دزاشیب: همه روزه از ساعت 16 الی 21:30

مجتمع ورزشی ارم سعادت آباد

مجتمع ورزشی ارم سعادت آباد

یکی از بهترین استخر های تهران که بسیاری از افراد آن را متعلق به غرب و برخی دیگر آن متعلق به شمال تهران تقسیم بندی می کنند ، مجتمع ورزشی ارم سعادت آباد می باشد که تمامی امکانات ورزشی را در یک مجموعه منحصر به فرد در خود جای داده است. مراجعه کنندگان می توانند از امکاناتی مانند استخر شش لاینه، جکوزی، سونا و مجموعه ورزشی مانند بدنسازی و یوگا بهره مند شوند. این استخر یکی از معدود مجموعه هایی می باشد که از پنج ستاره تمامی امتیازات را کسب کرده و توانسته رضایت تمامی مراجعه کنندگان خود را جلب کند.

آدرس مجتمع ورزشی ارم سعادت آباد: سعادت آباد بالای میدان کاج خیابان سوم پلاک هفت

شماره تماس مجتمع ورزشی ارم سعادت آباد: 0212214125

سانس بانوان استخر ارم سعادت آباد تهران: روزهای زوج و پنجشنبه از ساعت 9:30 الی 16، یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9:30 الی 15، جمعه از ساعت 9:30 الی 14:30

سانس آقایان استخر ارم سعادت آباد تهران: روزهای زوج، پنجشنبه و جمعه از ساعت 16:30 الی 23، یکشنبه و سه شنبه از ساعت 18 الی 23

استخر مجموعه ورزشی زیتون سبز

استخر مجموعه ورزشی زیتون سبز

یکی از استخر هایی که طراحی فوق العاده ای دارد و مدیریت آن توانسته با به کارگیری المانهای گیاهی ، فضایی را ایجاد کند که در دیگر استخرهای تهران دیده نشده است. این استخر که در منطقه شهرک غرب تهران تاسیس شده است به عنوان یکی از محبوب ترین استخرهای تهران از آن یاد می‌شود و کاربران می‌توانند هر زمان که دوست دارند به آن مراجعه کرده و از خدمات ویژه آن بهره مند شوند. استخر زیتون سبز به دلیل کافه و شرایط خود شناخته می‌شود و شما می‌توانید با یک مرتبه مراجعه به آن مشتری دائمی آن لقب بگیرید.

آدرس استخر مجموعه ورزشی زیتون سبز: تهران، شهرک غرب ، بلوار شهید فرحزادی ، خیابان پارک ، تقاطع بلوار درختی

شماره تماس استخر مجموعه ورزشی زیتون سبز: ۲۲۱۱۷۹۰۰

سانس بانوان استخر زیتون (شهرک غرب) تهران: روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 9 الی 15، دوشنبه از ساعت 9 الی 14، یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 الی 20:30

سانس آقایان استخر زیتون (شهرک غرب) تهران: روزهای زوج و پنجشنبه از ساعت 16 الی 23، جمعه از ساعت 9 الی 23

استخر سونای زعفرانیه

 

استخر زعفرانیه تهران یکی از دین ترین و خاص ترین استخرهای این استخر سونای زعفرانیهشهر می باشد به دلیل فضای آروم و آرامش بخش خود شناخته می شود که دارای بوفه بسیار مجلل می باشد. این است که تنها برای آقایان قابل استفاده است از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز میزبان مراجعه کنندگان متعددی بوده است.

آدرس استخر سونای زعفرانیه: خیابان زعفرانیه، خیابان شهید کاوه (پرزین بغدادی)، پلاک 27

شماره تماس استخر سونای زعفرانیه: 22406555-22410145

سانس آزاد آقایان استخر زعفرانیه تهران: همه روزه از ساعت 14 الی 24 و جمعه 7 الی 21

 

استخر یاس تهران

استخر یاس تهران

یکی از بزرگترین و بهترین استخرها در شمال تهران که برای بانوان طراحی شده و همه روزه خانم ها میتوانند از امکانات این استخر منحصر به فرد استفاده کنند. با وجود اینکه در تهران استخر های مخصوص بانوان بسیار زیاد می باشد ولی در این میان استخر یاس خدمات بسیار منحصر به فردی را ارائه می دهد و از نظر بسیاری یک مجموعه کامل به حساب می آید. با وجود اینکه برخی از مراجعه کنندگان عنوان کرده اند رفتار پرسنل خیلی مناسب نیست ولی مجموعه مدیریتی اعلام می‌کنند این مسئله به دلیل عدم رعایت مسائل امنیتی بوده و در صورت رعایت این موارد پرسنل رفتار کاملا حرفه ای از خود نشان می دهند.

سانس بانوان استخر یاس تهران: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 24، جمعه از ساعت 8:30 الی 21:30

آدرس استخر یاس تهران: تهران ، خیابان پاسداران ، جنب نیستان نهم ، استخر و سونا یاس

شماره تماس استخر یاس تهران: ۲۲۵۴۱۸۹۵

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک استخرهای خصوصی و عمومی را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

بهترین استخر های غرب تهران +آدرس و سانس ها

Loading

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن