استخر روباز بلوط ولنجک

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

امروزه پیدا کردن یک استخر رو باز لوکس و فوق العاده امری بسیار دشوار به حساب می آید ولی در محله ولنجک به دلیل موقعیت و ماهیت این محله استخری طراحی و سخته شده که به شما تمامی امکانات مدرن در یک استخر را مهیا می کند. استخر روباز بلوط ولنجک که تنها در دسترس آقایان می باشد یکی از بهترین نمونه استخرهای روباز تهران می باشد که در طی سالها فعالیت خود به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین استخرها ایران شناخته شده است. این استخر مجلل که در محوط به مساحت 100 متر بنا شده یکی از منحصر به فردترین استخرهای تهران و شاید ایران به حساب می آید که به سبک استخرهای مجلل کشورهای اروپایی ساخته شده است.

استخر روباز بلوط ولنجک

امکانات استخر روباز بلوط ولنجک

استخر روباز بلوط ولنج که در خیابان مقدس اردبیلی و بالای هتل بلوط تاسیس شده که امکاناتی مانند سونا، جکوزی، سونای بخار، حمام آفتاب، دوش آب سرد و گرم ، دارای استخر آب گرم را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. در روزهای پنج شنبه و جمعه مراجعه کنندگان می توانند همراه با اجرای دی جی از امکانات این استخر بهره مند شده و اوقات خوشی را تجربه کنند. علاوه بر آن از آنجایی که این استخر شرایط خیلی خاصی دارد شما می توانید از مرکز ماساژ بسیار مجلل آن نیز بهره مند شوید. بسیاری از افرادی که پیش از این به استخر روباز بلوط ولنجک مراجعه کرده اند عنوان کرده اند عمق استخر حداقل 80 سانتی متر و در عمیق ترین بخش 4.2 متر می باشد. همچنین شما می توانید از بوفه بسیار مجهز این مجموعه نیز با پرداخت هزینه ای مجزاء بهره مند شوید.

استخر روباز بلوط ولنجک

استخر روباز بلوط ولنجک

سانس بانوان استخر روباز بلوط ولنجک

متاسفانه به دلیل شرایط خیلی خاص این مجموعه سانسی برای بانوان در نظر گرفته نشده است و خانم ها نمی توانند از این مجموعه بهره مند شوند.

شنبه
یکشنبه
دوشنبه
سه شنبه
چهارشنبه
پنج شنبه
جمعه

استخر روباز بلوط ولنجک

سانس آقایان استخر روباز بلوط ولنجک

این استخر بسیار محبوب که تنها برای آقایان طراحی شده است یکی از معدود مجموعه های موجود در تهران می باشد که از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز می کند و به شما این امکان را فراهم کرده که تا ساعت 23 از تمامی خدمات مجموعه بهره مند شوید. علاوه بر این در روزهای جمله نیز شما می توانید از ساعت 16 وارد این مجموعه شوید و تا ساعت 23 در آنجا بمانید.

شنبه ساعت 10 الی 23:00
یکشنبه ساعت 10 الی 23:00
دوشنبه ساعت 10 الی 23:00
سه شنبه ساعت 10 الی 23:00
چهارشنبه ساعت 10 الی 23:00
پنج شنبه ساعت 10 الی 23:00
جمعه ساعت 16 الی 23:00

برخورد پرسنل استخر روباز بلوط ولنجک

به جرات می توان ادعا کرد این مجموعه از بهترین و زبده ترین کارمندان برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان بهره گرفته است. در بخش بوفه شما می توانید از بهترین محصولات بهره مند شده و پرسنل بخش مراقبتی نیز رفتار بسیار مودبانه ای را با تمامی گروه های سنی دارند. فارغ از زمان و روز هر مرتبه که شما با مدیریت تماس بگیرید پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت خواهید کرد. رفتار پرسنل استخر روباز بلوط ولنجک رو می توانید در زمره خدمات ممتاز این مجموعه قرار دهید.

استخر روباز بلوط ولنجک

کلاس های آموزش شنا استخر روباز بلوط ولنجک

از آنجایی که این مجموعه یک مرکز تفریحی می باشد بر روی آموزش شنا تمرکز ندارد و شما به صورت رسمی نمی توانید از طریق این مجموعه خدمات آموزشی دریافت کنید. در صورت اینکه قصد دارید در این مجموعه آموزش استخر رو دنبال کنید پیشنهاد می کنیم همراه با خود یک مدرس به این استخر برده و با از این طریق آموزش رو دنبال کنید.

 

آدرس دقیق استخر روباز بلوط ولنجک

زمانی که از امکانات یک مجموعه صحبت می کنیم دسترسی به آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد تحت تاثیر همین مسئله ما برای شما امروز آدرس دقیق استخر بلوط ولنجک رو قرار داده ایم.

تهران- ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، ورودی هتل بلوط

شماره تماس استخر روباز بلوط ولنجک

اگر قصد دارید از شرایط استخر مطلع شده و یا نسبت به باز یا بسته بودن آن اطلاعات دقیقی را کسب کنید می توانید از طریق شماره پیش رو با مجموعه در ارتباط بوده و خود را به روز رسانی کنید.

٢۶٨٠٢٢٣۵

استخر روباز بلوط ولنجک

دسترسی به استخر روباز بلوط ولنجک

به دلیل شرایط خاص محله ولنجک امکان دسترسی به آن با استفاده از مترو میسر نمی باشد و مراجعه کنندگان باید از طریق اتوبوس و تاکسی های خطی به این مجموعه مراجعه کنند. در صورتی که قصد داری با خودروی شخصی به سمت این مجموعه بروید پیشنهاد می کنیم از اتوبان چمران حرکت کنید.

 

اینستاگرام استخر روباز بلوط ولنجک

از آنجایی که شبکه اجتماعی اینستاگرام امروزه به عنوان یکی از مهمترین مرجع های اطلاع رسانی به حساب می آید بسیار از افراد دوست دارند مراکز محبوب خود را در این شبکه دنبال کرده و از خدمات جدید آن ها مطلع شوند استخر رو باز بلوط با آی دی velenjak_pool در این شبکه فعالیت می کند.

 

رزرو سانس های استخر روباز بلوط ولنجک در وب سایت هومتیک

از آنجایی که این مجموعه شرایط بسیار خاصی دارد و تعداد بسیار محدودی رو می تواند میزبانی کند از این رو بهتر است پیش از مراجعه به آن حتما برای خود سانس رو رزرو کرده و سپس به سمت آن حرکت کنید. این امکان برای شما در نرم افزار هومتیک فراهم شده و شما می تواند با تنها چند کلیک سانس و روز مد نظر را رزرو کنید.

 

 

اجاره استخر در تهران ، رزرو استخر اختصاصی و عمومی

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

بهترین استخر های شمال تهران + عکس،آدرس و سانس ها

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران، اطلاعات کامل و رزرو آنلاین

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز هودین و هورام تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن