معرفی ارگ تجریش

معرفی ارگ تجریش، ساعات کاری و آدرس و عکس

معرفی ارگ تجریش، ساعات کاری و آدرس و عکس

ساخت پاساژها و مراکز خرید در ایران با سازه مشهور میلاد نور آغاز شد و بعد از موفقیت این پروژه در تهران فرایند ساخت مراکز خرید دیگر نیز کلید خورد. از بین تمامی پاساژهایی که در تهران ساخته شده اند برخی از آن ها به حدی مشهور شده اند که امروزه به عنوان نمادی تبدیل و بسیاری از افراد برای خرید و برطرف کردن مایحتاج خود به آنجا مراجعه می کنند. یکی از مهم ترین این مراکز که در میدان تجریش واقع شده است ارگ تجریش است که در طی چندین سال گذشته شهرت بسیاری پیدا کرده و برای بسیاری به عنوان میزبان برندهای مشهور شناخته می شود.

سایت ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش در بخش اطلاع رسانی فعالیت بسیار خوبی داشته و توانسته است با راه اندازی وب سایت خود به آدرس Argcenter.com اطلاعات دقیقی از این مجموعه را در اختیار تمامی افراد قرار دهد. در این وب سایت شما کاربران می توانید از آخرین به روز رسانی ها و خدماتی که این مجموعه ارائه می دهد با خبر شده و نسبت به مراجعه تصمیم نهایی خود را بگیرید.

 

روف گاردن ارگ تجریش

از جمله مهم ترین بخش های مرکز خرید ارگ تجریش که در طی چند سال گذشته نیز در تهران بسیار محبوب شده روف گاردن ارگ تجریش است که توانسته افراد زیادی را به سمت این مجموعه بکشاند. این مجموعه که به شما امکان بهره گیری از غذاهای متنوعی را می دهد در فضایی بسیار دلنیشین از تمامی مراجعه کنندگان میزبانی می کند.

معرفی ارگ تجریش

معرفی طبقات ارگ تجریش

در اصل هر یک از طباقت مراکز خرید به یک صنف اختصاص داده می شود و افرادی که برای خرید و یا نگاه کردن به اجناس به سمت این مراکز می روند باید پیش زمینه ای نسبت به فروشگاه هایی که در این مراکز خرید وجود دارند داشته باشند. در این بخش همراه با شما نگاهی به اصلی ترین و مهم ترین فروشگاه هایی که در هر بخش وجود دارند می اندازیم.

طبقه همکف اول مرکز خرید ارگ

یکی از بخش های اصلی مرکز خرید ارگ که صنف های مختلفی را در طی چند سال اخیر میزبانی کرده و امروزه نیز در خود برند هایی مانند چیکو ، کیدزی تویز ، گراد ، سرجنت ماژور ، کی کی ، رویال گالری و ایران اپل مارکت را جای داده است. علاوه بر این شما می توانید دو برند مشهور وسایل آرایشی به نام های میثم و پالاس را نیز در این طبقه پیدا کرده و از خدمات دهی آنها بهره بگیرید.

معرفی ارگ تجریش

طبقه دوم همکف

بدون شک تمامی ما علاقه بسیار زیادی به پوشاک داریم و در تمامی مراکز خرید داخلی و خارجی نیز به دنبال این بخش می گردیم. در ارگ صنف پوشاک در طبقه دوم همکف قرار دارد و شما می توانید از برندهای متنوعی که در آن حضور دارند خریدهای خود را انجام دهید.

معرفی ارگ تجریش

طبقه اول

در صورتی که شما از میدان تجریش وارد این مجموعه شوید اولین طبقه ای که مشاهده می کنید طبقه اول است و تحت تاثیر همین مسئله است که این بخش از شلوغ ترین و پرترددترین بخش های این مرکز خرید می باشد. وجود دو رستوران پیکاسو و روکو جلوه بسیار خاصی را به این طبقه اعطاء کرده ولی برندهای مشهوری دیگری مانند عطر سفیر نیز باعث پرتردد بودن آن بوده است

معرفی ارگ تجریش

طبقه دوم

طبقه دوم این مرکز را می توانیم به عنوان مرکز طلای این پاساژ معرفی کنیم که از برندهای بسیاری لوکسی میزبانی می کند. درطبقه دوم اگر شما می توانید بیشتر جواهرفروشی ها و حتی برندهای سازنده جواهر را پیدا کرده و براساس هزینه ای که در دست دارید بهترین نمونه را خرید کنید.

معرفی ارگ تجریش

طبقه سوم

همانند بسیاری از مراکز خرید در ارگ نیز یکی از طبقه های فوقانی به بخش تفریحات اختصاص داده شده است. در این طبقه شما می توانید شهربازی سر پوشیده ، سالن های سینمایی و فودکورت را مشاهده کنید.

 

لوکیشن ارگ تجریش

اگر بخواهیم آدرس دقیق این مرکز خرید را برای شما توضیح دهیم میدان تجریش ، اول خیابان سعد آباد می باشد. در اصل در سه ضلع میدان تجریش شما می توانید سه مرکز خرید بسیار مهم را مشاهده کنید ک در ابتدای خیابان سعد آباد تنها مرکز خرید ارگ قرار گرفته است. به همین منظور ما برای شما نقش هوایی این مرکز را نیز تهیه کرده ایم که می توانید پیش رو آن را مشاهده کنید.

دسترسی به ارگ تجریش

یکی از مزیت هایی که مجتمع ارگ تجریش در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد دسترسی بسیار ساده به آن می باشد. در صورتی که شما قصد دارید از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به این مجموعه مراجعه کنید به شما پیشنهاد می دهیم از طریق مترو و اتوبوس های بی آر تی اقدام کرده و به سمت این مجتمع بروید. متروی تجریش که در وسط میدا ایستگاهی دارد در کنار این مجتمع قرار دارد و شما می توانید به راحتی وارد این مجتمع شوید. ولی اگر در نظر دارید با خودروی شخصی به سمت این مجتمع بروید میدان تجریش دسترسی بسیار خوبی دارد و شما می توانید از طریق اتوبان های صدر ، یادگار امام، چمران و حتی نیایش نیز به سمت این میدان حرکت کنید.

 

مالک ارگ تجریش

در کشور ما هنگامی که یک مجموعه بسیار موفق شروع به فعالیت می کند شایعات متعددی در مورد آن نیز شنیده می شود. با آغاز فعالیت ارگ نیز بسیاری شایعات متعددی را در مورد آن عنوان کردند ولی باید به شما بگوییم ارگ تجریش متعلق به شرکت صباء میهن می باشد که آقای رضا طباطبایی مالکش می باشد. با این وجود هنوز هیچ تاییدیه رسمی ای در مورد این مسئله شنیده نشده و مشخص نیست این ادعا نیز صحیح می باشد یا خیر.

 

رستوران ارگ تجریش

مجتمع های تجاری همیشه با رستوران های خود شناخته میشدند و بسیاری بر این باور هستند این مراکز از نظر رستوران بهترین فضا را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند رستوران فلورین که در طبقه چهارم این مرکز تاسیس شده است بهترین رستوران این مجموعه می باشد که با فضایی بسیار دل انگیز به شما خدمات رسانی می کند.

معرفی ارگ تجریش

بام سبز ارگ تجریش

بام سبز ارگ یا همانطور که بسیاری از افراد آن را عنوان می کنند فود کورت یکی از اصلی ترین بخش های ارگ می باشد که تا به امروز توانسته است از افراد بسیاری میزبانی کند. در این بخش شما می توانید نه تنها اوقات خوشی را با دوستانتان سپری کنید بلکه امکان برگزار کردن جلسات کاری را نیز دارید.

معرفی ارگ تجریش

قیمت پارکینگ ارگ تجریش

از مسائلی که برای بسیاری از ایرانی حائیز اهمیت است بحث پارکینگ و هزینه هایی است که افراد باید برای بهره گیری از پارکینگ پرداخت کنند. با وجود اینگه الگوی کسب و کار بسیاری از مراکز خرید عنوان می کنند استفاده از پارکینگ برای افراد رایگان می باشد ولی باید اعلام کنیم در ارگ شما در ازای ساعاتی که از مجموعه استفاده می کنید باید هزینه ای را نیز قبال آن پرداخت کنید.

 

ساعات کاری ارگ تجریش

هر مجتمع تجاری ای برای خود ساعات فعالیتی دارد و تحت تاثیر همین مسئله است که افراد همیشه تلاش می کنند برای حضور در این مجموعه ها زمان فعالیت آن ها را از قبل بدانند. مجتمع ارگ نیز فعالیت خود را بدین صورت آغاز می کند؛

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳

آدرس: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد

شماره تماس: ۲۲۳۹۶۱۲۱ – ۲۲۳۹۶۸۹۲

معرفی ارگ تجریش

شهر بازی ارگ تجریش

بسیاری از مجتمع های تجاری به منظور اینکه اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزنند فضایی را برای آن ها در نظر می گیرند تا آن ها نیز این امکان را داشته باشند تا از طریق آن بازی های محبوبشان را دنبال کنند. در مجتمع تجاری ارگ شهر بازی مستقفی برای کودکان طراحی شده است که به وسیله آن می توان کودکان را ساعت ها مشغول کرده و شما نیز تمامی خریدهای خود را تکمیل کنید. به گفته مدیریت این مجموعه افرادی از 2 تا 70 سال می توانند وارد این بخش شده و از امکانات آن بهره مند شوند.

شهر بازی ارگ

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی مرکز خرید سانا + عکس

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن