مرکز خرید سانا Sana Center

معرفی مرکز خرید سانا،آدرس و ساعت کاری

مرکز خرید سانا رو می توان به عنوان یکی از مجلل ترین و لوکس ترین مراکز خرید در سراسر تهران نامید که فرایند ساخت آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و در نهایت در سال 1396 به بهره برداری رسید. مرکز خرید سانا که در بلوار اندرزگو و منطقه یک تهران ساخته شده است به دلیل میزبانی از برند های بسیار مشهور دنیا مانند منگو و رولکس به عنوان مرکز فروش برندهای لاکچری به حساب می‌آید و بسیاری از افراد آن را به عنوان انتخاب اول خرید های لاکچری خود عنوان می کنند.

در نگاه اول افرادی که مرکز خرید سانا را مشاهده می کنند ، زیبایی نمای بیرونی آن که تقلیدی از سبک رومی می باشد را دلیل جذابیت آن عنوان می ‌کنند. معمارین این مجتمع با بهره گیری از ساخت و سازهای مراکز خرید در ایالات متحده تلاش کرده‌اند تلفیقی از سبک های مختلف را اجرا کرده و آن را به فضایی منحصر به فرد برای گذراندن زمانی دلچسب تبدیل کنند.

 

 

فروشگاه ها و برند های مرکز خرید سانا

از آنجایی که مرکز خرید سانا در یکی از پر رفت و آمد ترین و مهمترین بلوارهای کشور تاسیس شده است حضور برند ها و شرکت های معتبر نیز دور از انتظار نمی باشد. پیش از این و قبل از تحریم های دوره ریاست جمهوری ترامپ برندهایی همچون Zara نیز در این مرکز مشاهده می‌شد ولی پس از آن که این برند ها مجبور شدند از ایران بروند تعداد آنها بسیار محدود شده است. با این وجود مراجعه کنندگان می توانند در این مرکز خرید از رستوران ها،  فروشگاههای البسه و وسایل ورزشی همچون آدیداس و نیوبالانس لذت ببرند.

 

مرکز خرید سانا Sana Center

 

 

مساحت مرکز خرید سانا تهران

مرکز خرید سانا که در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید به صورت کلی ۲۰ هزار متر مربع بوده که دارای پارکینگ و طبقات بسیار شیک و لوکس می باشد.

 

آدرس مرکز خرید سانا

یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت مرکز خرید سانا قرار گرفتن در منطقه 1 و بلوار اندرزگو می باشد. به منظور اینکه بتوانید به این مرکز مراجعه کنید می توانید از آدرس زیر استفاده کنید.

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی، مرکز خرید سانا

 

دسترسی به مرکز خرید سانا

به منظور این که مراجعه کنندگان مرکز خرید سانا بتوانند راحت‌تر به مقصد خود برسند می تواند از خطوط مترو اتوبوس های همگانی و تاکسی استفاده کنند. اتوبوس هایی که از پایان تجریش راه می رفتند و به مسیر میدان ازگل حرکت می کنند در نزدیکترین ایستگاه ایستگاه مسافر پیاده کرده و آن ها این فرصت را می‌دهد تا با تنها ۳۰۰ متر پیاده روی وارد مرکز خرید سانا شوند.

 

مرکز خرید سانا Sana Center

 

نزدیکترین مترو به مرکز خرید سانا

یکی از حسن‌های مرکز خرید سانا قرارگرفتن در کنار شریان های اصلی تهران می باشد. مراجعینی که دوست دارند از طریق مترو به این مرکز خرید بسیار لوکس دسترسی داشته باشند می توانند در مترو قیطریه پیاده شده و با سوار شدن در اتوبوسهای خیابان صبا و یا گرفتن تاکسی به این مال مراجعه کنند.

 

صاحب پاساژ سانا

از آنجایی که مرکز خرید سانا یکی از چشم نواز ترین بخش های بلوار اندرزگو به حساب می آید و همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم مساحت کلی آن 20 هزار متر می باشد بسیاری این سوال در ذهن آنها ایجاد شده است که مالک این مجموعه وسیع چه کسی می باشد. بر اساس تحقیقات ما مهندس علی قطبی آرشیتکت این مجموعه بوده و مالک آن غلامحسین مطهری می باشد.

 

ساعت کاری مرکز خرید سانا

بر اساس روال اصلی مرکز خرید سانا واحدهای تجاری فعالیت خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز کرده و به مدت ۱۲ ساعت به صورت یکسره باز هستند و در نهایت ساعت ۲۲ فعالیت کلی خود را به اتمام می رسانند. در این میان استثنایی نیز وجود دارد واحد های رستورانی و ارائه دهنده های غذا صبحانه میسر می کنند فعالیت خود را ساعت ۹ و نیم صبح شروع می کنند و موظف هستند ساعت ۲۲ تعطیل کنند. در صورت اینکه رستوران‌ها صبحانه به مراجعه کنندگان ارائه ندهند ساعت آغاز کار آنها ۱۱ می باشد.

 

مرکز خرید سانا Sana Center

 

خانه کودک مرکز خرید سانا

از بخش‌های جذاب و دیدنی مرکز خرید سانا برای خانواده ها خانه کودک مجتمع تجاری می باشد که تحت عنوان رئیس کوچک فعالیت می کند. والدینی که قصد دارند فرزندان خود را در محیطی مفرح قرار دهند، می توانند با مراجعه به خانه کودک مرکز ثنا آنها را در ورکشاپ های مختلف ثبت نام کرده و خلاقیت کودکان خود را بهبود ببخشند.

 

رستوران های فودکورت سانا

رستوران های  مرکز خرید سانا به دو دسته کلی تقسیم می شوند. بخش اصلی این رستوران ها در فودکورت قرار گرفته اند که در آنجا شما می توانید انواع اقسام غذاها از فست فود تا غذاهای سنتی ایرانی را مشاهده کنید. در بخش دوم رستوران هایی قرار گرفته اند که خارج از فودکورت هستند و کاربران می توانند از فضای منحصر به فرد و آنها استفاده کنند.

 

مرکز خرید سانا Sana Center

 

اینستاگرام مرکز خرید سانا

بدون شک امروزه اینستاگرام جایگاه ویژه ای را در میان دوستداران فضای مجازی دارا می باشد. دوستداران مرکز خرید سانا می توانند از طریق اینستاگرام نسبت به آخرین تخفیف ها و اطلاعات این مرکز خرید با خبر شده و نسبت به خرید و مراجعه به رستوران های آن اقدام نمایند.  اینستاگرام مرکز خرید سانا با آیدی sanashoppingcenter فعال می باشد

 

مکان های دیدنی اطراف مرکز خرید سانا

تمامی کسانی که به مراکز خرید مراجعه می کنند پس از این که فعالیت خود را در آنجا به اتمام رساندند دوست دارم به مکان های دیگری رفته و آنجا زمان خود را سپری کنند. از آنجایی که مرکز خرید سنا در یکی از بهترین نقاط تهران بنا شده است مراجعه کنندگان می توانند به مکان های دیدنی و توریستی تهران مراجعه کرده و در آنجا زمان خوشی را سپری کنند. در این بخش قصد داریم مهمترین و اصلی ترین مکان های دیدنی که در اطراف مرکز خرید ثنا هستند برای شما معرفی کنیم.

 

میدان تجریش

میدان تجریش یکی از معدود میدان های ایران میباشد که شما میتوانید با مراجعه به آن انواع تفریحات را پیدا کنید. افرادی که دوست دارند که مراکز مذهبی مراجعه کنند امامزاده صالح دقیقاً در جمع میدان قرار دارد که یکی از مقدس ترین مکان های تهران به حساب می آید. علاوه بر این بازار سنتی تجریش اصلی ترین مرکز فروش میوه های خاص می باشد که در هیچ جای تهران مشابه آن را نمی توانید پیدا کنید.

 

میدان تجریش

 

پارک جمشیدیه

تهران تعداد بسیاری پارک جنگلی دارد ولی یکی از آنها که در سرتاسر کشور محبوب و مشهور می باشد پارک جمشیدیه می باشد که دارای فضاهای مناسبی برای پیاده روی و گذراندن زمان می باشد. امکانات ورزشی پارک در زمره خود منحصر به فرد بوده و کمتر نمونه‌ ای همانند آن در خاورمیانه مشاهده شده است.

 

 

پارک جمشیدیه

 

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی مرکز خرید اپال Opal ،ساعات کاری و امکانات

معرفی بزرگ ترین مرکز خریدهای تهران

معرفی مشهور ترین پاساژ های تهران

معرفی مرکز خرید تیراژه 1 و 2

معرفی مرکز خرید گالریا + عکس

معرفی مرکز خرید کوروش

معرفی مرکز خرید پالادیوم،آدرس و ساعت کاری

Loading

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن