استخر بهار اصفهان

معرفی استخر بهار اصفهان، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر بهار اصفهان، امکانات و سانس ها و رزرو

استخر بهار اصفهان یکی از بهترین و موفق ترین مجموعه های آبی در سرتاسر استان می باشد که به لطف طراحی خاصی که دارد، توانسته سانسهای VIP و معمولی را در مجموعه راه اندازی کند و به عنوان یکی از مهم ترین انتخاب های ساکنین این شهر به حساب بیاید.  استخر بهار اصفهان چند سالی است که توانسته یکی از بهترین مجموعه های این استان محبوب باشد و همین مسئله باعث شده امروز ما در وبسایت هومتیک نگاهی به این استخر انداخته و از نقطه نظرات کارشناسی، آن را مورد ارزیابی قرار دهیم. در نظر داشته باشید تمامی اطلاعاتی که در این بخش برای شما ارائه می کنیم، در زمان نوشتن این مقاله می باشد و ممکن است بعدها تغییر کند.

استخر بهار اصفهان

امکانات استخر بهار اصفهان

با وجودی که در طی چند وقت اخیر شکایات زیادی مبنی بر کثیفی آب این مجموعه به عمل آمده، ولی امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده است، نسبت به استخر های دیگر این استان متفاوت بوده و می توانید از خدمات مختلفی که مدیریت برای شما مهیا کرده است، نهایت استفاده را ببرید.  در این مجموعه آبی، می توانید از امکاناتی مانند استخر بزرگسالان ،  استخر خردسالان ، سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، بوفه، پارکینگ، بدنسازی بهره مند شده و بر اساس خواسته هایی که دارید، از خدمات مورد نظر استفاده کنید

استخر بهار اصفهان

سانس بانوان استخر بهار اصفهان

یکی از مواردی که سبب می‌شود افراد، این استخر را نسبت به گزینه های دیگر ترجیح دهند، بحث جدا کردن کاربرای وی آی پی و مراجعه کنندگان معمولی می باشد که اجازه می‌دهد همه از سانس های آزاد و سانس های ساعتی به صورت مجزا استفاده کنند. بانوان عزیز میتوانند روزهای زوج از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند و اگر توانستند بلیط وی آی پی این استخر را تهیه کنند، روزهای جمعه نیز می‌توانند وارد استخر شوند.

شنبه ساعت 10 الی 17:30
یکشنبه
دوشنبه ساعت 10 الی 17:30
سه شنبه
چهارشنبه ساعت 10 الی 17:30
پنج شنبه
جمعه ساعت 10:30 الی 13:30 (VIP)

 

 

سانس آقایان استخر بهار اصفهان

از آنجایی که این استخر امکانات متنوعی را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است، آقایان یکی از اصلی ترین مشتریان آن به حساب می‌آیند و مدیریت با دانش این مجموعه تصمیم گرفته سانس های گوناگونی را برای حضور آنها در نظر بگیرد. توجه داشته باشید آقایان وی‌آی‌پی می‌توانند به صورت همه روزه از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

شنبه ساعت 19:30 الی 22:30 (VIP)
یکشنبه ساعت 15 الی 16:30 و 16:30 الی 18 – ساعت 19:30 الی 22:30 (VIP)
دوشنبه ساعت 19:30 الی 22:30 (VIP)
سه شنبه ساعت 15 الی 16:30 و 16:30 الی 18 – ساعت 19:30 الی 22:30 (VIP)
چهارشنبه ساعت 19:30 الی 22:30 (VIP)
پنج شنبه ساعت 15 الی 16:30 و 16:30 الی 18 – ساعت 19:30 الی 22:30 (VIP)
جمعه ساعت 15 الی 16:30 و 16:30 الی 18 – ساعت 19:30 الی 22:30 (VIP)

 

برخورد پرسنل استخر بهار اصفهان

علیرغم اینکه شایعات و اخبار منفی در مورد رفتار پرسنل این مجموعه بسیار شنیده می شود، ولی بر اساس تجربه کاربری بسیاری از کارشناسان ما، کسانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، یکی از بهترین و کارآمدترین افرادی هستند که شما می توانید در مجموعه های آبی مشاهده کنید. مدیریت این مجموعه ادعا می کنند به منظور استخدام افراد شایسته از پروتکل‌های فدراسیون ورزش های آبی استفاده می کند و تمامی افرادی که در این استخر کار می کنند، دارای مدرک غریق نجاتی بوده و حتی برای بوفه، افراد بسیار منضبط و دارای کارت بهداشت را انتخاب کرده اند.

 

کلاس های آموزش شنا استخر بهار اصفهان

در صورتی که قصد دارید در کلاسهای آموزش شنای خصوصی و نیمه خصوصی شرکت کنید، پیشنهاد ما استفاده از امکاناتی می باشد که استخر بهار اصفهان برای شما در نظر گرفته است. در این مجموعه می توانید بهترین و مجرب ترین اساتید آموزش شنا که دارای مدارک قابل قبول ملی و بین‌المللی هستند را مشاهده کرده و با عقد قرارداد، نسبت به آموزش تمام مواردی که دوست دارید، اقدام کنید.  بهره گیری از مدرسین متبحر و کار کشته به شما این امکان را می دهد تا در زمانی بسیار کوتاه و با تمرینات مستمر، فرایند آموزش خود را دنبال کنید.

استخر بهار اصفهان

باشگاه و استخر بهار اصفهان

یکی از مزیت های  حضور در استخر بهار اصفهان، امکان استفاده همزمان از مجموعه آبی و بدنسازی آن می باشد که در طی چند سال اخیر سبب شده افراد زیادی برای سپری کردن اوقات خوش و انجام ورزش های مد نظر آن را انتخاب کنند.  نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که با خرید بلیط استخر می توانید از بخش بدنسازی نیز استفاده کنید و باید کارت عضویت باشگاه را به صورت جداگانه تهیه کنید.

 

اینستاگرام استخر بهار اصفهان

مجموعه آبی و ورزشی بهار اصفهان خدمات منحصر به فردی را برای شما در نظر گرفته اند که می توانید از این خدمات در صفحه اینستاگرامی این مجموعه که با آیدی baharsportcomplex فعالیت می کند، آخرین اطلاعات را به دست بیاورید.

 

آدرس دقیق استخر بهار اصفهان

موقعیت مناسب این استخر که در قلب شهر اصفهان قرار گرفته، سبب شده بسیاری از افرادی که قصد دارند از یک مجموعه آبی بسیار پر امکانات استفاده کنند، استخر بهار را برای خود انتخاب کنند و از آن برای شنا و یا انجام فعالیت های آبی دیگر بهره مند شود.  در صورتی که قصد دارید از امکانات استخر بهار بهره مند شوید، ما آدرس آن را برای شما قرار داده ایم:

اصفهان ، خیابان فلسطین ، حد فاصل چهار راه نقاشی و چهار راه فلسطین ، استخر بهار

شماره تماس استخر بهار اصفهان

در برخی از شرایط امکان دارد سانس های استخر را تغییر دهد و یا تغییراتی در مجموعه صورت گیرد. برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیقی از خدمات این مجموعه به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می کنیم با مدیریت تماس برقرار کرده و نسبت به آخرین بروز رسانی، اطلاعات کسب کنید.

۰۳۱-۳۲۲۲۲۲۷۲

 

رزرو سانس های استخر بهار اصفهان

اگر قصد دارید از خدمات این مجموعه استفاده کنید، این استخر برای شما امکاناتی را در نظر گرفته که بتوانید به راحتی و با تنها چند ضربه بر روی گوشی خود رزرو آنلاین سانس مد نظر را انجام دهید.

 

عکس استخر بهار اصفهان

در صورتی که قصد دارید از این استخر استفاده کنید، بهتر است عکس های این مجموعه را مشاهده کرده و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنید. از این رو برای شما بهترین و مهمترین عکس های این مجموعه را انتخاب کرده ایم.

استخر بهار اصفهان

استخر بهار اصفهان

استخر بهار اصفهان

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر صدف اصفهان، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر آفتاب اصفهان، اطلاعات کامل و رزرو

معرفی استخر نصر اصفهان (22 بهمن)، سانس ها و آدرس و رزرو

 

Loading

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن