برج الهیه

معرفی برج‌های دوقلوی الهیه، امکانات و آدرس

هر شهری برای نشان دادن توانایی‌های خود در زمینه ساخت‌وساز به ساخت برج‌هایی با ارتفاع بالا و امکانات بی‌نظیر می‌پردازد. در حقیقت ساخت برج در شهرهای سازی مدرن نشان‌دهنده موفقیت در سیاست‌گذاری‌های هر شهر است. همان‌طور که شاهد هستید، روزبه‌روز تعداد برج‌ها در شهرهای مختلف به‌خصوص تهران رو به افزایش است. برج‌های دوقلوی الهیه را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین برج‌های تهران و ایران دانست. در تهران سازه‌های زیادی وجود دارد که همگی هنر دست مهندسان و معماران ماهر است و نمی‌توان از کنار عظمت و زیبایی این برج‌ها به سادگی گذشت. در این مطلب قرار است به معرفی برج‌های دوقلوی تهران بپردازیم و از امکانات و مشخصات این برج صحبت کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه هومتیک باشید.

 

مشخصات کلی برج دو قلوی الهیه تهران

برج دو قلوی الهیه را می‌توان یک برج باغ مسکونی به‌حساب آورد که در کل این برج 25 طبقه دارد. 20 طبقه از این برج کاربرد مسکونی دارد و پنج طبقه دیگر را به‌عنوان مشاعات در نظر گرفته‌اند. 20 طبقه مسکونی در دو بلوک مستقل از یکدیگر قرار دارند و تعداد کل واحدهای این طبقات به 120 عدد می‌رسد. در هر طبقه به تناسب متراژ یک، دو یا سه واحد مسکونی قرار می‌گیرد. متراژ زمین این برج 3500 مترمربع است که از سال 1385 ساخت این پروژه آغاز شد و در سال 1392 به پایان رسید. معماری این بنا سبک نئوکلاسیک دارد و نوع جنس سازه آن، اسکلت فلزی است. واحدهای این برج در متراژهای 145، 196، 272 و 345 متر است و زیربنا پنت‌هاوس‌ها به 700 و 1000 متر می‌رسد. زیر بنا لابی این برج 1000 متر است و آسانسورها در 4 لاین فعال هستند. از نظر موقعیت مکانی نیز این برج عالی است و از بزرگراه‌های مدرس، صدر و چمران می‌توان به این برج رسید. در ادامه بیشتر در مورد امکانات این برج معروف در تهران صحبت می‌کنیم.

 

امکانات برج دوقلوی الهیه

برج‌های تجاری، اداری و مسکونی زیادی در شهر تهران قرار دارند که با ارتفاع بالا و امکانات لوکس توجه سرمایه‌گذاران، خریداران ملک و حتی مردم عادی را به خود می‌کنند. در این بخش می‌خواهیم به بیان امکانات برج معروف الهیه تهران بپردازیم.

 

پارکینگ

یکی از بهترین ویژگی‌های این برج در نظر گرفتن تعداد زیاد پارکینگ برای مالکان است. در این برج 200 عدد جای پارک وجود دارد، در نتیجه تمام ساکنان و مالکان می‌توانند با خیال راحت بدون هیچ مشکلی وسیله‌های نقلیه خود را در این مکان پارک کنند. بهتر است بدانید برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید واحدهای مسکونی دارند، تعداد بالای پارکینگ ماشین یک مزیت عالی به‌حساب می‌آید. چرا که در واقع پارکینگ به تعداد زیاد یکی از مشخصه‌های برج‌های لوکس و لاکچری است.

 

متراژ زیاد برج

متراژ بالای این برج یکی دیگر از مزیت‌های عالی آن به‌شمار می‌رود. به‌طوری که با زیربنا 3500 مترمربع در بهترین منطقه از تهران قرار دارد و وسعت کل زیربنای این برج به 32 هزار مترمربع می‌رسد که از این متراژ، تقریبا 28 هزار مترمربع زیربنای مفید این برج محسوب می‌شود.

 

آسانسور

آسانسور این برج در چهار لاین طراحی شده است و برای نصب آن از به‌روزترین و خلاقانه‌ترین شیوه‌ها استفاده کرده‌اند. ساکنان واحدها می‌توانند با خیال راحت بدون هیچ مشکلی از آسانسورها استفاده کنند.

 

امکانات رفاهی

یکی از مهم‌ترین مواردی که خریداران هنگام انتخاب یک برج به آن توجه می‌کنند، امکاناتی است که با خرید واحد دریافت می‌کنند. از آن جایی که برج‌های دوقلوی الهیه جزو برج‌های لوکس تهران به‌شمار می‌روند، امکانات و خدمات رفاهی آن‌ها نیز باید در بهترین حالت ممکن باشد. در این مجموعه امکانات تفریحی و رفاهی زیادی برای ساکنان در نظر گرفته‌اند تا ساکنان این برج در وقت‌های استراحت بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند. از جمله امکاناتی که در این برج قرار دارد می‌توان به روف گاردن زیبا، تجهیزات ورزشی پیشرفته، سونای بخار، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی و غیره اشاره کرد.

 

دیگر امکانات عالی برج‌های دوقلوی الهیه

در کنار تمام امکاناتی که در مورد این برج بیان کردیم، می‌توان موقعیت مکانی عالی آن را نیز یک مزیت فوق‌العاده به‌حساب آورد. از آن جایی که این برج در منطقه الهیه قرار می‌گیرد، دسترسی به آن از طریق اتوبان مدرس، چمران و صدر امکان‌پذیر است. در بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم که سازه این برج، فلزی است و این سازه به‌نوعی طراحی شده که در برابر زلزله، آتش‌سوزی، سیل و دیگر بلایای طبیعی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

 

برج های معروف الهیه

در منطقه الهیه تهران، دو برج معروف به نام‌های مجتمع چناران و برج‌های دوقلو قرار دارند که در ادامه به ارائه توضیحات مختصری در مورد هر یک می‌پردازیم.

 

برج دو قلو الهیه

برج دوقلو الهیه

در این مطلب به‌طور کامل در مورد این برج صحبت کردیم، فقط بد نیست بدانید که پنت هاوس‌های این برج بیشترین قیمت را در کل تهران دارند.

 

برج چناران

مجتمع مسکونی چناران رزیدنس

یکی از برج‌های لوکس در منطقه الهیه است که برای ساخت آن از به‌روزترین فناوری‌ها استفاده کرده‌اند و همچنین از تمام استاندارهای لازم برای ساخت برخوردار است. متراژ واحدها در این برج بالا است، به‌طوری که کوچکترین واحد زیربنا 260 مترمربعی دارد. از امکانات موجود در این برج می‌توان به پیست دوچرخه‌سواری، کارواش ماشین، سیستم امنیتی فوق‌العاده قوی و غیره اشاره کرد. منطور از سیستم امنیتی قوی، یعنی درب واحدها تنها با بررسی شماره پلاک باز می‌شود. در طبقه‌های بالایی این برج، پنت‌هاوس‌های فوق لاکچری قرار دارد که متراژ آن‌ها بین 400 تا 1200 مترمربع متغیر است و از امکاناتی مانند آسانسور جابه‌جایی خودرو به داخل واحد، استخر روی بام و متریال به‌کار رفته از جنس طلا برای دستگیره‌ها برخوردار است. قیمت واحدهای برج چناران تهران بین بازه 25 میلیون تومان و 60 میلیون تومان برای هر متر متغیر است. بیشترین قیمت نیز به پنت‌هاوس‌های واقع در طبقه‌های بالایی برج تعلق می‌گیرد.

 

تصاویر برج‌های الیهه

برج دوقلو الهیه

برج دوقلو الهیه

سخن نهایی

در نهایت بهتر است بدانید که برای تبدیل یک سازه معمولی به برج لوکس و مدرن، عوامل زیادی در این موضوع دخیل هستند. شاید بتوان تیم‌های طراحی، سبک معماری مورد استفاده، استراتژی، نوع متریال به‌کار رفته، انتخاب دکوراسیون داخلی و خارجی و بسیاری از عوامل دیگر را در زیبایی و لوکس بودن یک سازه بااهمیت دانست. همان‌طور که در بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم سبک به‌کار رفته در برج‌های دوقلوی الهیه تهران سبک نئوکلاسیک و معماری مدرن است. نئو کلاسیک سبکی است که در طراحی بسیاری از خانه‌های خاندان سلطنتی تا ساختمان‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتیجه استفاده از این مدل، شاهکاری فوق‌العاده را به‌ارمغان می‌آورد.

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

مطالب پیشنهادی

معرفی برج های مسکونی آ . اس . پ (A.S.P. Building Complex)

معرفی برج بین المللی تهران ،واحدها و امکانات

معرفی برج های دوقلو (خاتم) المپیک تهران

معرفی برج های مسکونی هرمزان شهرک غرب

 

Loading

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن