برج های دوقلو کیش

معرفی برج دو قلوی کیش؛ نحوه رزرو

جزیره کیش یکی از زیباترین و جذاب ترین مناطق ایران برای گردشگری محسوب می شود ،  به همین دلیل توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. این جزیره شگفت انگیز دارای برج های سربه فلک کشیده و خارق‌العاده‌ای مانند برج های دوقلوی کیش می باشد. برج های دوقلوی کیش نزدیک ساحل مرجانی در جنوب شرقی این جزیره خاص و زیبا واقع شده و می توان آنها را جزء بلندترین سازه های این منطقه توریستی به حساب آورد. امروز ما قصد داریم تا این برج های زیبا را برایتان معرفی کرده و اطلاعاتی را در زمینه امکانات و امتیازات ایده آل آن ها برای زندگی بازگو کنیم. بنابراین ، اگر شما نیز قصد دارید برای زندگی و سکونت به این برج های دیدنی مراجعه کنید ،  پیش از هر اقدامی اطلاعاتی که برای شما دوستان و  همراهان هومتیکی عزیز  جمع آوری کرده ایم را مطالعه فرمایید و سپس برای خرید یا اجاره می توانید به واحد مربوطه مراجعه کنید.

 

 جزیره کیش

جزیره کیش

جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین مناطق کشور ایران می باشد که همه ساله گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور برای گشت و گذار ، تفریح و حتی خرید کردن به این منطقه سفر می کنند. اگر به جزیره کیش سفر کرده باشید، حتما از کنار ساختمان ها و برج های زیبا این منطقه زیبای گردشگری را دیده اید و در غیر این صورت در مورد برج های زیبایی که در این جزیره وجود دارد مطالبی را از اطرافیان خود شنیده اید. با توجه به منطقه جغرافیایی جزیره و وجود گردشگران داخلی و خارجی افراد زیادی علاقمند به سرمایه‌گذاری  در  این منطقه هستند، زیرا  این این منطقه آینده روشن و خوبی برای سرمایه گذاری دارد. برج های دوقلوی کیش یکی از بهترین و با امکانات بالا در منطقه می باشد که این برجهای آسمان خراش با ظاهری زیبا و جذاب در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده اند و خاص بودن آنها با همان نگاه اول مشخص می شود. این برج ها دارای امکانات فوق ‌العاده‌ای برای افرادی که علاقه مند به سکونت در آن هستند ، می باشد.

 

مشخصات برج دوقلو کیش

برج دوقلو کیش

برج دوقلوی کیش جز پرطرفدارترین برج های موجود در جزیره بی نظیر و منحصر به فرد کیش می باشد. با توجه به معماری و طراحی خاص این برج ها در این جزیره ، در حال حاضر از درخشان ترین و چشمگیر ترین پروژه های ساختمانی در این محدوده به حساب می آیند. امکانات کاملی که برای رفاه حال ساکنین در نظر گرفته شده است، موجب شده است تا افراد بسیاری این برج ها را برای زندگی انتخاب کنند. برج های دوقلوی کیش شامل ۲۴ طبقه با سازه های بسیار بلند طراحی و ساخته شده است که همین ارتفاع بلند ، باعث تمایز آن با دیگر برج های موجود در جزیره شده است. مجموعه کاملی که برای ساکنین طراحی شده است دارای زیربنایی حدود ۷۰ هزار متر مربع است که در واقع زیربنای طبقات مختلف این مجموعه را شامل می شود. متراژ  واحد های مجموعه متفاوت می باشد و باید این مطلب را برای شما بازگو کنیم که در تمام واحدهای این مجموعه از معماری و همچنین فضاسازی خاصی استفاده شده است و افراد می توانند از متراژ ۶۰ تا ۲۲۰ متر مربع را به دلخواه خود انتخاب کرده و از زیبایی و امکانات لاکچری که برایشان در نظر گرفته شده است ، بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که این مجموعه دارای یک واحد پنت هاوس با ۴۴۰ متر مربع زیربنا می باشد که طراحی شیک و ویژه‌ای را برای این واحد در نظر گرفته اند که  با توجه به بلندی این برج ها ، این واحد قطعا با چشم انداز رویایی نظر بسیاری از ساکنان این مجموعه را به خود جلب نموده است. این واحد با متراژ فوق العاده ای که دارد بسیار خاص طراحی شده و قطعاً افراد بسیاری تمایل به سکونت در این طبقه را خواهند داشت.

 

اطلاعات کلی دوقلو کیش

برج های دوقلوی کیش در منطقه ای بنا شده است که فاصله آن با ساحل بسیار کوتاه می باشد و افراد با صرف زمان بسیار کوتاهی می توانند به بخش های مختلفی که در اطراف برج ها تعبیه شده اند ، دسترسی داشته باشند. بخش لابی برج ها ، دارای وسعتی  برابر با هزار متر مربع هستند که همین بخش به زیبایی این برج ها افزوده است ، چرا که زمانی که شما وارد این مجموعه خارق العاده می شوید وسعت عظیم آن را از نزدیک حس می‌کنید. لابی برج ها به عنوان ورودی مجموعه در نظر گرفته شده است که به دو بخش متفاوت تقسیم می شود: از یک جهت به پارکینگ و از سمت دیگر به فضای سبز و ساحل مرجانی می رسید. این دو بخش با استفاده از پنجره های بزرگ در نظر افراد جلوه خاصی را ایجاد کرده است زیرا شما می توانید فضای سبز را از پشت این پنجره های بزرگ ببینید.

 

فضای سبز برج های دوقلوی کیش

فضای سبز هتل دوقلو کیش

برج های دوقلوی کیش که از بزرگترین سازه های موجود در جزیره زیبای کیش می باشند ، در قطعه زمینی با وسعت ۱۵ هزار متر مربع طراحی و ساخته شده است. فضای سبز با چشم انداز رو به ساحل مرجانی بر امتیازات این برج ها افزوده است که باید به این نکته نیز اشاره کنیم ، فضای سبز این مجموعه حدود ۱۲ مترمربع در نظر گرفت و همه روزه ساکنین از امکاناتی که برایشان در این بخش در نظر گرفته شده است بهره مند می شوند. در بی نظیر بودن این فضای سبز شکی نیست ، چرا که شما می توانید مدتی را بر روی نیمکت های چوبی زیبا و یا حتی آلاچیق های خاص این مجموعه نشسته و به دوردست ها خیره شوید. فاصله کمی که فضای سبز برج های دوقلوی کیش با ساحل خلیج فارس دارد موجب شده تا محیطی آرام و مفرح برای افراد ساکن در این مجموعه فراهم شود.  چشم انداز زیبا و درختان سرسبز صدای موج ها همراه شده و شما را برای مدتی هرچند کم به آرامشی عمیق می رساند.  شما به خوبی می توانید لحظاتی را در این بخش به مانند تابلو های نقاشی  سپری کرده و خاطراتی ماندگار داشته باشید.

 

امکانات برج دوقلوی کیش

امکانات برج دوقلو کیش

تمامی پروژه های ساختمانی مشهور امکانات منحصر به فردی را دارا می باشند که سبب می‌شود افراد آنها را در زمره ساختمان های لاکچری و مشهور قلمداد کنند از اصلی ترین عواملی که در طی سالیان گذشته سبب شده بسیاری از ساکنین و کاربران این مجموعه آن را به عنوان لاکچری ترین بخش جزیره کیش قلمداد کنند ، مواردی است که پیشرو با شما در میان می گذاریم:

  • سیستم آتش نشانی
  • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان
  • سیستم شوت زباله
  • سیستم کلیدهای هوشمند
  • سیستم روشنایی
  • سیستم نظافت نما
  • سیستم هوشمند آسانسور (Kone)
  • سیستم کلیدهای هوشمند
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم آبرسانی
  • سیستم توزیع برق
  • سیستم توزیع گاز
  • سیستم برق اضطراری

 

مالک برج های دوقلو کیش

یکی از معتبرترین و مشهورترین شرکت های ساختمانی تحت عنوان انبوه‌سازان همای تهران کلنگ این پروژه عظیم را در سال ۱۳86 بر زمین کوبید و توانست یکی از عظیم ترین و زیباترین سازه های ساختمانی در سرتاسر ایران را تکمیل کند. این شرکت ساختمانی که بیش از ۲۵ سال سابقه کار در تهران و دیگر شهرها را دارا می باشد به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در عرصه سازه های بلند شناخته می شود.

 

رزرو برج های دوقلو کیش

رزرو کردن هتل کیش

بسیاری از کسانی که برای سپری کردن تعطیلات خود به سمت جزیره کیش سفر میکنند قصد دارند حداقل یک شب را در این برج مجلل سپری کنند. بدین منظور راه های متفاوتی را برای رزرو دنبال می کنند. شما می توانید با مراجعه به یکی از وب سایت های مشهور اتاق های مجلل و پنت هاوس این سازه بی نظیر را حداقل برای یک شب اجاره کرده و تجربه فوق العاده‌ای را داشته باشید همچنین ما در این لینک به معرفی ساختمان و برج های معروف پرداخته ایم.

اینستاگرام برج دو قلوی کیش

یکی از بهترین روش ها برای اشنایی با این برج ها و خرید یا اجاره این برج مراجعه به صفحه اجتماعی این برج در اینستاگرام می باشد. این برج ها که در اینستاگرام با آی دی kish_twintowers فعالیت می کنند دارای 40 هزار دنبال کننده می باشد.

 

سایت برج دوقلو کیش

یکی از مسائلی که دوستداران این برج به دنبال آن هستند دستری به آخرین لینک وب سایت می باشد. مدیریت برج های دوقلو کیش دامنه http://kishtwintowers.ir/ را به نام خود ثبت کرده اند. شما می توانید با استفاده از این وب سایت به آخرین اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید.

 

برج های دوقلوی کیش تصاویر

یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با برج های مسکونی نگاه انداختن به عکس های برج ها می باشد.

 

 

برج های دوقلوی کیش تصاویر

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

 

مطالب بیشتر

معرفی برج های دوقلو (خاتم) المپیک تهران

معرفی برج بیمه مرکزی (برج پارس)، آدرس و امکانات

معرفی برج جام ملت، امکانات و آدرس

Loading

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن