معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد، آدرس و عکس

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد

بدون شک اگر از تهرانی های عزیز در مورد بهترین سالن اجتماعات این شهر بپرسید ، سالن اجتماعات برج میلاد را به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز برای برگزاری جلسات ، سمینارها و حتی کنسرتها که مشابه آن در تهران به تعداد انگشتان دست می باشد، معرفی می کنند. این مرکز که دارای 10 سالن کنفرانس می باشد به منظور میزبانی از سمینارها ، همایش های علمی ، کنسرت ها ، کارگاه های آموزشی و حتی رویدادهای فرهنگی ، هنری تاسیس شده است. امروز در وب سایت هومتیک قصد داریم همراه با شما نگاهی دقیق به این سالن اجتماعات انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

ظرفیت سالن اجتماعات برج میلاد

نکته جالب در مورد سالن همایش های برج میلاد وجود ده سالن مجزا می باشد. سالن اصلی این مجموعه قابلیت میزبانی از 1600 نفر را دارد ولی بخش های دیگر آن که بیشتر برای جلسات و سمینارها طراحی شده ظرفیت های مختلفی دارد. در این مجموعه شما 2 سالن 80 نفره و 6 سالن 60 نفره را مشاهده می کنید. در کنار این ها شما می توانید از 4 سالن میتینگ که به صورت اختصاص برای جلسات طراحی شده اند مشاهده کنید.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد

امکانات سالن اجتماعات برج میلاد

بدون شک امکانات سالن اجتماعات برج میلاد در میان تمامی مجموعه های کشور مثال زدنی می باشد. در این مجموعه بخش خدمات عنوان کرده است که می تواند در هر ساعت از 5000 نفر پذیرایی کرده و برای آن ها غذا سرو کند. علاوه بر آن از آنجایی که این مجموعه بخشی را نیز برای تئاتر و مراسم های بصری مانند کنسرت در نظر گرفته بخش گریم و تمرین را نیز برای برگزار کنندگان در نظر گرفته است.

اساس اصلی تمامی سالن های اجتماعات بهره مندی از سیستم های صوتی و تصویری بسیار پیشرفته می باشد. در سالن اجتماعات برج میلاد نیز شما می توانید یکی از مجهزترین سیستم ها را مشاهده کنید. به گفته مدیریت این مجموعه تمامی سیستم های این مجموعه در سال 2009 و از بهترین برندها تهیه شده است. این سیستم ها به نحوی طراحی شده اند که به شما اجازه دهند به نحو احسنت برنامه های مد نظر خود را اجرا کرده و در مقابل بازخورد مناسبی را از مراجعه کنندگان دریافت کنند.

نکته جالب در مورد این سیستم صوتی استفاده از رویکرد Line Array می باشد که سیستم تعلیق فوق العاده را به منظور بالا بردن کیفیت صدا استفاده می کند. در کنار این سیستم صوتی فوق العاده به منظور اینکه در کنسرت ها و تئاترها کیفیت صدا به صورت مناسبی منتشر شود در زیر سن از چهار Subwoofer فوق العاده قدرتمند نیز بهره گرفته شده است. در بخش سیستم تصویری نیز شما می توانید یک تلویزیون LED فوق پیشرفته با تصویر 120 متر مربعی را مشاهده کنید که از چندین بخش تصاویر مختلفی را پخش می کند. در کنار این LED شما می توانید از یک پروژکتور 170 متر مربعی نیز بهره مند شوید. از دیگر امکانات این مجموعه می توان موارد زیر را نیز اشاره نمود.

  • سیستم هوشمند روشنایی
  • سیستم کنفرانس
  • سیستم پیشرفته اعلام حریق
  • پرده نمایش

 

سیستم تهویه هوای سالن اجتماعات برج میلاد

بی شک سیستم تهویه این مجموعه به نحوی طراحی شده است که بتواند میزبانی مناسبی را از افراد به عمل بیاورد. در بخش فوقانی این مجموعه یکی از مجهزترین سیستم های تهویه را در خود جای داده است. این سیستم تهویه به نحوی راه اندازی شده است که تداخلی با سیستم های صوتی آن نداشته و شما به راحتی و بدون مزاحمتی بتوانید از مراسم ها لذت ببرید.

 

سرویس بوفه سالن اجتماعات برج میلاد

در سرتاسر دنیا شما نمی توانید سالن اجتماعاتی را تصور کنید که بدون بوفه فعالیت کند. مجموعه سالن های اجتماعات برج میلاد نیز از این امر استثناء نبوده و یکی از مجهزترین بوفه را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است. در این بخش شما می توانید از ساندویچ های آماده تا تغذیه های سریع را برای خود و دوستانتان تهیه نمایید.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد

پارکینگ سالن اجتماعات برج میلاد

از اصلی ترین مسائلی که می تواند رزرو سالن های اجتماعات را تحت تاثیر قراردهد ظرفیت پارکینگ می باشد. در این مجموعه شما می توانید 206 خودرو را پارک کنید. البته در کنار برج میلاد نیز پارکینگ بسیار مجهزی وجود دارد که برای مراجعه کنندگان قابل استفاده می باشد. پیش از اینکه بخواهید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید بهتر است به ورودی آن دقت کنید.

 

آدرس مجموعه سالن اجتماعات برج میلاد

شاید سر راست ترین آدرسی که در تهران می توان به کسی داد آدرس برج میلاد است که از هر نقطه تهران می توانید آن را مشاهده کنید، با این وجود در این بخش ما برای شما آدرس دقیق این مجموعه را قرار می دهیم:

بزرگراه چمران جنوب ، خروجی حکیم غرب ، خروجی بیمارستان میلاد ، برج میلاد

عکس های سالن اجتماعات برج میلاد

از آنجایی که افراد بیشتر با مشاهده عکس های سالن اجتماعات تصمیم می گیرند نسبت به رزرو آن ها اقدام کنند در این بخش ما تصمیم گرفتیم برای شما بهترین عکس های این مجموعه را تهیه کرده و در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد

معرفی و رزرو سالن اجتماعات برج میلاد

 

 

بیشتر بخوانید:

اجاره سالن اجتماعات

معرفی برترین سالن های اجتماعات تهران (همایش و کنفرانس)

همه چیز درباره سالن اجتماعات برج و مجتمع های مسکونی

Loading

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن