استخر اریکه ایرانیان تهران

استخر اریکه ایرانیان تهران، آدرس و سانس ها و رزرو

استخر اریکه ایرانیان تهران، آدرس و سانس ها و رزرو

استخر اریکه ایرانیان یکی از محبوب ترین مراکز ورزشی تهران به حساب می آید که بیشتر به دلیل امکانات خاص مانند پخش زنده ورزشی در استخر شناخته می شود. در این استخر شما می توانید علاوه بر یک استخر بسیار مناسب از امکانات دیگری مانند حوضچه آب سرد ، سونا خشک و سرد ، تونل آبشاری و جکوزی استفاده کنید. این استخر که در شهرک غرب و بلوار فرحزادی تاسیس شده است یکی از بهترین مراکز ورزشی در این منطقه می باشد که امکانات آن در کمتر مرکزی مشاهده می شود. بسیاری از مراجعه کنندگان به این مجموعه عنوان می کنند خدمات بوفه در سطح ممتاز بوده و شما می توانید تمامی سفارشات خود را در سریع ترین زمان دریافت کنید. عرض این استخر بر اساس استاندارد بین المللی 12.5 متر بوده و طول آن نیز 25 متر می باشد.

استخر اریکه ایرانیان تهران

حمام سنتی استخر اریکه ایرانیان

از بخش های بسیار زیبای این استخر حمام سنتی آن می باشد که به سبک حمام های ترکیه طراحی شده و به شما اجازه می دهد تا ماساژ ترکی بسیار خاصی را تجربه کنید. در این بخش شما بر روی یک تخت سنگی دراز کشیده و از امکانات تعبیه شده بهره مند می شوید.

 

برخورد پرسنل استخر اریکه ایرانیان

از مزیت های زبانزد استخر اریکه ایرانیان رفتار پرسنل آن در بخش خدمات و آموزش می باشد. به گفته مدیریت این مجموعه پرسنل به صورت فصلی آموزش مجدد می بینند و الویت اصلی آن ها ارائه خدمات متمایز به تمامی مراجعه کنندگان می باشد.

 

دسترسی مترو به استخر اریکه ایرانیان

دوستداران این مجموعه به منظور اینکه بتوانند از طریق مترو به این مرکز دسترسی داشته باشند ابتدا باید در ایستگاه متروی میدان صنعت پیاده شده و سپس از طریق اتوبوس ها و تاکسی های میدان صنعت به سمت این مرکز حرکت کنند. اتوبوس های خط میدان صنعت به سمت بلوار فرحزادی دقیقا از روبروی این مرکز عبور می کنند و شما می توانید به راحتی به آنجا مراجعه کنید.

استخر اریکه ایرانیان تهران

کلاس های آموزش شنا در استخر اریکه ایرانیان

این مجموعه به منظور آموزش شنا به مراجعه کنندگان در دو فصل بهار و تابستان برنامه های خاصی را در نظر دارد که بر اساس زمان بندی ارائه شده شما می توایند به این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. با وجود اینکه هزینه آموزش در بسیاری از استخرها بسیار بالا می باشد ، ولی مدیریت این مجموعه امکاناتی را فراهم کرده که به شما اجازه می دهد با هزینه ای مناسب از آموزش این مجموعه بهره مند شوید. پیشنهاد می شود پیش از اینکه برای آموزش به این مجموعه مراجعه فرمایید با تماس و یا مراجعه به وب سایت این مجموعه اطلاعات دقیق تر را کسب کنید.

 

سانس بانوان استخر اریکه ایرانیان

استخر اریکه ایرانیان یکی از معدود استخرهای تهران می باشد که برای بانوان تهرانی امکان دسترسی همه روزه را فراهم کرده و در طی 12 ساعت می توانند به آن دسترسی داشته باشند. با وجود اینکه بسیاری از بانوان اعلام می کنند سانس های صبح زمان بیشتری دارد ولی بانوان شاغل می توانند از سانس نیز عصر بهره مند شوند.

همه روزه از ساعت 9:30 الی 14 و 15:30 الی 20:30

 

سانس آقایان استخر اریکه ایرانیان

معمولا برای آقایان دسترسی به استخرها مناسب در سانس صبح امری بسیار دشوار می باشد ولی این مسئله در استخر اریکه ایرانیان مشکل نبوده و آقایان می توانند از ساعت 8 صبح در این مجموعه حاضر شده و از امکانات آن بهره مند شوند.

همه روزه از ساعت 8 الی 14 و 16 الی 22

استخر اریکه ایرانیان تهران

آدرس استخر اریکه ایرانیان تهران

از آنجایی که استخر اریکه ایرانیان تهران یکی از محبوب ترین مجموعه ها می باشد بسیاری از تهرانی های عزیز به دنبال پیدا کردن آدرس این مجموعه هستند از این رو ما در این بخش تلاش کردیم آدرس دقیق این مجموعه را در اختیار شما قرار دهیم.

تهران- شهرک غرب – بلوار اصلی شهید فرحزادی – نبش ارغوان غربی – مجموعه فرهنگی ورزشی تجاری اریکه ایرانیان

شماره تماس استخر اریکه ایرانیان تهران

از آنجایی که سانس های این استخر به صورت فصلی تغییر پیدا می کند بهتر است پیش از اینکه به آنجا مراجعه کنید ابتدا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۳۷۰۰۰۱-۵

رزور استخر اریکه ایرانیان تهران

به منظور اینکه شما بتوانید بدون نیاز به تماس و مراجعه حضوری این استخر را برای یک سانس رزرو کنید می تواند از طریق امکاناتی که وب سایت و اپلیکیشن هومتیک در اختیار شما قرار می دهد استفاده کرده و سانس مورد نظر را برای خود و یا دوستانتان رزرو کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

استخر زیتون سبز، امکانات و آدرس و سانس ها

بهترین استخر های غرب تهران +آدرس و سانس ها

استخر جام جم همت، آدرس و رزرو + عکس

 

Loading

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن