معرفی استخر الهیه قزوین

معرفی استخر الهیه قزوین، آدرس دقیق و سانس ها و رزرو

معرفی استخر الهیه قزوین، آدرس دقیق و سانس ها و رزرو

در طول چند وقت اخیر، سرمایه گذاری های عظیمی بر روی تفریحات آبی استان قزوین انجام شده است. استخر هایی که در این مجموعه اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده اند، به علت درخواست های متعدد شهروندان این استان بوده و مدیران ورزشی این شهر صنعتی تلاش کرده‌اند فضاهای مناسبی را برای سپری کردن اوقات خوش برای شهروندان ایجاد کنند. یکی از بهترین و ممتاز ترین مجموعه های آبی که در این استان در طی چند وقت اخیر راه اندازی شده است، استخر الهیه قزوین است که فعالیت خود را در چند سال اخیر به بهترین شکل انجام داده. بسیاری از ساکنین استان قزوین، این مجموعه را بهترین و لوکس ترین بخش استان به حساب می آورند که در توانسته رضایت تمامی ساکنین را جلب کند. امروز همراه با شما دنبال کنندگان وبسایت هومتیک، قصد داریم نگاهی به فعالیت این مجموعه انداخته و آن را از نظر های مختلف ارزیابی کنیم.

معرفی استخر الهیه قزوین

بهترین استخر قزوین

همان گونه که پیش از این نیزگفتیم، در چند سال اخیر در استان قزوین تعداد استخرهای مجلل در حال افزایش می باشد و به منظور این که ساکنین این منطقه بتوانند از امکانات متعددی بهره مند شوند، شهرداری و افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه تلاش می‌کنند، مجموعه های مناسبی برای این استان راه اندازی کنند.  به گفته بسیاری از افرادی که به ورزش های آبی علاقه مند هستند، مجموعه الهیه قزوین بهترین استخر شناخته شده در این استان می باشد. این افراد امکاناتی که در این استخر برای آنها در نظر گرفته شده است را فوق العاده عنوان کرده‌اند.

معرفی استخر الهیه قزوین

امکانات استخر الهیه قزوین

همان گونه که پیش از این نیز عنوان کردیم، در استخر الهیه قزوین می توانید از امکانات متعددی بهره مند شوید.  یکی از بهترین و اصلی ترین امکاناتی که در این مجموعه برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده از پارکینگ رایگان می باشد که تمامی مراجعه کنندگان می توانند از این فضا برای پارک خودرو ها و موتور خود استفاده کنند. علاوه بر پارکینگ رایگان، از آنجایی که این مجموعه از بهترین طراحی برخوردار هست، برای شما این فرصت را ایجاد کرده تا بتوانید از بخش جکوزی و سونای خشک و بخار این مجموعه نیز بهره مند شوید.  برخلاف بسیاری از مجموعه های این استان، شما این فرصت را دارید تا در مجموعه الهیه قزوین از سالن بدنسازی بسیار مدرن بهره مند شده و تمامی نیازهای خود را برطرف کنید.

 

 

سانس بانوان استخر الهیه قزوین

بانوان عزیزی که قصد دارند از امکانات مجموعه ورزشی الهیه قزوین استفاده کنند، می توانند روز های زوج به این مجموعه مراجعه کرده و از تمامی خدماتی که برای آنها مشخص شده است، نهایت استفاده را ببرند. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید جدا بودن هزینه بدنسازی از استخر می باشد.  در صورتی که  قصد دارید از آنها استفاده کنید، باید هزینه مازاد را پرداخت کنید

شنبه ساعت 12 الی 18
یکشنبه
دوشنبه ساعت 12 الی 18
سه شنبه
چهارشنبه ساعت 12 الی 18
پنج شنبه ساعت 12 الی 18
جمعه

سانس آقایان استخر الهیه قزوین

یکی از مزیت‌های اصلی حضور در مجموعه الهیه قزوین، امکان استفاده از آن برای آقایان در تمامی روز ها می باشد و روز جمعه به صورت اختصاصی از اول صبح تا آخر شب برای آنها اختصاص داده شده است.

شنبه ساعت 20 الی 24
یکشنبه ساعت 20 الی 24
دوشنبه ساعت 20 الی 24
سه شنبه ساعت 20 الی 24
چهارشنبه ساعت 20 الی 24
پنج شنبه ساعت 20 الی 24
جمعه ساعت 8 الی 24

برخورد پرسنل استخر الهیه قزوین

پرسنلی که در استخر الهیه فعالیت می‌کنند، بدون شک از ممتازترین افرادی هستند که می توانید در مجموعه های فرهنگی ورزشی مشاهده کرده و همراه با آن ها از مکانی که در آن قرار دارید، نهایت استفاده را ببرید.   پرسنل بخش آموزشی و اداری این مجموعه به حدی زیاد هستند که می توانید در کنار آن ها از تمامی امکاناتی که برایتان در نظر گرفته شده، نهایت استفاده را ببرید.  برخی از پرسنل اداری چندین سال است در این مجموعه فعالیت می‌کنند و  عملکرد فوق‌العاده آنها باعث شهرت بیش از حد مجموعه الهیه شده است.

معرفی استخر الهیه قزوین

کلاس های آموزش شنا استخر الهیه قزوین

در صورتی که قصد دارید درکلاس های آموزشی مجموعه الهیه قزوین را شرکت کنید، باید بگوییم تمام افرادی که در این مجموعه فعالیت می کنند، از بهترین مدرسین حوزه آموزش شنا هستند و شما می توانید به صورت خصوصی و گروهی در کلاس هایی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته اند استفاده کنید.

 

آدرس دقیق استخر الهیه قزوین

برای اینکه بتوانید از خدماتی که استخر الهیه قزوین برای شما در نظر گرفته نهایت استفاده را ببرید، ما آدرس دقیق آن را نوشته ایم تا با خیالی آسوده بتوانید از طریق اتوبوس های عمومی و تاکسی های خطی به سمت این مجموعه حرکت کنید.

شهر قزوین، مینودر، میدان گلها ، بلوار 22 بهمن، روبروی بیمارستان ولایت، استخر الهیه

 

شماره تماس استخر الهیه قزوین

از آنجا که استخر الهیه قزوین ممکن است در برخی از روزها به دلیل تعمیرات و یا به‌روز رسانی‌ها بسته شود، پیشنهاد می‌شود قبل از این که به این مجموعه مراجعه فرمایید، با مدیریت آن تماس برقرار کرده و نسبت به تحولات اخیر اطلاعات کسب کنید.

۰۲۸-۳۳۷۸۰۵۵۵

 

رزرو سانس های استخر الهیه قزوین

اگر قصد دارید سانس های مختلف این استخر را برای خود و دوستانتان رزرو کنید، پیشنهاد می کنیم از روش های آنلاین و مدرنی که برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده کرده و  با خیالی آسوده به سمت این مرکز حرکت کنید.

 

 

برای رزرو استخرهای دلخواهتان می توانید اپلیکیشن هومتیک را از این لینک دانلود کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی استخر آریان قزوین، امکانات و سانس ها و رزرو

معرفی استخر شهدای غواص قزوین، سانس ها و آدرس و رزرو

Loading

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن