استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها + رزرو

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها + رزرو

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که بسیاری از ساکنین جنوب تهران با آن مواجه هستند عدم دسترسی به مراکز تفریحی – ورزشی می باشد که در طی چند وقت اخیر تلاش شده است این مشکل برای ساکنین این محله برطرف گردد. یکی از بخش های جنوب تهران که در مجاورت اتوبان نواب قرار گرفته است محله کمیل می باشد، که دارای امکانات ورزشی محدودی می باشد. یکی از اصلی ترین بخش های ورزشی این محله استخر باغ گلستان تهران است که در محله کمیل و میان خیابان خوش و رودکی قرار گرفته است. این استخر با وجود اینکه نسبت به دیگر استخرهای تهران از امکانات کمتری برخوردار است ولی برای این محله غنیمتی می باشد و بسیاری آن را به عنوان تنها گزینه خود انتخاب می کنند.

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

امکانات استخر باغ گلستان تهران

استخر گلستان تهران که در محله کمیل راه اندازی شده است از جمله مهمترین استخرهای این محله می باشد که دارای فضای 25 در 10 متری می باشد که به مراجعه کنندگان این امکان را می دهد تا بتوانند تجربه ای منحصر به فرد را داشته باشند. علاوه بر این استخر شما می توانید از بخش ها دیگری مانند سونای بخار و خشک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد و آب درمانی بهره مند شوید. اگر قصد دارید زمان خوشی را برای خود در این استخر سپری کنید پیشنهاد می کنیم توقع کمی از طراحی داشته و بیشتر بر روی کیفیت ارائه خدمات تمرکز کنید.

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

سانس بانوان استخر باغ گلستان تهران

سانس بانوان این استخر همیشه از ساعت 7:30 آغاز شده و در ساعت 15 به اتمام می رسد. گاهی اوقات در فصل تابستان ممکن است این سانس تغییر کرده و از ساعت 8 تا ساعت 14 بانوان می توانند از امکانات این مجموعه بهره مند شوند. پیشنهاد می شود بانوان پیش از حضور در استخر باغ گلستان با مجموعه این استخر تماس حاصل کنند.

شنبه 7:30 الی 15
یکشنبه 7:30 الی 15
دوشنبه 7:30 الی 15
سه شنبه 7:30 الی 15
چهارشنبه 7:30 الی 15
پنج شنبه 7:30 الی 15
جمعه

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

سانس آقایان استخر باغ گلستان تهران

این استخر که برای آقایان از رویکرد 2 ساعت حضور در استخر استفاده می کند به مراجعه کنندگان اجازه می دهد تا از ساعت 16  تا 22:30 بتوانند مراجعه کنند و از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

شنبه
یکشنبه 16 الی 22:30
دوشنبه 16 الی 22:30
سه شنبه 16 الی 22:30
چهارشنبه 16 الی 22:30
پنج شنبه 16 الی 22:30
جمعه 16 الی 22:30

 

برخورد پرسنل استخر باغ گلستان تهران

این مجموعه دارای یکی از متعهد ترین کارکنان در تمامی بخش ها می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکلی تلاش می کنند در اولین فرصت مسئله را برطرف کنند. در بخش آموزش تمامی متقاضیان عنوان کرده اند در صورتی که شما به صورت خصوصی مربی درخواست کنید این مجموعه به شما بهترین اساتید را معرفی می کند. در بخش غریق نجات نیز شما مشاهده می کنید که مجموعه با استفاده از طیف عظیمی از پرسنل همراه است که همین مسئله امنیت کودکان افراد نا آشنا با شنا را افزایش می دهد.

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

کلاس های آموزش شنا استخر باغ گلستان تهران

همانگونه که پیش از این نیز عنوان کردیم در این مجموعه شما می توانید با زبده ترین اساتید در فصل تابستان کلاس آموزش شنای خود را دنبال کنید. در این استخر آموزش به دو صورت گروهی و خصوصی انجام می شود و معمولا این خدمات تنها در تابستان به متقاضیان ارائه می شود.

استخر باغ گلستان تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

آدرس استخر باغ گلستان تهران

اگر بخواهیم به صورت کلامی شما را به سمت این استخر راهنمایی کنیم باید بگوییم این مجموعه در بخش غربی اتوبان نواب تاسیس شده و شما به راحتی می توانید با استفاده از خودروی شخصی ، مترو ، اتوبوس بی آر تی و خطی های مختلف به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

تهران ، خیابان قصر دشت ، خیابان کمیل ، بین خوش و رودکی

شماره تماس استخر باغ گلستان تهران

اگر قصد دارید از خدمات این مجموعه مطلع شوید پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیز با مدیریت این مجموعه تماس حاصل کرده و نسبت به آخرین به روز رسانی کسب اطلاعات داشته باشید. شما حتی می توانید در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاداتی نیز با این شماره تماس برقرار کنید.

۵۵۷۵۷۵۴۱

 

دسترسی به استخر باغ گلستان تهران

یکی از بهترین مزیت های این استخر بحث دسترسی به آن می باشد. شما می توانید ازطریق مترو نواب و ایستگاه کمیل بی آر تی به سادگی به این استخر رفته و از خدمات بسیار خاص آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید در صورت اینکه قصد دارید از طریق خودروی شخصی به این مجموعه مراجعه کنید بهتر است هنگام رسیدن به اتوبان نواب از طریق لاین کند رو به سمت این مجموعه حرکت کنید.

 

وب سایت هومتیک

از آنجایی که دسترسی به اطلاعات دقیق استخرها می تواند برای بسیاری امر چالش برانگیز باشد وب سایت و اپلیکیشن هومتیک بر آن شده است تا به شما خدماتی را ارائه دهد تا از طریق تلفن همراه بتوانید سانس مد نظر را رزور کرده و پیش از آغاز با خیالی آسوده به این استخر مراجعه کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

استخر بعثت تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو

استخر یاسمن تهران، امکانات و آدرس و سانس ها

Loading

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن