استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

استخر روباز زمزم تهران که برای استفاده بانوان در شرق تهران تاسیس شده است بیشتر به دلیل فضای سبز و امکاناتی که در اختیار بانوان ایرانی قرار می دهد شناخته می شود. این استخر که در اتوبان بابایی و نزدیک دانشگاه آزاد تهران شمال قرار گرفته است یکی از معدود استخرهای روباز بانوان می باشد که از سال 1390 راه اندازی شده است. از آنجایی که در کنار این مجموعه ورزشی زیبا هیچ ساختمان بلندی قرار نگرفته است شما به راحتی می توانید در آن آب تنی کرده و در تابستان آفتاب بگیرید.

 

امکانات استخر روباز زمزم تهران

این استخر که دارای یک فضای باز به مساحت 2 هزار متر دارد به شما این فرصت را می دهد تا هر زمان که بخواهید از نور مستفیم آفتاب بهره بگیرید. استخر رو باز زمزم که مشابه آن در هیچ جای تهران دیده نشده است دارای 3 کافه تریای مجزا از هم می باشد که به گفته مراجعه کنندگان خدمات ارائه شده توسط این بخش ها نسبت به استخرهای دیگر کاملا متفاوت می باشد. در این استخر شما نمی توانید پسر بچه ها را در هر سنی که باشند به محوطه ببرید. به منظور اینکه شما بتوانید به بهترین شکل آفتاب گیری کنید صندلی های چوبی و پلاستیکی برای شما تهیه شده است. در نظر داشته باشید اگر برای آفتاب گیری از کرم یا لوسیون استفاده می کنید بهتر است پیش از ورود به استخر حتما دوش بگیرید. در این استخر که به سبک استخرهای رو باز انگلستان طراحی شده است شما محوطه ای مملو از درخت های چنار را مشاهده می کنید.

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

سانس استخر روباز زمزم تهران

این استخر دارای تنها یک سانس می باشد و افرادی که قصد دارند به این استخر مراجعه کنند از ساعت 9 می توانند وارد شوند ولی تحت هر شرایطی باید در ساعت 17 از آب خارج شوند. این سانس که در تابستان متغیر می  باشد ، معمولا تا ساعت 19 و پیش از تاریکی هوا قابل دسترس می باشد.

 

برخورد پرسنل استخر روباز زمزم تهران

یکی از مواردی که در بسیاری از وب سایت ها به عنوان اصلی ترین مشکل این استخر یاد شده بحث برخورد برخی از پرسنل می باشد. بسیاری از  مراجعه کنندگان به این استخر عنوان کرده اند پرنسل این استخر نسبت به تخلف و رعایت نکردن موارد بهداشتی و امنیتی بسیار حساس هستند و ممکن است رفتار تندی را با مراجعه کنندگان داشته باشند. با وجود این مسائل صاحب استخر اعلام کرده است  رفتار پرسنل در راستای حفظ سلامت و امنیت مراجعه کنندگان می باشد.

 

دسترسی مترو به استخر روباز زمزم تهران

دسترسی با مترو به این استخر بسیار ساده می باشد و شما می توانید با استفاده از مترو فرهنگسرا خط دو به راحتی به این استخر دسترسی داشته باشید. علاوه بر مترو شما می توانید با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد نیز می توانید به راحتی به این استخر مراجعه کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید.

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

کلاس های آموزش شنا استخر روباز زمزم تهران

بر اساس گفته مدیریت این استخر از آنجایی که این مرکز تنها برای بانوان در دسترس می باشد ، امکان بهره مندی از مزیت ها و امکانات آن در زمستان با محدودیت های بسیاری مواجه است. کلاس های آموزش شنا نیز که توسط پرسنل بسیار زبده این مرکز صورت می گیرد تنها در تابستان در دسترس می باشد و زمستان کلاس های آموزشی برگزار نمی شود. پیشنهاد می شود پیش از مراجعه به این مرکز برای آموزش از طریق صفحه اینستاگرام با مدیریت در ارتباط باشید و نسبت به کلاس های آموزشی سوال بپرسید.

 

آدرس استخر روباز زمزم تهران

استخر روباز زمزم که در شرق تهران قرار گرفته است یکی از بهترین نمونه استخرهای ساخته شده برای بانوان می باشد که شاید مشابه آن در هیچ جای ایران ساخته نشده است. به منظور اینکه بتوانید به راحتی به این مجموعه دسترسی داشته باشید برای شما آدرس دقیق را در پیش رو ذکر کرده ایم.

تهران – اتوبان بابایی – خروجی حکیمیه – شهید عباسپور – شهرک زمزم ( سازمان آب )

شماره تماس استخر روباز زمزم تهران

به منظور اینکه شما از تحولات اخیر این استخر اطلاعات دقیقی را کسب کنید بهتر است پیش از هر چیز با مدیریت آن تماس حاصل کرده و اطلاعات به روز را کسب کنید.

02177106433

استخر روباز زمزم تهران، امکانات و سانس ها و آدرس

پارکینگ رایگان استخر روباز زمزم تهران

از امکانات بسیار مهمی که برای مراجعه کنندگان این مرکز در دسترس می باشد پارکینگ این می باشد که به مراجعه کنندگان اجازه می دهد با خیالی آسوده خودرو خود را در آنجا پارک کنند. در صورتیکه تعداد مراجعه کنندگان در این مجموعه به بیش از 250 نفر برسد امکان دارد ظرفیت این مجموعه نیز محدود شود.

 

وب سایت هومتیک

در طی چند وقت اخیر وب سایت و پلت فرم هومتیک برای شما امکانی را فراهم کرده که می توانید به راحتی تمامی امکانات استخرها را مشاهده کرده و بر اساس نیاز آن را برای خود و یا دوستان رزرو کنید. استخر روباز زمزم نیز یکی از استخرها تحت قرارداد با هومتیک می باشد که می توانید با دانلود نرم افزار جامع به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هومتیک استخرهای خصوصی و عمومی را مشاهده کرده و براساس نظرات و نمره دهی افراد دیگر آن ها را در زمان مشخصی رزرو کنید.برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین استخر های روباز تهران (آقایان و بانوان) سانس و آدرس

استخر سان رایز چهار فصل انقلاب، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر چهارفصل (روباز) آقایان باشگاه انقلاب تهران، اطلاعات کامل و رزرو آنلاین

استخر روباز بلوط ولنجک، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

استخر روباز هودین و هورام تهران، امکانات و سانس ها و آدرس + رزرو آنلاین

Loading

امتیاز شما به این صفحه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن