بازار عبدل آباد

معرفی کامل بازار عبدل آباد ،آدرس و مشخصات

وقتی صحبت از بازار عبدل آباد به میان می‌آید، بسیاری از افراد تصور می‌کنند منظور ما یک بازار بی‌کیفیت است که محصولات ایرانی درجه دوم را عرضه می‌کند. این تصور در ذهن خود من هم وجود داشت تا اینکه برای خرید محصولات مختلف مانند پرده و پارچه رو مبلی به عبدل آباد رفتیم و تصور من به صورت کلی تغییر کرد. بازار عبدل آباد، امروزه به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش تمامی محصولات مرتبط با خانه به حساب می‌آید و تهرانی‌ها برای خرید اجناس خود به این بازار مراجعه می‌کند. حالا در مجموعه فعالیت‌های خود برای معرفی بخش‌های مختلف تهران قصد داریم نگاهی به بازار عبدل آباد انداخته و از نقطه نظرات یک خریدار، به این بازار نگاه کنیم:

 

بازار عبدل آباد چه چیزهایی دارد

یکی از حسن‌های بازار عبدل آباد، عرضه محصولات متنوع می‌باشد که همین مسئله سبب شده بسیاری از تهرانی‌ها برای خرید اجناس مختلف، این منطقه را انتخاب کنند. خانواده ما برای اولین بار برای خرید پرده و روتختی به سمت این مجموعه حرکت کردند، ولی بعدها متوجه شدیم محصولاتی از قبیل پارچه‌های کیلویی، مبلمان، پارچه مبلی ، لباس‌های کودکانه، کت و شلوار، اسباب بازی و لباس‌های مجلسی زنانه نیز در این بازار عرضه می‌شوند. بر اساس کوچه و خیابانی که برای خرید خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید کیفیت‌های متنوعی را مشاهده کرده و بر اساس بودجه ای که مد نظر دارید، اجناس مختلف را خریداری کنید.

بازار عبدل آباد چه چیزهایی دارد

 

بازار پرده عبدل آباد

اولین باری که بازار عبدل آباد به شهرت رسید، زمانی بود که پرده‌های با کیفیت را با قیمت بسیار پایینی عرضه کردند و همین مسئله سبب شد بسیاری از تهرانی‌ها برای خرید محصولات متنوع این مرکز را انتخاب کند. در اصل، بازار عبدل آباد به عنوان مرکز پرده تهران شناخته می‌شود که می‌توانید محصولات تولید داخل کشور و کشورهای همسایه را با قیمت مناسب خریداری کنید. دو خیابان گل آذین و انقلاب عبدل آباد به عنوان مرکز اصلی فروش پرده شناخته می‌شود که می‌توانید تمامی وسایل ضروری برای نصب و استفاده از پرده را در این خیابان‌ها مشاهده کنید.

بازار پرده عبدل آباد

 

پارچه فروشی عبدل آباد

اگر فرصت این را ندارید که برای خرید به بازار بزرگ تهران و بازار پارچه فروشی‌های کیلویی بروید، اصلاً نگران نباشید. بازار عبدل آباد بخشی را راه اندازی کرده که می‌توانید پارچه‌های مد نظر خود را با بالاترین کیفیت مشاهده کرده و با قیمت مشابه بازار بزرگ تهران خریداری کنید. محصولاتی که در این بازار عرضه می‌شود بیشتر تولیدات داخل کشور هستند و مشابه خارجی آنها کمتر مشاهده می‌شود. شما می‌توانید تمامی پارچه‌های موجود در اینترنت را به صورت حضوری در این بازار مشاهده کرده و با قیمت بسیار قابل قبول خرید خود را نهایی کنید.

پارچه فروشی عبدل آباد

 

خیابان بدر عبدل آباد

حد فاصله بین بلوار شکوفه و خیابان انقلاب در عبدل آباد را به عنوان خیابان بدر می‌شناسند که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فروش پوشاک به حساب می‌آید. در اصل، تمامی پوشاک بچه گانه، مردانه و زنانه را می‌توانید در این خیابان مشاهده کرده و با پایین‌ترین قیمت ممکن آنها را خریداری کنید. حسن خرید از خیابان بدر عبدل آباد، عرضه محصولات عمده و جزئی است که همین مسئله سبب می‌شود تمامی افراد بتوانند محصولات مورد نظر را خریداری کنند.

 

پوشاک عبدل آباد

همانگونه که پیش از این نیز ذکر کردیم، خیابان بدری بازار عبدل آباد محل فروش پوشاک متنوع می‌باشد. محصولاتی از کشورهای ترکیه، بنگلادش، پاکستان و چین نیز در کنار محصولات ایرانی وجود دارند و شما می‌توانید تمامی آنها را به صورت عمده و خرده فروشی خریداری کنید. عمده پوشاکی که در این مرکز به فروش می‌رسد، پوشاک کودکانه و بانوان می‌باشد و محصولات جوانان، رنج بسیار کمتری را شامل می‌شود.

پوشاک عبدل آباد

 

عمده فروشی های عبدل اباد

بازار عمده فروشی‌های عبدل آباد همان خیابان بدر است که پیش از این به صورت کامل آن را توضیح دادیم ولی پس از رونق گرفتن این مرکز، ساکنین این محل تصمیم گرفتند با دریافت مجوز پارکینگ خانه‌های خود را به مرکز فروش پوشاک عمده اختصاص دهند و خیابان سبلان، امروزه به عنوان مرکز دوم عمده فروشی عبدالآباد معرفی شده است.

 

عبدل آباد تهران روی نقشه

از آنجایی که دسترسی به عبدل آباد برای بسیاری از افراد می‌تواند یک چالش بزرگ به حساب بیاید، در این بخش قصد داریم برای شما نقشه هوایی کل محله را آماده کرده تا بتوانید دید بهتری از این منطقه داشته باشید.

عبدل آباد تهران روی نقشه

 

بازار عبدل آباد کجاست؟

بازار عبدل آباد در جنوبی‌ترین بخش منطقه ۱۹ قرار دارد و شما می توانید از طریق سه اتوبان اصلی جنوب شهر تهران یعنی اتوبان‌های تندگویان، آزادگان و شهید کاظمی به این منطقه دسترسی داشته باشید. البته افرادی که قصد دارند از مرکز شهر به سمت عبدل آباد حرکت کنند، می‌توانند از اتوبان سعیدی و سپس بلوار شقایق به سمت این مرکز حرکت کرده تا در ترافیک تهران نمانند.

بازار عبدل آباد کجاست

 

بازار عبدل آباد با مترو

به لطف تلاشهای شهرداری تهران، کسانی که قصد دارند به سمت عبدل آباد حرکت کنند، می‌توانند در ابتدای خیابان ورزش و نبش خیابان بدر از متروی این منطقه استفاده کنند. درب ورود مترو عبدل آباد در اتوبان چراغی قرار دارد که همین مسئله می‌تواند سبب شود شما به سادگی بتوانید به دیگر اتوبان‌ها و خودروها نیز دسترسی داشته باشید.

 

بازار عبدل آباد سیسمونی

یکی از بخش‌هایی که در طی چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی در عبدل آباد پیدا کرده، فروش محصولات سیسمونی و کودکان است که سبب شده رونق این بازار نسبت به گذشته بسیار بیشتر شود. در صورت اینکه قصد دارید برای فرزندان و نوه‌های خود محصولات مختلف ایرانی و خارجی را خریداری کنید، می‌توانید به خیابان‌های ماهان ، چراغی و مهران مراجعه کرده و تمامی وسایل مد نظر خود را از آنجا خریداری کنید. در نظر داشته باشید محصولاتی که در این بازار فروخته می‌شود بیشتر ایرانی هستند و شما به ندرت می‌توانید محصولات با کیفیت خارجی را در این بازار مشاهده کنید.

بازار عبدل آباد سیسمونی

 

هومتیک همراهی همیشگی شما

در این بخش تلاش شد به یکی از بازارهای اصلی پایتخت از نگاه جدیدی پرداخته شود. بازار عبدل آباد که امروزه بخش عمده از کسب و کارها را میزبانی می کند، برای تمامی مردم ایران به عنوان یک مرکز مهم به حساب می آید و داشتن اطلاعات دقیق می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. در صورتی که دوست دارید اطلاعات بهتری از بازارهای دیگر داشته باشید، در کامنت ها برای ما اشاره کنید تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود آن ها را نیز بررسی کنیم. ما در کنار ارائه راهکار مدیریت ساختمان، بر آن هستیم که شما تجربه خوبی از همکاری با وب سایت هومتیک داشته باشید.

 

مطالب مرتبط:

بازار صالح آباد تهران، دسترسی و ساعات کاری

معرفی محله نازی آباد تهران مراکز خرید و اماکن مهم

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن